Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kypärä pelastanut sinut.?

Vierailija
31.08.2018 |

Oletteko joutuneet tilanteeseen jossa kypärä on pelastanut pahemmalta.?
Tai oletko satuttanut pääsi ilman kypärää.?Käytän yleensä kypärää lajista riippuen,mutta koskaan ei ole käynyt mitään pahempaa kaatumista tai vastaavaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaaduin skootterilla ja satutin hieman päätäni,kun kypärä irtosi päästä kaatuessa.

Vierailija
22/30 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon kaatunut niin et pyöräilykypärä halkesi takaa.

Eli on pelastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin mopolla liukkaalla tiellä ja löin pääni jäähän. Onneksi oli kypärä päässä.

Vierailija
24/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa olen pudonnut hevosen selästä ja lyönyt pääni. Eiköhän kypärästä ainakin jotain hyötyä ole ollut, kun pahin seuraus on ollut lievä aivotärähdys.

Vierailija
25/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muutamalta kuhmulta se on säästänyt yläpohjassa rämpiessä. Olen raksalla töissä ja kypärän käyttäminen on pakollista, myös meillä työnjohtajilla.

Vierailija
26/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kypärä ole pelastanut.

Vierailija
27/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teini kaatui mopolla,ja kypärä pelasti hengen.

Vierailija
28/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhaan se kun derbilllä teiini iässä lähti kanttamaan ja oli liukasta niiin.

Vierailija
29/30 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaatunut fillarilla ja kypärä halkesi edessä, eli onneksi oli päässä kypärä.

Vierailija
30/30 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihanaa, jos internetissä olisi keskustelupalsta, jossa ihmiset osaisivat keskustella asiallisesti.

Mutta asiaan.

Toissa keväänä kaaduin pyörällä ajaessani alikulkutunneliin. Pyörätie oli aurattu niin, että reunassa oli noin 10 cm paksusti jäätä ja keskellä paljas asfaltti. Nopeutta oli pitkän alamäen vuoksi todella paljon ja ennen kuin huomasinkaan, oli pyörän eturengas jäällä ja takarengas asfaltilla. Siitä lähti todella vauhdikkaasti pyörä alta ja paiskauduin kovalla vauhdilla pää edellä kohti alikulkutunnelin seinää. Pyörän jarrukahvat ja lamppu menivät palasiksi ja kypärä halkesi.

Jos minulla ei olisi ollut kypärää päässä, koristaisin varmaan tänä päivänäkin tuon alikulkutunnelin seinää. Tuon jälkeen ei ole koskaan käynyt mielessäkään ajaa ilman kypärää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän