Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun vanhempi eläkkeellä oleva tuttu on ollu tarhassa töissä. Kertoi saaneensa palkkaa n. tonnin kuussa.

Vierailija
31.08.2018 |

Oikeastiko lastenhoidosta maksetaan noin huonosti? 😲 saman verran tai vähemmänkin kuin siivoojille tai kaupan kassoille.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun brutto 2200e/kk. Mutta onhan se huono palkka!

- lastenhoitaja

Vierailija
2/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnu olla kouluttamaton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan tutkittu juttu, että onnelliseksi ei tee todellakaan palkka vaan työnkuva. Eli vielä tänäkin päivänä neuvon aina ihmisiä opiskelemaan alaa joka KIINNOSTAA oikeasti ja jota voisi kuvitella haluavansa tehdä vuosikausiakin mahdollisesti. Minä itse vaihdoin duunista jossa brutto 3500e uuteen duuniin jossa palkka on 2700e/kk enkä voisi olla onnellisempi. Uusi työ kun pesee vanhan työn 100-0. OIkeasti palkka ei ole se onnellisuustekijä tai se joka pitää työntekijän voimakkaana ja terveenä työntekijänä. Se juttu on työ ja työn mielekkyys, ei palkka.

Vierailija
4/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- lastenhoitaja

Farmaseutit, sairaanhoitajat päivätyössä yms saa 2500e.? Mun mielestä heidän palkka on huono jos tosiaan jo ammattikoulutuksella saa palkkaa joka vain 300e vähemmän..

Vierailija
5/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan tutkittu juttu, että onnelliseksi ei tee todellakaan palkka vaan työnkuva. Eli vielä tänäkin päivänä neuvon aina ihmisiä opiskelemaan alaa joka KIINNOSTAA oikeasti ja jota voisi kuvitella haluavansa tehdä vuosikausiakin mahdollisesti. Minä itse vaihdoin duunista jossa brutto 3500e uuteen duuniin jossa palkka on 2700e/kk enkä voisi olla onnellisempi. Uusi työ kun pesee vanhan työn 100-0. OIkeasti palkka ei ole se onnellisuustekijä tai se joka pitää työntekijän voimakkaana ja terveenä työntekijänä. Se juttu on työ ja työn mielekkyys, ei palkka.

Tämä on kyllä totta.. siksi itsekin opiskelin alalle jossa saan palkkaa 2400e, eli ei mikään hyvä palkka. Työ on kyllä tosi kivaa ja olen onnellinen :)

Mies on kyllä rikas.

Vierailija
6/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tee onnelliseksi. Miettikääpä monien rikkaiden todella karmivia kohtaloita.. niitä on PALJON.

Vierailija
7/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän noin vähän saa ees maksaa :D paitsi joillekkin alle 15v.

Vierailija
8/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Itse olin nuorena töissä firmassa, jossa hyvä palkka, mutta totaalisen huono ilmapiiri kaikkien kesken.. No eihän sitä kukaan jaksanut ja vaihdoin paikkaa, jossa palkka tippun 600€ kuukauteen ,mutta en voisi tyytyväisempi olla valinnastani!

Vierailija
9/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis palkka tippui tuon 600e ei niin että saisin 600e kuukaudessa :D

Vierailija
10/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisuustekijä nousee entisestään, jos palkkakin on hyvä. Pelkkä hyvä palkka ei riitä, toisaalta siihen onnellisuuteen harvoin riittää pelkästään hyvät työkaverit, tai mielenkiintoinen työ. Useamman osa-alueen pitää natsata.

Vierailija
11/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- lastenhoitaja

Farmaseutit, sairaanhoitajat päivätyössä yms saa 2500e.? Mun mielestä heidän palkka on huono jos tosiaan jo ammattikoulutuksella saa palkkaa joka vain 300e vähemmän..

Ihan sopiva palkka tuo mun mielestä on. Itse sain DI-koulutuksella satasen enemmän, mutta tutkinto onkin pidempi

Vierailija
12/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö hopö, ainoa syy tehdä palkkatyötä on raha.

Vierailija
13/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajailla tunneilla?

Laikkari julkisella, 2100€/kk

Vierailija
14/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitajana oli toiminut ennen tarhaan töihin pääsyä. Ei tainnut kuitenkaan olla minkäänlaista koulutusta alalle.

Vierailija
15/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitajana oli toiminut ennen tarhaan töihin pääsyä. Ei tainnut kuitenkaan olla minkäänlaista koulutusta alalle.

Ap

Vierailija
16/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän noin vähän saa ees maksaa :D paitsi joillekkin alle 15v.

Sitä mäkin ihmettelin että on kyllä aika pieni palkka hänellä. Täysipäiväistä työtä teki aikoinaan. Ap

Vierailija
17/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitaja ei ole koulutus ellei ole suorittanut perhepäivähoitajan ammattitutkintoa. Iästä päätellen ei ole, eli on kouluttamaton. Tuskin tekee kokopäivätyötä 5 pv/vko vaan osa-aikatyötä eläkkeen (perustulo) lisäksi. Veroprosentti on melkein 50% tietyn summan ylittävältä osalta, joten eläkeläisen ei edes kannata työskennellä täysipäiväisesti. Vielä kun saataisiin kaikille perustulo, niin osa-aikaisenkin työn vastaanottaminen kannattaisi.

Vierailija
18/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- lastenhoitaja

Sulla on joko kokemus tai vuorolisiä mukana palkassa.

Ei uudet lastenhoitajat saa 2200

Vierailija
19/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitaja ei ole koulutus ellei ole suorittanut perhepäivähoitajan ammattitutkintoa. Iästä päätellen ei ole, eli on kouluttamaton. Tuskin tekee kokopäivätyötä 5 pv/vko vaan osa-aikatyötä eläkkeen (perustulo) lisäksi. Veroprosentti on melkein 50% tietyn summan ylittävältä osalta, joten eläkeläisen ei edes kannata työskennellä täysipäiväisesti. Vielä kun saataisiin kaikille perustulo, niin osa-aikaisenkin työn vastaanottaminen kannattaisi.

Ei hän enää ole töissä. Eläkkeellä hän on ollut jo yli 5 vuotta. Mutta ennen sitä oli tarhassa töissä. Ap

Vierailija
20/25 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tonni kuussa käteen jäävä palkka ja sitä pyöristetty hiukan alas. Voisi sopia päiväkotiapulaisen palkaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi