Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: mikä saa sinut ihastumaan lyhyttukkaiseen naiseen?

Vierailija
31.08.2018 |

Vai saako mikään?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä siellä tukan alla on.

Tämä.

-m

Vierailija
22/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja laiha vartalo. Isot tissit ja mehevä perse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tyttöystävä/vaimo leikkauttaa hiukset lyhyeksi, niin heti menee lusikat jakoon? Vai hankkisitko hänelle peruukin?

Vierailija
24/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä siellä tukan alla on.

Hilsettä?

Rasvoittunut päänahka?

Vierailija
25/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos tyttöystävä/vaimo leikkauttaa hiukset lyhyeksi, niin heti menee lusikat jakoon? Vai hankkisitko hänelle peruukin?

Tulkitsen tuon suhteen muuttamiseksi avoimeksi.

Vierailija
26/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen tuon suhteen muuttamiseksi avoimeksi.

Ja sama kääntäen eli jos nainen on alunperin ihastunut mieheen, jolla on hiukset päässä, kaljuuntuminen muuttaa suhteen avoimeksi?

Vierailija
27/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että nainen vaikuttaa ihastuttavalta.

Näinhän se on. Kokonaisuus ratkaisee.

Moni pitkä tukka on homssuisen näköinen, ohut ja hoitamaton. Ei se pitkä automaattisesti ole hyvä. Hyvin leikattu lyhyt malli on reippaampi, näyttää siltä että nainen ajattelee itse eikä ole pakko yrittää olla kuin muut. 

Tietysti jos on paksu ja ehkä vähän taipuisa pitkä tukka niin se on upea, mutta ei suomalaisen naisen hiuksista usein sellaista taida saada?

Vierailija
28/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jostain mulla mies aina on ollut. Jo 25 vuotta on ollut ihan lyhyet hiukset ja väittävät tykkäävänsä. Itse tunnen itseni kaikista eniten naiselliseksi ja omaksi itsekseni lyhyillä hiuksilla.

N42

Vierailija
29/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju nainen ei ole koskaan hottis ja hottius kasvaa hiusten pituuden myötä.

Naisen tukka on kuin miehen muna: ei se pituus ratkaise, vaan paksuus. Ohut pitkä tukka on kamala.

Vierailija
30/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näyttävät perversseille, joten seksuaalinen kiinnostus saattaa syttyä joskus jos haluaa irstailla.

Vierailija
31/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on yhtä älykäs kuin jos naisilta kysyttäisiin, mikä heidät saa ihastumaan kaljuun mieheen.

Ei ollenkaan.

Kalju mies voi olla hottis.

Pitkätukkainen mies voi olla hottis.

Kalju nainen ei ole koskaan hottis ja hottius kasvaa hiusten pituuden myötä.

Tämä voi tulla monelle yllätyksenä, mutta kaljuna naisena saa yllättävän paljon miesten huomiota. Mulla on ollut monta kertaa millin koneella leikattu tukka, ja aika paljon iskuyrityksiä sen kanssa on tullut.

Vierailija
32/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko vielä lisätä: täällä kun näkee usein semmoisia mielipiteitä (oletan, että ne tulevat aika pieneltä mutta aktiiviselta porukalta), että miesten huomiota saa vain sellaisella aika perinteisellä seksikkäällä pukeutumisella... No, kun mä olin nuori, pukeuduin kirppisvaatteisiin ja välillä aika erikoisiinkin tyyleihin. Yksi vaate, mikä jostain syystä herätti kerta toisensa jälkeen miehissä ihastusta, oli lyhythihainen valkoinen trikooyöpaita, jossa oli vaaleansinisiä lemmikinkukkia (ja reikiä kainalossa, sivumennen sanoen). Pidin tätä usein löysien housujen kanssa. Mulla oli se mukana, kun oltiin ystäväni kanssa reilaamassa, ja jossain vaiheessa tajusin, että aina, kun mulla oli se päällä, tuli joku iskemään.

31

Vierailija
33/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lyhyet hiukset naisellisissa kasvoissa, joihin se sopii on ok, mutta punaiseksi värjätty lyhyt kananp#rse kaksoislaualla varustettuun kasvohabitukseen on kyllä ylitsepääsemätön.

Tähän kun lisää vielä joulukuusenkoristeroikotinkorvikset ja designsilmälasit tehostevärisangoilla, niin paketti on totaalinen.

Vierailija
34/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän kysymykseen yhtä viisaasti, kuin se on aseteltu. Jos antaa kakkoseen.

Vierailija
35/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo lyhyt tukka syndroomainen!t.pitkätukka

Vierailija
36/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: Ei mikään!

Vierailija
37/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen minne kompassineula housuissani osoittaa.

Auts, mä repesin! Mutt joo, pysyisin susta kaukana, jos kompassineulasi on se, joka päättää.

(En ole ap)

Vierailija
38/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nainen on huumorintajuinen ja rietas. Esim. herättää pieraisemalla suoraan nokkaan paljaalla pyllynreijällä ja nauraa.

Vierailija
39/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, mikä saa ihastumaan pitkätukkaiseen naiseen. Siinä vaaditaan jo vähän enemmän kykyä katsoa "ohi".

Pitkät hiukset lähes poikkeuksetta vaikuttavat siltä mitä ovat: ylijäämäkarvaa, jota keho puskee pois. Joka ei elä. Joka haarautuu jo kärjestään. Jota kuorrutetaan voiteilla, jotta ei olisi niin paljon sitä mitä on, eli eri olosuhteissa pörhistyvää karvaa. Värjätty hius sama homma: vain muovikuorrutus päällä peittämässä tosiasiaa.

Vierailija
40/49 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät, kokonaisuus, kaunis pään asento, pitkä kaula, kiva luonne ja käytös.

Hiukset ovat kuollutta sarveiskudosta, niiden varaan on älyttömän tyhmää parisuhdetta rakentaa.

Että kiva kiraffi olisi niinku haussa.