Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä tätä talven tuloa... Nytkään ei kestä olla ulkona!!

Vierailija
31.08.2018 |

Ihan kauheaa joka vuosi kun kylmyys tulee... Ihan sama miten paljon pukee päälle niin naama jäätyy silti ja paksut vaatteet tuntuvat inhottavilta. Onneksi mies lupasi viedä mut talveksi Malediiveille pakkasia pakoon. En jaksaisi muuten.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on siks ihan outo fiilis kun tottui helteillä pukeutumaan just tosi kesäisiin vaatteisin ja nyt pitäs sit jo osata taas pukeutua lämpimästi :D 

Vierailija
2/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tapahtuu, kun et kestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on 20 astetta lämmintä! Kenenkään naama ei takuuvarmasti jäädy.

Vierailija
4/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon myös ihan jäässä. Rakastan syksyä, mutta itkettää kun on aina niin kylmä :(

Vierailija
5/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei vie, niin et osaa toimia ja olet pulassa?

Vierailija
6/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Just tulin ulkoa, siellä on 20 astetta lämmintä. Eli lämpöisempää kuin tähän aikaan yleensä. Jos nyt tarvitsee jo pipoa, kaulaliina ja hanskoja, niin asuu kyllä aivan väärässä maanosassa.

Vierailija
7/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi jo syksy ja viileämpää. Kurjaa kun aina ulkona liikkuessa tulee hiki, vaikka kulkisi shortseissa.

Vierailija
8/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan on 20 astetta lämmintä! Puhutaan sitten kylmästä, kun on -20. Joka syksy ja talvi samaa ininää. Muuttakaa muualle, jos ette kestä. Suomi on maailman pohjoisimpia valtioita. Kohta varmaan pakkanen yllättää autoilijat, kuten joka talvi aiemminkin...

Vierailija
9/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva jopa pukea sukat ja pitkät housut jalkaan aamuisin. Tuntuvat hassuilta melkein neljän kuukauden jälkeen. 

Vierailija
10/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos kohta on taas viileää ja hämärää.

Vierailija
11/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää muakin kun ihana lämmin kesä kohta ohi, nyyh :/ Inhoan aikaa lokakuusta huhtikuulle, hyi hitto. Olisipa Suomessakin vain ja ainoastaan yksi ihana vuodenaika eli KESÄ! 

Vierailija
12/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei muuten haittaisi, syksyn ruska on ihanaa aikaa.

Ainoa harmi, että mun paprikat ei ole ehtineet vieläkään kypsyä! Laitoin ne keväällä liian myöhään. :(

13/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän kuukauden kuluttua joulu on jo ohi ja päivät pitenevät. Sitten tulee taas lämmin joskus.

Vierailija
14/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nytkään ei kestä olla ulkona!!"

Just kävelin t-paita päällä bussipysäkiltä kotiin, kun farkkutakissa tuli hiki :D

Vierailija
15/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksältä on pimeetä ja vettä sataa melkein joka päivä... Tätä ja pahenevaa pashaa tiedossa seuraavat 7 kk...

Vierailija
16/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kesäihminen olenkin, niin pidän kyllä suomen vuodenajoista. Toivottavasti meille ei tule keski-euroopan sitä "ihanaa" talvea, jolloin sataa vain vettä, ja kadut on täynnä loskaa. Kunnon talvi se olla pitää.

Jokaisessa vuodenajassa on jotain hyvää. Ehkä sen takia kesä tuntuu aina niin parhaalta, kun siihen lämpimään ei ehdi tottua ennen kuin syksy taas häämöttää? :)

Vierailija
17/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas odotan että viilenis kunnolla, inhoan lämmintä syksyä.

Vierailija
18/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdeksältä on pimeetä ja vettä sataa melkein joka päivä... Tätä ja pahenevaa pashaa tiedossa seuraavat 7 kk...

No eikä sada. Vieläkään ei ole satanut edes niin paljoa, että tulisi kunnolla sieniä. Valita sitten marraskuussa kun oikeasti sataa joka päivä.

Vierailija
19/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan on 20 astetta lämmintä! Puhutaan sitten kylmästä, kun on -20. Joka syksy ja talvi samaa ininää. Muuttakaa muualle, jos ette kestä. Suomi on maailman pohjoisimpia valtioita. Kohta varmaan pakkanen yllättää autoilijat, kuten joka talvi aiemminkin...

No niin! Nythän alkoi kesäihmisten valitus! Tosiaan, hei haloo, 20+!

Vierailija
20/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas itken ilosta, kun syksy ja talvi tulevat! En kestänyt olla ulkona pariin kuukauteen, kun oli niin kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi