Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis saako ulkomaisia, tuoreita vadelmia syödä sellaisenaan, ilman kuumentamista???

Vierailija
31.08.2018 |

Kun pakasteiden kohdalla aina sanotaan että pitää ensin kiehauttaa. Mites noi ei-pakastetut sitten?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama riskihän niissä on. Minkä maalaisia ne ovat?

Vierailija
2/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sinä syödä vaikka paskaa raakana, jos haluat. Ja kohta nuo marjojen mukana leviävät virukset ovat myös Suomen metsämarjoissa ja sienissä, kun kaiken maailman koiria hamstrataan rajojen yli tarkastamatta ja juoksutetaan irrallaan sontimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä syön enkä siis lupia kysele. Siis.

Vierailija
4/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaan, mutta mahdollista saada Kalikivirus ja saat olla kauan kipeänä. Muualla maailmassa kastellaan viljelmiä pissavedellä(usein) ja saadaan isoja marjoja ja tauteja.

Vierailija
5/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyllä. Tällöin kyllä voi saada hirveän ripulin niin että antaa mennä vaan.

Vierailija
6/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ystävällisiä vastauksia!

Vierailija
7/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä vadelmia on sitten tarkoitus syödä? Kuumentaminen tuhoaa niiden rakenteen, tekee niistä mössöä ja saa ne tihkumaan mehua. Ei kovin siistin näköistä ainakaan. 

Vierailija
8/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt kuumentamatta, koska missään ei ole sanottu että nekin pitäisi kuumentaa (kaupoissahan varoitetaan tästä erikseen pakastevadelmien kohdalla) enkä ole toistaiseksi saanut mitään tautia. Voihan mulla tietysti olla joku oireeton loistartunta.

Vierailija
9/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ulkomaalaisista tuoreista vadelmista jonkun mahataudin enkä sen jälkeen enää ole syönyt. Heittäisin ne tuoreet vaikka marjapiirakkaan.

Vierailija
10/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö, ap aina joltain luvan syömisiisi?  Mä voin sanoa, että SAAT syödä ihan mitä haluat. Keneltäkään et tarvitse lupaa.

Vierailija
11/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mekin täällä ulkomailla keitetään kaikki marjamme, ja tuodaan Suomesta tuoreita joita voi syödä keittämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän