Intohimo pitkässä parisuhteessa?
Onko sitä? Onko joskus kadonnut ja tullut sitten takaisin?
Olen ollut yli 10 v yhdessä mieheni kanssa. Mies on mahtava isä ja puoliso, seksi hyvää jne. Meillä on hyvä olla yhdessä.
Ongelma on se, että kroppani on ”tunnoton”. Kiihottuminen on vaikeaa, ei ole ”perhosia vatsan pohjassa” ikinä. Kun seksiä on (n. 1 x/vko) niin useimmiten se on hyvää, saan orgasmin jne.
Taustalla itselläni on masennusta, oireillut eriasteisina tämän yli 10 vuoden ajan. Seksielämä oli aluksi tosi vilkasta ja intohimoista, mutta erilaisten vastoinkäymisten (ei parisuhteeseen liittyvien) jälkeen tilanne muuttui.
Välillä mietin, että pitäisikö testata jonkun vieraan miehen kanssa, että kiihottuisinko.
En tiedä mikä on vikana vai onko tämä normaalia?
Kommentit (4)
Jos sulla on masennusta ja siihen lääkitys, niin tarkista ettei sen sivuvaikutuksena ole libidon menetys.
Itse olen ollut saman miehen kanssa jo vuosia ja seksi on aidosti hyvää vaikkakin vähän samanlaista. Mutta nyt sain hänetkin innostumaan erilaisista leluista ja meillä on jälleen intohimo löytynyt. Siis semmonen panemisen riemu.
Kiitos vastauksista.
Unettomuuteen on toisinaan lääkitys, pieni annostus. Voihan sekin vaikuttaa, mutta muistelisin tätä olleen myös silloin kun en ole unilääkettä niin paljon tarvinnut.
Panemisen riemua on kyllä, mutta se toisen kosketus ei saa hirveästi syttymään. Taidoissa ei ole vikaa.
Onko kukaan käynyt mittauttamassa omia hormonitasoja?
Tuolle ei vaan kokemukseni mukaan voi mitään, tajunnanräjäyttävää intohimoa on pitkässä parisuhteessa vaikea löytää. Elämä on kompromisseja, täytyy miettiä, mikä on itselle se tärkein juttu.
Ihan normaalia.
Toisen kanssa löytyy ne perhosetkin, hetkeksi, sitten nekin katoaa. Ei kannata.