Sara Sieppi ei tiedä, kuinka maksetaan veroja!
Kommentit (379)
Leopardikuosia, vyötä, irtotukkaa, muoviset kiharat, irtoripset, huulifillit, naurava yleisö ja tylyttävä haastattelija. Missäs ohjelmassa tapasivat samantyyliset muutama vuosi sitten 🤔
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä osaa maksaa ALVit eli tietää, mistä summasta ne maksetaan, jos on laskuttanut asiakasta 500e.
Eli 500 euroa haluaa itselle ja siitä 24 % alv (jos menee normaalilla kannalla) on 620 e lasku, joka sisältää 120 e alv. Kun Sieppi on googlettanut laskun tekoa 19-v niin on varmasti heti tullut vastaan, että laskuun on aina merkittävä alv ja jos on alviton, pykälä millä perusteella on alv.
Ala-asteikäinenkin osaa laske alv ja kirjoittaa sen laskuun. Asikas maksaa alv ja se tilitetään verohallinnolle. Alv ei ole yrittäjän rahaa vaan läpikulkuerä.
Aika tyhmä ihminen on jos ei reilussa 10 vuodessa ole oppinut, että alv ei voi käyttää omiin laukkuihin vaan vero tilitetään verohallinnolle. Vähän sama kuin postinkantaja ei kantaisi postia postilaatikoihin vaan pitäisi itsellään...
Jos on niin tyhmä, ettei alv tajua, sitä varten voi maksaa kirjanpitäjälle...
Voi Sara kun oisit jättänyt menemättä ohjelmaan. Kaikki kun ei ole kivoja tätejä.
Katsomon klipissä noin kohdassa 6.05 näyttää siltä, että meinaa alkaa itkemään :( Mitähän roope ajattelee tästä haastattelusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä osaa maksaa ALVit eli tietää, mistä summasta ne maksetaan, jos on laskuttanut asiakasta 500e.
Toi nyt ei oo mitään rakettitiedettä. Jokainen 6-vuotiaskin voi sen minuutissa googlata.
Sait sen minuuttisi eli paljonko verottajalle pitää maksaa ALVia? Jos siis on laskuttanut 500 e.
Jos olisi ollut vähääkään järkeä päässä Lapin likalla niin olisi hankkinut kirjanpitäjän itselleen, jos kerran oma järki ei riittänyt. Sitäpaitsi ulosotossa oli muutakin kuin verovelkaa, parkkisakkoja ym. Saarukka on aina ollut kova valehtelemaan, joka paljastui taas, esimerkiksi tarina sänky kuvan ottamisesta. On niin tyhmä että kuvittelee muiden uskovan näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi Sara! Nyt meikkiä vähemmän, tekoripset pois, alkoholi pois, liikuntaa lisää ja opiskelemaan itselle kunnon ammatti. Jättäytyy ihan tollasen tyhjäpään rooliin. Vaik olis hieman yksinkertainenkin niin elämäänsä voi silti elää olematta bimbo ja naurunalainen. Ryhtiä nainen!
Tässähän nämä, paitsi lisäisin vielä:
- jätä se Roope
- jätä julkisuus
... ennenkuin susta tulee vielä pahemmin slapstick-huumorin kohde kuin jo olet.
Tuossa toteutui taas kerran, että nainen on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Katsomon klipissä noin kohdassa 6.05 näyttää siltä, että meinaa alkaa itkemään :( Mitähän roope ajattelee tästä haastattelusta
Roopelta tulee pian lapsellinen ja raivokas päivitys jossa avautuu huutomerkkien ja tajunnanvirran kera asiasta... Just wait and see
Enemmän kyllä Maria nolasi itsensä ilkeilyllään. Varsinkin kun saa itse palkkansa juurikin siitä että Sieppi tulee haastatteluun.
Miten tuo Katsomo vaan pätkii??? Ärsyttävä katselukokemus.
Maria antaa ymmärtää olevansa niin paljon fiksumpi ja parempi. Melkein toivon, että olisin itse ollut Siepin paikalla hieman argumentoimassa samalla mitalla hänelle. :)
Vierailija kirjoitti:
Se sänkykuva ja selostus miten se on otettu itselaukaisimelle oli kyllä aika nolo. Tosin Veitola teki toisen kyllä aika naurunalaiseksi, sen hän osaa.
Joo, on toi Veitolakin aika käsittämätön, kun aina kertoo kuinka kiltti ja herttainen ja hyväntahtoinen on, vaikka on usein tosi ilkeä... siis sellainen sadistinen pohjavire suorastaan sen tavassa haastatella/piikitellä. Katsojalle tulee ihmetys, kammo ja myötähäpeä. Ihan uransa alussa Veitola ei ollut samanlainen.
Katsoin juuri katsomosta..tulihan tuota katsellessa hieman epämukava olo Saran puolesta. Mutta niinkuin joku sanoi, itse haluaa olla julkisuudessa ..ihmettelen kyllä suuresti miksi
Kun on tarpeeksi hyvännäköinen niin rahaa vaan tulee jostain ja johonkin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika.
Luin ensin näitä kommentteja ja sitten vasta katsoin EVS. Sarahan oli siinäkin tosi kaunis ja herttaisen oloinen! Ihmeellistä arvostelua täällä kyllä.
Haastattelijalta oli tosin ruma temppu kyllä kysyä ensimmäisenä noin hankalasta ja ikävästä asiasta. Mun mielestä paikoittain lähentelee kiusaamista tuollainen tyyli.
Sitä kutsutaan suoraan kysymiseksi ja hyvä että näitä ohjelmia joku tekee. Kannattaa pysytellä MTV:n tai Ylen aamu-tv:n parissa jos haluaa varjella itseään!
Tällä hetkellä somessa puhutaan paljon aitoudesta ja löytyy paljon tyyppejä jotka on aitoja ja semmoista arvostetaan nyt. Toivottavasti lisääntyy vielä.
Sara ei ole tätä vielä oivaltanut, koska hänhän ei halua näytää normaalia elämää vaan esittää jotain muuta. Näin hän valitettavasti myös itse sanoi.
Mä olisin vastannut tohon Veitolan feminismi kysymykseen ja naisen seksualisointiin missä kuitenkin kertoi että nainen saa olla kuin miehett instassa omalla varalollaan veitolan mielestä näin:
että justhan sä itse kerroit kuinka naisen tulisi saada olla samanvertainen miesten kanssa instassa, niin mikä ongelma mun kuvassa on? ei se mun vika ole että porukka tykkää ja seuraa niitä-
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä muutaman vuoden Helsingissä asuneet puhuu enemmän stadia kuin stadilaiset itse?
Nykyajan teinit puhuu stadia vaikka ovat asuneet ikänsä Pihtiputaalla.
Ikää tulee lisää niin ei oo enää helppoa pysyä timmissä kunnossa. Olis syytä olla joku oikea ammatti kun ei enää kuvat elätä.