Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25-vuotias mies ja olen ollut sängyssä noin 50 naisen kanssa. Onko kysyttävää?

Vierailija
30.08.2018 |

Yli puolet on tullut Tinderin kautta. Kaikesta päätellen olen niitä joille Tinder on kun karkkikauppa.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelta irtosi myös kakkosta?

Vierailija
102/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutatte? Tänne saatiin kerrankin kunnon alfa.

Mitä "alfaa" on siinä että mies söhlää ja sählää niin monen naisen kanssa punkassa, ettei pysty muistamaan heitä kaikkia 25 vuotiaana.... - itsestään liikoja luulevalta häntäheikiltä ja sitoutumiskammoiselta hän enempi kuullostaa.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö taas panemaan kun et enää vastaa?

Vierailija
104/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelta irtosi myös kakkosta?

Kakkonen ensimmäisellä kerralla on harvinaista. Yleensä se on tullut kuvioihin vasta myöhemmin.

Vierailija
105/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias mies, enkä ole ollut sängyssä yhdenkään naisen (enkä miehen) kanssa? Mitä mieltä olet siitä?

Olisitko ystävällinen ja vastaisit kysymykseen?

Vierailija
106/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias mies, enkä ole ollut sängyssä yhdenkään naisen (enkä miehen) kanssa? Mitä mieltä olet siitä?

Vierailija
107/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään sanottavaa tuohon.

Vierailija
108/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään sanottavaa tuohon.

En pidä sinusta enää.

Vierailija
109/112 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joka kolmas nainen on ottanut yhteyttä aapeehen panon jälkeen. Kaksi kolmesta siis ei. Ei kuulosta kivalta. Siis tuolla toiminnallaan ap mukamas hakee sitä oikeaa, mutta joka kerta osoittautuu, ettei taaskaan sitä löytynyt. Sitten ap kuitenkin haluaa panna ja yksi kolmesta naisesta ottaa enää sen jälkeen yhteyttä.

Vinkki ap:lle: jos oot niin tasokas että kriteeritkin suututtaa mammapalstalla, niin tiesitkö et semmonen nainen ei luultavasti halua sunlaista miestä, jolle kelpaa mikä vaan. Se nainen saattaakin toivoa, että tuleva kumppani on osoittanut jonkunlaista arvokkuutta toimissaan. Esim että ei ole etsinyt pantavaa tinderistä.

t. Yksi tasokas (hoikka, kaunis, teen väitöskirjaa, urheilen, en polta, ei tatskoja) nainen, joka pitää toimintaasi nolona

Vierailija
110/112 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mulle ihan sama, mutta nuorten naisten takia toivon, että oot rehellinen ja kerrot heille, mitä haet. Ilmeisimmin siis pelkkää p***ua. Joillekin naisille ihan ok.

Vierailija
111/112 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 25v ja 250. Mut ihan hyvä alku :)

Vierailija
112/112 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehellänipä on ollut vain yksi, lälläslää ;) Samoin mulla, nyt kyllä kadehdit! 

Mullakin ollut vain yksi kun oma vaimo kysyy ;) todellisuus on jotain ihan muuta