Olen 25-vuotias mies ja olen ollut sängyssä noin 50 naisen kanssa. Onko kysyttävää?
Yli puolet on tullut Tinderin kautta. Kaikesta päätellen olen niitä joille Tinder on kun karkkikauppa.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte? Tänne saatiin kerrankin kunnon alfa.
Mitä "alfaa" on siinä että mies söhlää ja sählää niin monen naisen kanssa punkassa, ettei pysty muistamaan heitä kaikkia 25 vuotiaana.... - itsestään liikoja luulevalta häntäheikiltä ja sitoutumiskammoiselta hän enempi kuullostaa..
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelta irtosi myös kakkosta?
Kakkonen ensimmäisellä kerralla on harvinaista. Yleensä se on tullut kuvioihin vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies, enkä ole ollut sängyssä yhdenkään naisen (enkä miehen) kanssa? Mitä mieltä olet siitä?
Olisitko ystävällinen ja vastaisit kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies, enkä ole ollut sängyssä yhdenkään naisen (enkä miehen) kanssa? Mitä mieltä olet siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään sanottavaa tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään sanottavaa tuohon.
En pidä sinusta enää.
Eli joka kolmas nainen on ottanut yhteyttä aapeehen panon jälkeen. Kaksi kolmesta siis ei. Ei kuulosta kivalta. Siis tuolla toiminnallaan ap mukamas hakee sitä oikeaa, mutta joka kerta osoittautuu, ettei taaskaan sitä löytynyt. Sitten ap kuitenkin haluaa panna ja yksi kolmesta naisesta ottaa enää sen jälkeen yhteyttä.
Vinkki ap:lle: jos oot niin tasokas että kriteeritkin suututtaa mammapalstalla, niin tiesitkö et semmonen nainen ei luultavasti halua sunlaista miestä, jolle kelpaa mikä vaan. Se nainen saattaakin toivoa, että tuleva kumppani on osoittanut jonkunlaista arvokkuutta toimissaan. Esim että ei ole etsinyt pantavaa tinderistä.
t. Yksi tasokas (hoikka, kaunis, teen väitöskirjaa, urheilen, en polta, ei tatskoja) nainen, joka pitää toimintaasi nolona
Muuten mulle ihan sama, mutta nuorten naisten takia toivon, että oot rehellinen ja kerrot heille, mitä haet. Ilmeisimmin siis pelkkää p***ua. Joillekin naisille ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehellänipä on ollut vain yksi, lälläslää ;) Samoin mulla, nyt kyllä kadehdit!
Mullakin ollut vain yksi kun oma vaimo kysyy ;) todellisuus on jotain ihan muuta
Kuinka monelta irtosi myös kakkosta?