Olen 25-vuotias mies ja olen ollut sängyssä noin 50 naisen kanssa. Onko kysyttävää?
Yli puolet on tullut Tinderin kautta. Kaikesta päätellen olen niitä joille Tinder on kun karkkikauppa.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies, enkä ole ollut sängyssä yhdenkään naisen (enkä miehen) kanssa? Mitä mieltä olet siitä?
Vastaisitko kysymykseen?
Minun miehellänipä on ollut vain yksi, lälläslää ;) Samoin mulla, nyt kyllä kadehdit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ollut 50:n kanssa sängyssä - eikö tuollaiseen määrään olisi tuonut vaihtelua olla välillä esim. pöydällä? Tai luonnon helmassa?
Koska olen voinut olla. Ymmärrän hyvin että useimmat miehet joutuu tyytymään enintään ehkä viiten naiseen ennen vakavaa parisuhdetta. Miksi tyytyisin siihen kun minulla on mahdollisuus parempaan?
Määrä korvaa laadun tässä?
Mitä pitäisi sitten tehdä? Seurustella jonkun kakkosnaisen kanssa ja samalla jättäytyä seuranhaun ulkopuolelle, koska pääsee panemaan säännöllisesti?
Kuinka moni olisi halunnut kanssasi sänkyyn toistamiseen?? Ja kuinka monen kanssa olisit itse halunnut toisenkin kerran?
Vierailija kirjoitti:
Minun miehellänipä on ollut vain yksi, lälläslää ;) Samoin mulla, nyt kyllä kadehdit!
Oletko aivan varma? Ulosannista päätellen en menisi vannomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni olisi halunnut kanssasi sänkyyn toistamiseen?? Ja kuinka monen kanssa olisit itse halunnut toisenkin kerran?
Ensimmäiseen löydät vastauksen aiemmin ketjussa. Itse olen halunnut ehkä joka viidennen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut maksua?
En ole ottanut keneltäkään maksua.
Olis kannattanut. Kun vaikuttaa kuitenkin ostopalvelutyyppiseltä touhulta.
Hienoa,että tuollaisiakin miehiä vielä tästä maasta löytyy! Peukutan!
Vierailija kirjoitti:
Millainen sänky sulla on? 50 naista sängyssä on aika paljon.
Asun vielä opiskelija-asunnossa joten tämä kuuluu kyllä säätiölle. En oikein tiedä mitä kertoisin tästä.
Sanotko tinderissä hakevasi seksiseuraa vai parisuhdetta vai kenties jotain mitä et edes tiedä vielä?
Hienoa, että tuollaisiakin miehiä vielä tästä maasta löytyy! Peukutan!
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias mies, enkä ole ollut sängyssä yhdenkään naisen (enkä miehen) kanssa? Mitä mieltä olet siitä?
Niin?
Vai niin mä olen pian neljäkymppinen mies, enkä osaa olla kateellinen, saati katkera siitä, että joku itseäni n. 15 vuotta nuorempi mies ei pysty laskemaan tarkkaa määrää, kuinka monta sänkykumppania hänellä on ollut, mutta otaksuu heitä olleen noin puolensataa, itselläni on ollut tuosta määrästä -Ap:ta mukaillen noin viidennes.
Vierailija kirjoitti:
Sanotko tinderissä hakevasi seksiseuraa vai parisuhdetta vai kenties jotain mitä et edes tiedä vielä?
En sano Tinderissä mitä haen.
Määrä korvaa laadun tässä?