Olen 25-vuotias mies ja olen ollut sängyssä noin 50 naisen kanssa. Onko kysyttävää?
Yli puolet on tullut Tinderin kautta. Kaikesta päätellen olen niitä joille Tinder on kun karkkikauppa.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle koskaan tullut syvempiä tunteita ketään noista 200:sta kohtaan? Haluaisitko parisuhteen ja millaisen naisen kanssa? Olisiko sinulle ok että naisella (jonka kanssa olisit vakavasti) olisi ollut saman verran kumppaneita kuin sinulla?
Parisuhde tulee kysymykseen jos nainen on OIKEASTI hyvä minulle. "Ihan OK" ei riitä. Miksen hyväksyisi naiselta elettyä elämää?
Millainen sitten on se OIKEASTI hyvä nainen sinulle? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Kertomalla kriteerini suututan vain ihmisiä täällä.
Olen tuo joka kysyi. Ihan mielenkiinnosta vain kysyin, en aikonut tuomita. Muiden puolesta en toki voi sanoa, mutta olisi ollut mielenkiintoista kuulla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ollut 50:n kanssa sängyssä - eikö tuollaiseen määrään olisi tuonut vaihtelua olla välillä esim. pöydällä? Tai luonnon helmassa?
Koska olen voinut olla. Ymmärrän hyvin että useimmat miehet joutuu tyytymään enintään ehkä viiten naiseen ennen vakavaa parisuhdetta. Miksi tyytyisin siihen kun minulla on mahdollisuus parempaan?
Sinunko mielestäsi mies on jäänyt jostain vaille, "joutunut tyytymään" jos hän on löytänyt vakavan parisuhteen ensimmäisestä tai vaikka kolmannesta ihmisestä, jonka kanssa on harrastanut seksiä?
(Olen nainen) minulla on ikää jo yli 50v., enkä todellakaan ole havainnut sellaista ilmiötä, että sen kummemmin miehet kuin naisetkaan olisivat tulleet erityisen tyytyväisiksi, saati onnellisiksi, lukuisten suhteidensa takia, näyttäisi olevan päin vastoin. Ajatuksia?
Ei välttämättä ole jäänyt vaille mistään oleellisesta. Hyvä vain jos on löytänyt hänelle hyvän seurustelukumppanin. 1-3 eksää onnistuu esimerkiksi tutustumalla kunnolla treffailuvaiheessa ja hylkäämällä epäkiinnostavat ennen seksiä.
Tarkoitin lähinnä niitä miehiä joille parisuhde ylipäätään on saavutus eikä kumppanilla juurikaan ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö maksalaatikon rusinoilla vai ilman?
Vastaisitko kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö maksalaatikon rusinoilla vai ilman?
Vastaisitko kysymykseen?
Miksi kukaan söisi maksalaatikkoa ilman rusinoita?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla paljon tauteja? Ja kuinka monen kanssa on lapsi?
Ei ole koskaan ollut tauteja eikä ole yhtään lasta.
Olen 40-vuotias ies, enkä ole ollut sängyssä yhdenkään naisen (enkä miehen) kanssa? Mitä mieltä olet siitä?
Harmittaako sua, että kelpaat vain panokumppaniksi, vai onko se sulle toivottu olotila? Kaipaatko syvempiä tunteita, vai riittääkö tunteeton paneminen sulle? Osaatko arvella, miten tunteet vaikuttaa seksiin ja sen tyydyttävyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis nopeaa irtoseksiä, mikäs siinä. Ei kysyttävää oikeastaan.
Nopeaa... nojaa. Juttelen naisen kanssa keskimäärin yleensä 3-4 päivää Tinderissä ennen tapaamista ja normaalisti viimeistään tokalla treffillä on ollut sutinaa. Kerrankin Portugalissa lomalla olisin saanut naiset suoraan hotellihuoneeseen mutten viitsinyt suostua siihen.
Ok, nopealla tarkoitin lähinnä että et hae mitään muuta kuin sitä panoa, et suhdetta tai kummempaa, ainakaan kovin tosissasi, eikö? Mikä sai sut tekemään tän aloituksen, koetko saavuttaneesi jotain, vai haetko vielä jotakin enemmän? Vai halusitko vaan brassailla :D
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako sua, että kelpaat vain panokumppaniksi, vai onko se sulle toivottu olotila? Kaipaatko syvempiä tunteita, vai riittääkö tunteeton paneminen sulle? Osaatko arvella, miten tunteet vaikuttaa seksiin ja sen tyydyttävyyteen?
Kuka on sanonut että kelpaan vain panokumppaniksi? Huomattavasti yleisempää on ollut se että olen jarruttanut kun nainen on halunnut parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut että kelpaan vain panokumppaniksi? Huomattavasti yleisempää on ollut se että olen jarruttanut kun nainen on halunnut parisuhteen.
Oletko muissakin asioissa harhainen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyykö paneskeluun? Voiko se alkaa etoa?
Kokeile itse joskus.
No eihän tuo nyt ole edes kummoinen määrä :D Parin vuoden Tinderkäytöllä tekee 2 naista kuukaudessa. Jos on sinkku ja seksiä kaipaa paljon nii johan sen vähintään 2 naista pitäis onnistua viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Yök kirjoitti:
Olen levittänyt sp-viruksia tehokkaasti. Sekö on tehtäväsi elämässä?
Minulla ei ole eikä ole koskaan ollut yhtään sp-tautia.[/quote
----------
Sinulla voi olla tauteja piilevänä. On paljon viruksia, jotka eivät näy miehillä testeissäkään. Myöskään kondomi ei suojaa täysin esim. kondyloomavirukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök kirjoitti:
Olen levittänyt sp-viruksia tehokkaasti. Sekö on tehtäväsi elämässä?
Minulla ei ole eikä ole koskaan ollut yhtään sp-tautia.[/quote
----------
Sinulla voi olla tauteja piilevänä. On paljon viruksia, jotka eivät näy miehillä testeissäkään. Myöskään kondomi ei suojaa täysin esim. kondyloomavirukselta.Edelleen, käyn testeissä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut maksua?
En ole ottanut keneltäkään maksua.
Ei kyllä kannattaisi paljoa elvistellä, jos ei kukaan ole huolinut. Ilmeisesti ei ole paljoa naisille iloa ollut. No näitä minä itte miehiä on aina riittänyt. Sääli niitä naisia, jotka erehtyneet.
Ne on näet ihan eri miehet, jotka saa saman oman naisen pidettyä tyytyväisenä. Vaatii jo vähän miestäkin, eikä marjanpoimijaa.