Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 25-vuotias mies ja olen ollut sängyssä noin 50 naisen kanssa. Onko kysyttävää?

Vierailija
30.08.2018 |

Yli puolet on tullut Tinderin kautta. Kaikesta päätellen olen niitä joille Tinder on kun karkkikauppa.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle koskaan tullut syvempiä tunteita ketään noista 200:sta kohtaan? Haluaisitko parisuhteen ja millaisen naisen kanssa? Olisiko sinulle ok että naisella (jonka kanssa olisit vakavasti) olisi ollut saman verran kumppaneita kuin sinulla?

Parisuhde tulee kysymykseen jos nainen on OIKEASTI hyvä minulle. "Ihan OK" ei riitä. Miksen hyväksyisi naiselta elettyä elämää?

Vierailija
42/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis nopeaa irtoseksiä, mikäs siinä. Ei kysyttävää oikeastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis nopeaa irtoseksiä, mikäs siinä. Ei kysyttävää oikeastaan.

Nopeaa... nojaa. Juttelen naisen kanssa keskimäärin yleensä 3-4 päivää Tinderissä ennen tapaamista ja normaalisti viimeistään tokalla treffillä on ollut sutinaa. Kerrankin Portugalissa lomalla olisin saanut naiset suoraan hotellihuoneeseen mutten viitsinyt suostua siihen.

Vierailija
44/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lihavaksi "Eija" voi paisua, että sen tuntee vielä "Eijaksi"...???

Jos paisuu "Eijjjjaksi", niin ei enää tunnista.

Vierailija
45/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on saanut kanssasi? Kuinka moni on feikannut kanssasi?

Vierailija
46/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen levittänyt sp-viruksia tehokkaasti. Sekö on tehtäväsi elämässä?

Vierailija
47/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voitkin leikkiä tyynysotaa seuraavan kahdensadan kanssa,kiehtovaa vai mitä?

Vierailija
48/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni on saanut kanssasi? Kuinka moni on feikannut kanssasi?

En ala arvioimaan mutta noin jokakolmas on ottanut yhteyttä minuun omasta aloitteesta ensimmäisen panon jälkeen.

Vierailija
49/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitoutumis- vai arvostelukyvytön?

Vierailija
50/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök kirjoitti:

Olen levittänyt sp-viruksia tehokkaasti. Sekö on tehtäväsi elämässä?

Minulla ei ole eikä ole koskaan ollut yhtään sp-tautia.

Vierailija
51/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitoutumis- vai arvostelukyvytön?

Edelleen, tarkoitus on jatkaa samaa rataa kunnes se oikeast hyvä nainen tulee eteen.

Vierailija
52/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pane joka valkkaa

Vierailija
53/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö maksalaatikon rusinoilla vai ilman?

Vierailija
54/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinunlaisiasi voisi välttää Tinderissä? Siis mistä teidänlaiset tunnistaa?

Vierailija
55/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sinunlaisiasi voisi välttää Tinderissä? Siis mistä teidänlaiset tunnistaa?

Ei mitenkään me olemme kaikkialla.

Vierailija
56/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat välttää minunkaltaisia? Heti ensimmäisenä tulee mieleen että karsit pois alfat ja keskityt niihin vähemmän-tasokkaisiin siellä. Ne jotka saattaa suorastaan kerjätä huomiota tai voi sanoa suoraan hakevansa parisuhdetta.

Vierailija
57/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle koskaan tullut syvempiä tunteita ketään noista 200:sta kohtaan? Haluaisitko parisuhteen ja millaisen naisen kanssa? Olisiko sinulle ok että naisella (jonka kanssa olisit vakavasti) olisi ollut saman verran kumppaneita kuin sinulla?

Parisuhde tulee kysymykseen jos nainen on OIKEASTI hyvä minulle. "Ihan OK" ei riitä. Miksen hyväksyisi naiselta elettyä elämää?

Millainen sitten on se OIKEASTI hyvä nainen sinulle? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
58/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ollut 50:n kanssa sängyssä - eikö tuollaiseen määrään olisi tuonut vaihtelua olla välillä esim. pöydällä? Tai luonnon helmassa?

Koska olen voinut olla. Ymmärrän hyvin että useimmat miehet joutuu tyytymään enintään ehkä viiten naiseen ennen vakavaa parisuhdetta. Miksi tyytyisin siihen kun minulla on mahdollisuus parempaan?

Sinunko mielestäsi mies on jäänyt jostain vaille, "joutunut tyytymään" jos hän on löytänyt vakavan parisuhteen ensimmäisestä tai vaikka kolmannesta ihmisestä, jonka kanssa on harrastanut seksiä?

(Olen nainen) minulla on ikää jo yli 50v., enkä todellakaan ole havainnut sellaista ilmiötä, että sen kummemmin miehet kuin naisetkaan olisivat tulleet erityisen tyytyväisiksi, saati onnellisiksi, lukuisten suhteidensa takia, näyttäisi olevan päin vastoin. Ajatuksia?

Vierailija
59/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kokemus ei välttämättä ole hyväksi.

Vierailija
60/112 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen sitten on se OIKEASTI hyvä nainen sinulle? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Kertomalla kriteerini suututan vain ihmisiä täällä.