Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (102)
Ikä 27 ja minulla on ollut hurjat 2 seksikumppania. Ensin se kokeilu 16 vuotiaana ja sen jälkeen pitkä suhde joka päättyi vuosi sitten. Vielä en ole halunnut ketään vaikka petikamuja löytyisi helpostikin.
Kuka jaksaa laskea, jos on yli 20? Vastaus: en tiedä omaa lukua, ehkä reilu 50. Ikäluokassa 20-30 niitä tuli enemmän, nyt hiljaisempaa.
N41
Olisikohan viitisenkymmentä? Riippuu vähän siitäkin, "riittääkö" suuseksi määritelmäksi. 25-vuotiaaseen mennessä tuli tämä luku "saavutettua", siten tapasinkin nykyisen vaimoni. Ikää reilu 40 nyt.
Arvioisin 90-100.
Viime kerrasta 1,5 vuotta:DD
Viisikymppisten jälkeen kaksi miestä
15 vuotta exän kanssa.
N 54
2, viimeksi 12 vuotta sitten.
Mies, 68 v.
Eipä ole pysynyt laskuissa, mutta lähempänä 300, kuin 200.
N45
Kovin hassuja ootta kun muistatte moisia lukuja, mahtaneet olla ainutkertaisia kaikki kun muistissa :D
Itse en muista mutta kait sitä jokunen on kun vängälläkin iän myötä ajautuu virran matkassa :) Sen suoraa voin tunnustaa että harmittaa, kaikki ne jotka voi lukea "yhden yön jutuiksi", onneksi niitä nyt ei kovin montaa olekaan.
Merkittävämpänä lukemana pitäisin sitä kun olen yhteyttä tuntenut toiseen, niitä onnekseni on muutama tullutkin. Tuosta seuraava vaihe on se että tuntee ykseyttä partenerin kanssa, kuin olisi yhtä. Sitä kokemusta odotellessa, ehkä joskus onnistunut ja jos onnistunut niin ei enää muuta tavoittelekaan :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kovin hassuja ootta kun muistatte moisia lukuja, mahtaneet olla ainutkertaisia kaikki kun muistissa :D
Itse en muista mutta kait sitä jokunen on kun vängälläkin iän myötä ajautuu virran matkassa :) Sen suoraa voin tunnustaa että harmittaa, kaikki ne jotka voi lukea "yhden yön jutuiksi", onneksi niitä nyt ei kovin montaa olekaan.
Merkittävämpänä lukemana pitäisin sitä kun olen yhteyttä tuntenut toiseen, niitä onnekseni on muutama tullutkin. Tuosta seuraava vaihe on se että tuntee ykseyttä partenerin kanssa, kuin olisi yhtä. Sitä kokemusta odotellessa, ehkä joskus onnistunut ja jos onnistunut niin ei enää muuta tavoittelekaan :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
N. 30, en oo laskenut tarkasti ja jälkeenpäin aika vaikeaa. Olen 23v.
Muutamaa ois voinut jättää panematta, mutta ei mulla juuri muita ajatuksia ole.
Vierailija kirjoitti:
N. 30, en oo laskenut tarkasti ja jälkeenpäin aika vaikeaa. Olen 23v.
Muutamaa ois voinut jättää panematta, mutta ei mulla juuri muita ajatuksia ole.
Monelleko olet antanut kakkosta, oletko ottanut rahaa, onko sinulla tauteja, miltä tuntuu kun et kelpaa kun panolaudaksi ja hyväksyisitkö miehen jolla on 30 eri panoa historiassaan?
Minulla on ollut 25-30 eri seksikumppania. Täysi-ikäisenä olen harrastanut yhdyntää kahden eri henkilön kanssa.
Toista sataa on ollut, johtunee siitä että aikoinani olin maksullinen. Nyt on tahti rauhoittunut ja pääasiassa mieheni kanssa tulee kahdestaan harrastettua. Jälkeenpäin oma lukuni kuulostaa kamalalta mutta enpä moista ajatellut silloin. N30
Yksi. Mieheni, jonka tapasin 16-vuotiaana. Olen nyt 41 v. ja kyllä, olen tästä ylpeä ja kiitollinen.