Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
0, 38 v.
Mitäkö mieltä? Ei paljoa säälittävämpää voi olla. Jokainen päivä on epäonnistumisen kanssa elämistä.
Jaa. Minä taas olen ihan tyytyväinen olooni. T. se N35 0kpl
Vierailija kirjoitti:
20
M35Uskon hyvin näitä +50 naisia kun seksin saaminen on naisille niin älyttömän helppoa. Hienosti olette itsenne pilanneet. Kukaan kunnollinen mies ei teitä huolisi jos tietäisi kumppanienne määrän
Ihan avioliitossa olen kunnollisen miehen kanssa. Hänen kumppaneidensa määrää en tiedä enkä ole koskaan ajatellut edes kysyä.
N55 (80-90 seksikumppania 40 vuoden aikana)
Vierailija kirjoitti:
En tuomitsisi ketään seksikumppanien määrästä, jos siihen ei liity pettämistä.
Ehkä 1/1000 miehestä on enemmän kumppaneita kun sinulla
Onko seksikumppanuuden määritelmä siis yhdyntä yhden kerran ? Vai mikä se on?
Penetraatiotapauksia on n. 30, ei sen enempää, vaikka olen 50-vuotias nainen.
Sen sijaan pikkukivaa esim. sormetusta jne. on ollut ties kuinka monen kanssa. Täytyy olla satoja. Myös naisia mukana.
Luulisin, että olen keskiverto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0, 38 v.
Mitäkö mieltä? Ei paljoa säälittävämpää voi olla. Jokainen päivä on epäonnistumisen kanssa elämistä.
Jaa. Minä taas olen ihan tyytyväinen olooni. T. se N35 0kpl
Olen onnellinen puolestasi. Olen itsekin yrittänyt muuttaa suhtautumistani, mutta jokapäiväiset muistutukset omasta poikkeavuudesta tekevät sen hankalaksi. Tietenkin myös tuhoutuneet unelmat perheestä, lapsista ja läheisyydestä vaikuttavat huonoon oloon.
0
M40
Huonoa en huoli, hyvää en saa. En koe menettäneeni mitään.
N22
Jotain päälle 100
Aloitin seksin 14v
Laskeeko jotkut oikeasti kumppaneita :D Puhumattakaan jossain kymmenissä jos mennään. Onko teillä joku pieni tukkimiehen kirjanpito ollut nuoruudesta saakka, jonne ootte sitten aina ylpeänä merkanneet uudet saavutukset?
6236 chicks.
I’m 69 yrs old.
Not bad.
Käytänössä 1
Toisen kanssa ei pysynyt kovana kuin pari työntöä, suuseksiä tuli harrastettua.
Kolmannen kanssa vain koskin sormin.
Yksi. Olen edelleen yhdessä sen ensimmäisen poikaystäväni kanssa, nyt se on aviomies.
N31
- noin 100 miestä
-5 naista
Nyt jo rauhoittunut, kauan sitten.
N33
17 kaikki paitsi viimeisin ennen 28v
M38