Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (102)
Jos vain yhdyntäkumppanit lasketaan, niin 10, joista kahta myös anaaliin.
M40
Noin sata.
Tauteja on nyt kondylooma. Ollut kerran tippuri ja kerran klamydia.
N-28
Vierailija kirjoitti:
Pyöreä 0
T. Mies 22
Siis kiltti mies.
1 kpl, mutta sitäkin kiihkeämmin viimeiset 35 v. Minulle tämä riittää varsin hyvin. N53
Reilu parikymmentä, ikää 41. Suurin osa ihan kaveripiiristä, kerta kokeiluja.
Vierailija kirjoitti:
2
Avomies vajaa 10 vuotta ja aviomies vajaa 20 vuotta. Irtosuhteita en ole koskaan halunnut.
N44
Ja kun hieman käyttää matematiikkaa, niin huomaa ettet ole halunnut kokeilla myöskään yksineloa.
7. Neljä naista, kolme miestä. Miehet olis saanu kyllä jättä väliin.
N29
Tarkkaa en osaa sanoa, n. 50.
Kaksi pitkää parisuhdetta (enkä katsele muita suhteessa ollessani), suhteiden välissä on sitten tullut kokeiltua yksi jos toinenkin. Nykyiseni on toivottavasti myös viimeiseni. Parasta seksiä (kaiken muun hyvän lisäksi).
N40
80-90. En mitään mieltä, koska nuo jakautuvat useille vuosikymmenille ja välillä on ollut pitkiä sinkkujaksoja.
N55
20
M35
Uskon hyvin näitä +50 naisia kun seksin saaminen on naisille niin älyttömän helppoa. Hienosti olette itsenne pilanneet. Kukaan kunnollinen mies ei teitä huolisi jos tietäisi kumppanienne määrän
N43 ja varmaankin joku 40.
Välillä uskollisesti parisuhteessa 15 vuotta, sitten vapaat villit vuodet ja nyt jälleen 7 vuotta saman miehen kanssa.
Olen 25 v nainen, ja noin 50-60 seksikumppania. Elin aivan hullun nuoruuden ja ikävuodet 17-21 oli pelkkää juhlimista ja yhden illan juttuja. Tauteja ei ihme kyllä ikinä tarttunut ja nyt muutaman vuoden ollut ihanan miehen kanssa, enkä voisi olla onnellisempi :). En tuomitsisi ketään seksikumppanien määrästä, jos siihen ei liity pettämistä.
0, 38 v.
Mitäkö mieltä? Ei paljoa säälittävämpää voi olla. Jokainen päivä on epäonnistumisen kanssa elämistä.
1 seksikumppani ja kumppani ylipäätään. Ollaan oltu kahdeksan vuotta yhdessä ja hän on myös ainoa, jonka kanssa olen suudellut. Nuorempana joskus mietitytti oma kokemattomuus ja kokemuksien puute, mutta nykyään en voisi olla tyytyväisempi.
N25
N48, seksikumppaneita 11.