Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (102)
Seksikumppaneita 0, mutta kolmas parisuhde menossa joten seksiä kolmen eri naisen kanssa. M47.
n.50.
Vajaa kymmentä myös anukseen.
M44
Kolme. Kaksi ensimmäistä lähinnä vain kokeilun vuoksi ilman sen suurempaa kiinnostusta. Kolmas on rakas mieheni, eli toivottavasti enempää ei koskaan tulekaan. Vähänhän tuo määrä on, mutta hyvä vain.
N29
30. Neitsyys meni 26-vuotiaana, nyt olen 29-vuotias. Enempää tuskin tulee, sillä ei kiinnosta enää olla miesten patjana. Rumana naisena kun kelpaan vaan sellaiseen. Suhteeseen ei ole kelpuuttanut yksikään mies.
7.
Olen 37-vuotias ja 20-vuotiaasta asti ollut vain yhden miehen, nykyisen aviomieheni, kanssa.
Kolme pitkää panosuhdetta, tusinan verran lyhyempiä panojuttuja ja epälukuinen määrä muita säätöjä. Nyt toivon joulupukilta kymmenen vuotta nuorempaa sporttista leikkikaveria.
N45
1
N38
Ja olen ylpeä luvustani!
Seksistä en tosin yhden kumppanin perusteella voi tietää mitään... näin olen täältä oppinut.
Vierailija kirjoitti:
30. Neitsyys meni 26-vuotiaana, nyt olen 29-vuotias. Enempää tuskin tulee, sillä ei kiinnosta enää olla miesten patjana. Rumana naisena kun kelpaan vaan sellaiseen. Suhteeseen ei ole kelpuuttanut yksikään mies.
Parisuhteet on yliarvostettuja. Kunnon panosessio tuo hyvän fiiliksen pitkäksi aikaa. Nättinaama on varmaan kiva asia, mutta kyllä miehet arvostavat muitakin asioita.
Ikävuosina 19-25 ehti kertyä noin 50 seksikumppania, 1 nainen ja loput miehiä. Tarkkaa lukua en tiedä, kun en enää edes muista kaikkia. Sitten menin naimisiin ja tässä kuuden vuoden liiton aikana on tullut vielä yksi lisää mieheni lisäksi.
N31
Kun en ole kirjaa pitänyt niin piti oikein muistella. Olisiko 9.
Joillekin tuo on paljon, monille vähän. Nykyinen 18 vuoden parisuhde selittää aika paljon.
M39
Ikää 45 seksikumppaneita 31 joista 5 naisia. Olen ollut pitkässä suhteessa 15 vuotta ja sen jälkeen vuosia sinkkuna, nyt 2 noin vuoden suhdetta takana. Muut ovat serusteluyrityksiä tai fwb-juttuja. En pidä vaihtuvista kumppaneista mutta seksistä kyllä, joten lisää varmasti tulee.
+-100, menin sekaisin laskuissa muutama vuosi sitten, nyt vakiintunut ja rauhoittunut (mies 36).
Mulla on 3 seksikumppania, ja olen 33 vuotias nainen. Neitsyyden menetin 27-vuotiaana, olin saman puolison kanssa 6 vuotta ja nyt eron jälkeen tänä vuonna seksikumppaneita on tullut 2 lisää. Toista noista kadun, kun oli vain parin viikon juttu, mutta toinen osoittautui mahtavaksi tyypiksi, jonka kanssa ollaan nyt puoli vuotta tapailtu.
Mua ennen aina harmitti, että en nuorempana uskaltanut heittäytyä ja kokeilla seksiä. Nyt ei harmita, kun tajusin seksin olevan parasta luotettavan kumppanin kanssa. Olen aika kyltymätön seksin saralla ja tahdon kokeilla uusia juttuja, mutta mielumminen turvallisen kumppanin kanssa, johon luotan ja jota rakastan.
Vajaat kymmenkunta naista, en muista tarkkaan, vaimo mukaan lukien. Yhdessä 35 v. Joku oikein hyväkin on ollut, valitettavasti ei pidempään. Vaimon kanssa menee rutiinilla pari -kolmekin kertaa viikossa edelleen ja nautitaan. Hän ei kyllä ole koskaa ollut mikään seksipeto, mutta estot ovat pikku hiljaa vähentyneet.
Eilen illalla viimeksi rakasteltiin.
Mies yli 50 v
0, N22.
Oon ihan tyytyväinen, aviomiestä odotellessa.