Minkä oletat olevan markkina-arvosi/tasosi parisuhdemarkkinoilla ? Kerro myös
Kommentit (156)
Noin 8. Mies 34, kone-insinööri. Ei diagnooseja. 183cm ja normipaino.
Vierailija kirjoitti:
N47, Markkina-arvo on todennäköisesti 0 vaikka olisin sinkkukin, mies ja 2 lasta on. Ei koe että olisi tarpeen olla jotai muuta kuin nyt olen mutta on selvää että ulkonäköni ei enää ole sellainen että kukaan julkaisikaan.
Vilkaisisikaan siis
Mittaamaton. Olen ainutlaatuinen ja uniikki.
Työtön ylipainoinen 40v mies. Olen kyllä koulutettu ja 190cm jotka ehkä nostavat vähän tasoa. Joku ktm.
M31, olematon. Ajattelin itse olevani ihan fiksu ja hyvä tyyppi, mutta tulos kertoo ihan muuta. Miten sitä voikaan olla itsensä suhteen niin sokea
Suhteellisen hyvä. Kaikki mieheni ovat olleet tohtoreita ja hyvätuloisia, sellaisilta saan edelleenkin huomiota.
Aika lähellä nollaa kai. Olen ylipainoinen eikä vartalonmallikaan ole mikään naisellinen tiimalasi tai päärynä. En seuraa muotia enkä hirveästi meikkaa. Olen 46-vuotias nainen.
Luultavasti aika vahva 8 ulkonäkö voisi olla jopa 9 mutta muut asiat kuten perusduunari ja palkka varmaan pudottaa tasoa vähän eli se 8 olisi taso.
M42
N21, ehkä joku 8.. en uskalla sanoa 9.
Voin olla epärealistinen mutta pidän itseäni tosi ihanana ja kauniina ja mulla on tunne, että miehetkin katselee mua kuolaten. Ehkä jotain 8,5-9/10. Nuorena olin kuulemma yli kymmenen...
N50
Kerratkaa nyt vielä, mitkä asiat siihen tasoon vaikuttikaan a) naisella b) miehellä?
Etten nyt turhaan naisena ala arvioida esim. koulutuksen tai työn vaikutusta.
N20, olen hoikka ja kaunis, mutta olen työtön, minulla on amistausta ja tupakoin. Olen kai keskitasoa.
Ehkä 6. Olen ihan nätti ja hoikka, en meikkaa tai laittele hiuksia vaan panostan ihon- sekä hiustenhoitoon ja hiusten malli on siisti laittamattakin. Opiskelen alalle, jossa töitä riittää. Ikää 26 ja lapsia 3.
Pitääkö tässä nyt mitata omassa viiteryhmässän vai ihan kaikkiein maailman naisiin verrattuna. Esim jos olen 38-vuotias yksinhuoltaja maalta, otanko huomioon myös 22-vuotiaat kaupunkilaistytöt, jotka eivät todellisuudessa koskaan kilpaile kanssani samoista miehistä.
:) n45, en ole millään markkinoilla, eikä minulla ole mitään arvoa.
Mutta minulla on hyvä mies, ollut jo 25 v, hän on älykäs, erittäin korkeasti koulutettu, urallaan hyvin menestynyt, huumorintajuinen, soittaa mielellään musiikkia itse, viettää paljon aikaa lasten kanssa, huomaavainen, mukavan näköinen, ja oikein hyvätuloinen. Joten en valita yhtään, en usko, että kenelläkään voisi olla parempaa miestä.
Olen naimisissa näyttävän ja hyvin älykkään ulkomaalaisen kaunottaren kanssa. Naisilta tulle jatkuvasti huomiota minne ikinä menenkin. Ymmärtävät että olen varattu, mutta silti täytyy yrittää vaikka mitä . En tiedä, ehkä 9 on tällä markkina-arvo. En tiedä miten asia muuttuisi sinkkuna.
Mies 35
Yli viiskymppinen ukkomies, alle kymmenen lasta. M-arvo 9.8. Mutta ei se teitä hyödytä pätkääkään kun olen tarjolla vain vaimolle ja rakastajattarelle.
N47, Markkina-arvo on todennäköisesti 0 vaikka olisin sinkkukin, mies ja 2 lasta on. Ei koe että olisi tarpeen olla jotai muuta kuin nyt olen mutta on selvää että ulkonäköni ei enää ole sellainen että kukaan julkaisikaan.