Miten tutustua syvemmin ihmisiin, kun en pysty kertomaan elämäntarinaani (todella epäuskottava)?
Vaikka siis elämäntarinani on totta, niin se on todella epäuskottava ja vaikuttaa enemmän joltain elokuvalta/kirjalta kuin oikean ihmisen elämältä. Haluaisin tutustua syvemmin ihmisiin ja kertoa itsestäni ja menneisyydestäni, mutta pelkään, että jos teen sen he pitävät minua valehtelijana.
Kommentit (63)
Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän, että ei ole mitenkään mahdottoman harvinaista olla sukua esim. kuninkaalle alenevassa polvessa isä ja äitilinjassa sekaisin. Aatelisarvo säilyy vain isälinjassa ja heitäkin on Suomessa aika paljon.
Terveisin, 23. polven sukulainen ja toki siniverisiäkin sukuun mahtuu tätä ennen, sillä ei muuten olisi sukukirjoja niin tarkasti tallennettukaan
Jos kerron mita hulluja juttuja minulle on tapahtunut ei minuakaan uskota.
Tanaan mm uutisiin oli paassyt joku tati joka oli ajanut hiukan reilummin Iowassa.
Tein saman pohjois Carolinassa 145mph 85mph alueella. Ohitin siviili poliisin ja sain melkoista huutoa.
Kun pollisi rauhoittui sain 100$ sakon.
Dublinissa, NC, USA.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on erikoisia juttuja, ja kyllä minä ihan nautin niiden kertomisesta koska ne ei koske suoraan minua, minä en ole tehnyt mitään pahaa. En ole koskaan ajatellut etteikö joku uskoisi minua koska ne jutut on olleet myös lehdissä aikoinaan, joten jos joku haluaisi tarkistaa niin löytäisi kyllä todisteet.
Mutta nuo jotkut jutut että isä on rikas ihmissalakuljettaja, sellaisia ei varmaankaan Suomessa pahemmin ole, eli varmaan on jostain maahanmuuttajasta kyse joka on ryövännyt maanmiestensä rahat kun on salakuljettanut heitä länteen pakolaisiksi. Eihän Suomessa tarvitse ihmisiä salakuljetella mihinkään, vaan tänne niitä tuodaan ja yleensä siinä ei ole suomalainen tekijä koska harva suomalainen haluaa tuoda tänne ihmisiä, varmasti mukana on suomalaisiakin joille maksetaan, mutta eivät varmaan ole rikastuneet sillä huomattavasti.
90-luvulla oli aika harvalla edes tietokone ja netti, mahtoiko silloin olla sellaisia nettipelejä joista voi voittaa noin paljon?
Nykyään genistä näkee suoraan kaikki kuninkaallisten sukulaiset, ja euroopassa on ollut kuninkaallisia ennenvanhaan pilvin pimein. Minäkin olen erään Tanskan kuninkaan kautta sukua Englannin kuninkaallisille, ja kaikki euroopan kuninkaalliset on sukua toisilleen. Se Tanskan kuningas oli innokas naittamaan lapsiaan pitkin euroopan hoveja, samoin esim. kuningatar Victoria. Olen myös sukua useammalle Suomen presidentille, mm. Mannerheimille, en tietenkään suoraan alenevassa polvessa, mutta verisukua kuitenkin.
Nuo hyvissä hommissa tai julkkiksen kanssa seurustelevat sisarukset viittaisi siihen että vanhemmat on rikkaita, ja rikkaat harvemmin jättää lapsiaan kirkon portaille, ja Suomessahan tuokaan ei ole voinut tapahtua.
Minä (ap) en siis ole tuo, joka kirjoitti sukulaisista tai kuninkaallista tms. Ainoa viesti, jossa kerroin taustoistani, on tuo missä kerroin esim. tuon ihmissalakuljettajajutun. Ja olet oikeassa siinä, ettei isäni ole suomalainen (sen taisin jo sanoa, että olen vain osittain suomalainen), eikä ole Suomessa tapahtunut.
Ap
Vaihtaisin oman elämäni sinun elämääsi.
Tarinasi on uskottava, jos olet ulkomaalaistaustainen, kuten ilmeisesti oletkin aiemmista kommenteistasi päätellen.
Kyllä ainakin minä uskon mitä minulle kerrotaan. Jos sinusta ap tuntuu että ei uskota, sinun on täytynyt alunperin antaa itsestäsi epäluotettava vaikutelma.
Tai sitten luulet että toinen ei usko, kun kyse on vain yllätyksestä ja siitä ettei toinen tiedä mitä nyt kuuluu sanoa.
Oletko tekemisissä isäsi kanssa vaikka hän onkin paha ihminen?
Minä ap:nä saattaisin sanoa, että isäni muutti suomeen pakolaisena ja minulla oli vaikea lapsuus. Sitten tutustuttuani johonkin ihmiseen avautuisin ehkä enemmän, mutta ihan tuntemattomille, en noita juttuja kertoisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerron mita hulluja juttuja minulle on tapahtunut ei minuakaan uskota.
Tanaan mm uutisiin oli paassyt joku tati joka oli ajanut hiukan reilummin Iowassa.
Tein saman pohjois Carolinassa 145mph 85mph alueella. Ohitin siviili poliisin ja sain melkoista huutoa.
Kun pollisi rauhoittui sain 100$ sakon.
Dublinissa, NC, USA.
En ole ikinä nähnyt moottoriteillä 75 suurempia rajoituksia, ja sekin on harvinaista. Ja rangaistus 90 ylittämisestä on putkassa maili per päivä. Eli oikeasti rangaistus tuosta olisi 55 päivää putkaa. Jos nyt autollasi edes noin lujaa pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tekemisissä isäsi kanssa vaikka hän onkin paha ihminen?
En ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä ap:nä saattaisin sanoa, että isäni muutti suomeen pakolaisena ja minulla oli vaikea lapsuus. Sitten tutustuttuani johonkin ihmiseen avautuisin ehkä enemmän, mutta ihan tuntemattomille, en noita juttuja kertoisi.
Totta, voisin varmaan aloittaa näin, mutta pelkään että kun kerron lisää niin epäilevät valehtelijaksi. En anna itsestäni epäluotettavaa kuvaa, mutta pelkään ettei minua silti uskota. En tiedä mistä johtuu.
Ap
Miksi ikinä edes kertoisit sattumanvaraisille uusille ihmisille jostain pedofiiliringeistä? Ehkä vuosien ystävyyden jälkeen voi kertoa tuollaista, jos silloinkaan tarpeellista.
Ei ihme ettei uskota koska ei normaalilla ihmisellä ole tarvetta yrittää kertoa mitään dramaattista elämäntarinaa kaikille jotka suostuvat kuuntelemaan. Tutustua voi muutenkin, sinä haluat vain kertoa tarinaa itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ikinä edes kertoisit sattumanvaraisille uusille ihmisille jostain pedofiiliringeistä? Ehkä vuosien ystävyyden jälkeen voi kertoa tuollaista, jos silloinkaan tarpeellista.
Ei ihme ettei uskota koska ei normaalilla ihmisellä ole tarvetta yrittää kertoa mitään dramaattista elämäntarinaa kaikille jotka suostuvat kuuntelemaan. Tutustua voi muutenkin, sinä haluat vain kertoa tarinaa itsestäsi.
En puhukaan sattumanvaraisista ihmisistä, vaan niistä, jotka ovat olleet olleet ystäviäni jo todella pitkään (ja avautuneet minulle historiastaan), ja ongelmani on se etten uskalla edes puhua heille sen pelossa, ettei minua uskota.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko jotain elämästäsi? Tyyliin jotain kohtia, joita pidät epäuskottavina, ei tarvitse kertoa paljon.
No kerron muutaman asian.
Esim. isäni oli rikas ihmissalakuljettaja, olin lapsena/varhaisteininä pedofiiliringissä, jätin peruskoulun kesken mutta kirin kaiken alle puolessa vuodessa ja pääsin sen jälkeen todella hyvään kouluun, sekä se että sekaannuin teininä rikollisiin piireihin ja kiristin monia ihmisiä (kadun kyllä).
Tiedän, miten epäuskottavalta kuulostaa, eikä tuossa ole läheskään kaikki.
Ap
Tämä saattaa yllättää mutta kukaan ei oleta että kerrot menneisyytesi rikoksista jos he kysyvät että mitäs sä oot elämässäs tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko jotain elämästäsi? Tyyliin jotain kohtia, joita pidät epäuskottavina, ei tarvitse kertoa paljon.
No kerron muutaman asian.
Esim. isäni oli rikas ihmissalakuljettaja, olin lapsena/varhaisteininä pedofiiliringissä, jätin peruskoulun kesken mutta kirin kaiken alle puolessa vuodessa ja pääsin sen jälkeen todella hyvään kouluun, sekä se että sekaannuin teininä rikollisiin piireihin ja kiristin monia ihmisiä (kadun kyllä).
Tiedän, miten epäuskottavalta kuulostaa, eikä tuossa ole läheskään kaikki.
Ap
Tämä saattaa yllättää mutta kukaan ei oleta että kerrot menneisyytesi rikoksista jos he kysyvät että mitäs sä oot elämässäs tehnyt.
Edelleenkin, en tarkoita puolituttuja enkä edes kavereita, vaan sellaisia todella hyviä ystäviä, jotka ovat kertoneet minullekin oman tarinansa (ne kaikki menneisyyden traumat ja tekemiset mukaanlukien).
Ap
Eikö ole ihan normaalia sovittaa juttunsa siihen, mitä arvelee siinä seurassa olevan soveliasta ja normaalia.
Minun taustassani on alkoholismia, suvussa rajuja kohtaloita. Nykyään olen hyvin toimeen tuleva ja hyvässä ammatissa. Kumpaakaan asiaa en erityisemmin tuo esille arkikeskustelussa.
Ehkä ongelmasi on, ettei sinulla ole edes yhtä ystävää, joka tuntisi sinusta kaiken olennaisen. Kyllä sellaisia voi olla tai löytyä. Ensin pitää päästä yli siitä oletuksesta, että kukaan ei koskaan voisi ymmärtää sinua.
Ystävystyminen vaatii, että on lähestyttävä ja luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhukaan sattumanvaraisista ihmisistä, vaan niistä, jotka ovat olleet olleet ystäviäni jo todella pitkään (ja avautuneet minulle historiastaan), ja ongelmani on se etten uskalla edes puhua heille sen pelossa, ettei minua uskota.
Ap
Ilmankos ei sinulla ole ystäviä, kun et luota edes niihin, joita sinulla on.
Miksi ne asiat pitäisi pukea noin dramaattiseen muotoon? Kai ne voi tuoda esille ajan kanssa, keskustelun lomassa. Ei kenellekään elämäntarinaa kaadeta päälle kuin saavista.
Voithan joskus kertoa, että isäsi on aikana aikanaan tehnyt kaikenlaista, mitä ei voi nykyään pitää ihan laillisena. On niitä tarinoita suomalaisissakin perheissä, vaikka ehkä siellä isoisillä sodan ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Minut on adoptoitu, koska äitini jätti minut kirkon portaille vauvana.
Adoptioperheeni isä voitti kansainvälisessä nettipelissä miljoonia ja meistä tuli todella varakkaita 90-luvulla. Kun adoptioäitini tutki sukunsa historiaa, selvisi, että hän on sukua eräälle Euroopan kuningashuoneelle suoraan alenevassa polvessa. Eli voisimme asua eräässä Keski-Euroopan maassa edelleen linnassa, mikäli II Maailmansota ei olisi sekoittanut asioita.
Kaksi vuotta sitten kävi ilmi, että minulla on sisaruksiakin. Kun tapasin siskoni, paljastui, että hän on erään julkkiksen tyttöystävä. Veljeni on huipputehtävissä NASA:ssa. Toinen isoveljistäni on naimisissa Irlannin pääministerin tyttären kanssa ja diplomaatti.
1990-luvulla ei ollut nettipelejä joista olisi voinut voittaa miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi pitää puhua jostain pedofiiliringistä, "olit mukana"? häh, etkö voi kertoa omasta kokemuksesta, että erehdyit hyväksikäyttämään lapsia? Ja että nyt olet hakeutunut hoitoon ja olet parantunut ja käyt edelleen ylläpitämässä opetuksia jokaisen ihmisarvosta ja koskemattomuudesta.
Mullakin on erikoisia juttuja, ja kyllä minä ihan nautin niiden kertomisesta koska ne ei koske suoraan minua, minä en ole tehnyt mitään pahaa. En ole koskaan ajatellut etteikö joku uskoisi minua koska ne jutut on olleet myös lehdissä aikoinaan, joten jos joku haluaisi tarkistaa niin löytäisi kyllä todisteet.
Mutta nuo jotkut jutut että isä on rikas ihmissalakuljettaja, sellaisia ei varmaankaan Suomessa pahemmin ole, eli varmaan on jostain maahanmuuttajasta kyse joka on ryövännyt maanmiestensä rahat kun on salakuljettanut heitä länteen pakolaisiksi. Eihän Suomessa tarvitse ihmisiä salakuljetella mihinkään, vaan tänne niitä tuodaan ja yleensä siinä ei ole suomalainen tekijä koska harva suomalainen haluaa tuoda tänne ihmisiä, varmasti mukana on suomalaisiakin joille maksetaan, mutta eivät varmaan ole rikastuneet sillä huomattavasti.
90-luvulla oli aika harvalla edes tietokone ja netti, mahtoiko silloin olla sellaisia nettipelejä joista voi voittaa noin paljon?
Nykyään genistä näkee suoraan kaikki kuninkaallisten sukulaiset, ja euroopassa on ollut kuninkaallisia ennenvanhaan pilvin pimein. Minäkin olen erään Tanskan kuninkaan kautta sukua Englannin kuninkaallisille, ja kaikki euroopan kuninkaalliset on sukua toisilleen. Se Tanskan kuningas oli innokas naittamaan lapsiaan pitkin euroopan hoveja, samoin esim. kuningatar Victoria. Olen myös sukua useammalle Suomen presidentille, mm. Mannerheimille, en tietenkään suoraan alenevassa polvessa, mutta verisukua kuitenkin.
Nuo hyvissä hommissa tai julkkiksen kanssa seurustelevat sisarukset viittaisi siihen että vanhemmat on rikkaita, ja rikkaat harvemmin jättää lapsiaan kirkon portaille, ja Suomessahan tuokaan ei ole voinut tapahtua.