Nainen jolla on lapsia etsii parisuhteeseen miestä jolla ei saisi olla lapsia
Kuulostaa erikoiselta, mutta on niin totta ja tunnen itsekin muutaman tällaisen naisen.
Oletin että yleensä lapsettomat ensisijaisesti etsivät toista lapsetonta ja ne joilla on jo lapsia etsii kumppania jolla myös on lapsia.
Kommentit (28)
No lasten mukana tulee myös se lasten äiti, eli miehen ex, joka tulee olemaan elämässä mukana aina.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä etsiä ketä vain, ei se kiellettyä ole. Itse en tosin lapsettomana miehenä lähtisi parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on lapsia. Mutta joku toinen voi suostua.
Miksi et lähtisi parisuhteeseen yh:n kanssa?
Mikä on se oikea syy ?
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä etsiä ketä vain, ei se kiellettyä ole. Itse en tosin lapsettomana miehenä lähtisi parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on lapsia. Mutta joku toinen voi suostua.
Ihanko suostua? Meinasitko että nämä äidit ehdottelevat suhdetta jokaiselle vastaan tulevalle lapsettomalle miehelle, kunnes löytyy joku, joka suostuu?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Uusperheet kun yleensä kaatuvat siihen, että mies tyrkkää omat lapsensa äitipuolen vastuulle. Mutta jos mies hoitaa omat lapsensa, niin väitän, että se toimii parhaiten että molemmilla on lapsia.
No kuule eiköhän syynä ole se, että ne ex naiset on aivan hirveitä äitipuolelle. Olen nähnyt monta tapausta. Kun isä löytää uuden onnen eron jälkeen ( ja varsinkin jos uusi hoikempi, nätempi, nuorempi kuin ex vaimo) niin johan alkaa kiusanteko eksän suunnalta.
Naiset käyttää surutta lapsia pelinappuloina.
Tämähän on vain aivan normaali nainen + jännittävä mies + kiltti mies kolmiodraama. Nainen on saanut jännittävän miehen kanssa lapset ja sitten jännittävä mies on jättänyt naisen, koska on lähtenyt etsimään lapsettomia nuoria naisia. Nyt nainen sitten haluaa kasvattaa ja maksattaa jännittävän miehen lasten kasvatuksen kiltillä miehellä. Kiltti mies tietenkin joutuu niiden jännittävän miesten lasten pompottamaksi ja pilkaksi 24 tuntia joka ainoa päivä, mutta tämä voi olla silti kiltin miehen ainoa mahdollisuus saada koskaan naista.
Syynä se, että niillä lapsilla on äiti ja sitten joudut sen miehen lisäksi ottamaan sen naisen osaksi elämääsi. Olet ensinnäkin mustasukkainen siitä, että miehesi on ollut sen naisen kanssa. Sitten se nainen vahtii suurennuslasilla kaikkea mitä teet.
Naiset on kontrollifriikkejä. Ne eivät kestä sitä, että joku toinen hoitaa niiden lapsia oman tapansa mukaan. On kokemusta tästä. Kiva hoitaa lapsia, joiden äiti on haukkunut sinua niille.
Naiset osaavat olla niin katkeria ja kostonhimoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähtisi parisuhteeseen yh:n kanssa?
Mikä on se oikea syy ?
Itse ainakin koen että alitajuntaisesti on eri aaltopituudella. Minulla oli kerran kaveriporukassa nätti yh, ja eräs saman porukan kaverimies mainitsi tästä, mutta sanoi samaan hengenvetoon että ei voisi seurustella yh:n kanssa, koska ei ole valmis olemaan isän roolissa (lapsi oli pieni). Jotkut taas eivät koskaan koe isyyttä aiheelliseksi tai omaksi ollenkaan elämän aikana. Ja varsinkin jos lapset ovat kotona tai ala-ikäisiä niin ei niitä noin vain voi katkoa puolisosta ja ajatella jonain ulkopuolisina muutenkaan vaan väkisinkin niihin joki suhde on luotava. t.eri
Suurin osa elättää itse lapsensa ja itsensä. Moni ei halua edes saman katon alle niin kauan kun lapset ovat siellä. Tervetuloa tälle vuosituhannelle.