Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jolla on lapsia etsii parisuhteeseen miestä jolla ei saisi olla lapsia

Joka päivä jotain uutta
30.08.2018 |

Kuulostaa erikoiselta, mutta on niin totta ja tunnen itsekin muutaman tällaisen naisen.

Oletin että yleensä lapsettomat ensisijaisesti etsivät toista lapsetonta ja ne joilla on jo lapsia etsii kumppania jolla myös on lapsia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleta vähemmän, ymmärrät enemmän.

Vierailija
2/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Uusperheet kun yleensä kaatuvat siihen, että mies tyrkkää omat lapsensa äitipuolen vastuulle. Mutta jos mies hoitaa omat lapsensa, niin väitän, että se toimii parhaiten että molemmilla on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa lisää lapsia uuden miehen kanssa? Silloin on ehkä paremmat mahikset siihen.

Vierailija
4/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ollenkaan erikoista. Hyvähän se on jos tietää mihin itsestä on ja mihin ei.

Vierailija
5/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai naisen omat ovat jo isoja. Olisi kamalaa joutua uudelleen pikkulapsipyörteeseen.

Vierailija
6/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Uusperheet kun yleensä kaatuvat siihen, että mies tyrkkää omat lapsensa äitipuolen vastuulle. Mutta jos mies hoitaa omat lapsensa, niin väitän, että se toimii parhaiten että molemmilla on lapsia.

Olin tulossa kirjoittamaan samasta asiasta. Näinhän se menee valitettavasti monessa tapauksessa, varsinkin jos eron syynä on ollut miehen välinpitämättömyys lapsiperheen arjen pyörittämisessä.

Vierailija
7/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja kuullut samaa. Naiset joilla omia lapsia saattavat jopa eristää isän omista lapsistaan ja isä kuuliaisena tottelee.

Törkeätä molemmilta.

Omalle miehelle painotin, että he ovat kokonaisuus, jota ei saa laiminlyödä. Mutta sanoin myös, että itsenikin tulee tuntea olo hyväksi tilanteessa. Siltä se on tuntunut ja lapset välittävät minusta.

Vierailija
8/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja kaikki käytännön järjestelytkin on riittävän hankalia jo silloin, kun vain toisella on lapsia. Miksi haluaisin varta vasten miehen, jolla myös on lapsia, ja jolloin kaikki on tuplasti hankalampaa, jos mulla on mahdollisuus valita lapseton mies?

Vierailija
9/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes lapselliset eivät halua lapsellisia, tämähän nyt on päivänselvää.

Vierailija
10/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla toimii paremmin, että molemmilla on lapsia?

Olen eri mieltä.

Vierailija
11/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ja kaikki käytännön järjestelytkin on riittävän hankalia jo silloin, kun vain toisella on lapsia. Miksi haluaisin varta vasten miehen, jolla myös on lapsia, ja jolloin kaikki on tuplasti hankalampaa, jos mulla on mahdollisuus valita lapseton mies?

Ei meillä ole mitään hankaluuksia käytännössä, vaikka molemmilla on lapsia. Kun tapasimme, niin minun lapseni olivat säännöllisellä vuoroviikkorytmillä. Miehellä ei ollut vielä tapaamissopimusta, joten pystyi vaikuttamaan siihen, että hänen lapsensa ovat aina samana viikonloppuna kuin minunkin.

Jos minulla menoa, niin teinini pärjäävät yksinään. Jos miehellä menoa, niin hän ilmoittaa eksälle, ettei voi ottaa lapsia.

Ei mitään säätämistä mihinkään suuntaan.

Vierailija
12/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä.

Perustelen sillä, että molemmat ymmärtävät, mitä vanhemmuus tarkoittaa. Toisen lapsista ei myöskään ole mustasukkainen, ja rahan jako koetaan tasapuolisemmaksi.

Vierailija
13/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä.

Lapseton ei tule ymmärtämään koskaan täysin lapsellista ihmistä. Lapsen saaminen on niin iso elämänmuutos. Puolisoiden arvot eivät kohtaa.

Vierailija
14/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tietysti noinkin, mutta jos tämä mies on huomattavasti niitä lapsettomia perusPekkoja komeampi ja tasokkaampi ja jos sillä on vain yksi esim 15v lapsi niin ei se lapsi pitäisi enää mikään kovin iso este tai rasite olla parisuhteelle, vai onko mielestäsi ?

Vierailija
15/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä.

Lapseton ei tule ymmärtämään koskaan täysin lapsellista ihmistä. Lapsen saaminen on niin iso elämänmuutos. Puolisoiden arvot eivät kohtaa.

Ei pidä paikkaansa. Me olemme yksilöitä edelleen, oli meillä lapsia tai ei.

Väitän, että ihan yhtä hyvin pärjää oli molemmilla lapsia tai sitten ei.

Hankaluudet tulevat sitten mistä tulevat.

Vierailija
16/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä.

Perustelen sillä, että molemmat ymmärtävät, mitä vanhemmuus tarkoittaa. Toisen lapsista ei myöskään ole mustasukkainen, ja rahan jako koetaan tasapuolisemmaksi.

En ole samaa mieltä. Hankaluudet johtuu jostain muusta kuin siitä ettei toisella ole lapsia.

Vierailija
17/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia ja olen seurustellut vain lapsettomien miesten kanssa. Niin kuin joku kirjoittikin, erokuvioissa on säätöä aina, jos toisellakin olis lapsia=tuplasäätö. Jaksan omani kasvattaa, mutta voimavaroja ei olisi lisälapsiin, etenkään pieniin, ja se olisi heitä kohtaan väärin. On totta että tiettyjä asioita lapsiperhe-elämästä ei voi ymmärtää jos ei ole kokemusta, mutta se ei ole minulle ongelma, sillä enhän minäkään osaa kuvitella lapsettoman elämää. Tärkeintä on halu olla yhdessä, ei se että elämäntilanteet olisivat identtiset.

Vierailija
18/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on eri asia.

Vierailija
19/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. nainen hakee elättäjää lapsilleen ja miehen lapset eivät saa olla viemässä miehen huomiota eikä ennen kaikkea rahoja.

Vierailija
20/28 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä etsiä ketä vain, ei se kiellettyä ole. Itse en tosin lapsettomana miehenä lähtisi parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on lapsia. Mutta joku toinen voi suostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän