Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tuo Antin exän aborttikuvio on ollut tosi sairas

Vierailija
30.08.2018 |

Uutuuskirja: Antti Tuisku kuuli kesken baari-illan exänsä olevan raskaana – ”Oli kaksi vaihtoehtoa” https://www.is.fi/viihde/art-2000005807903.html

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos on nykyään homo.

Vierailija
2/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin valehdellaan ettei Antti ole isä. Sitten otetaan tukihenkilöksi aborttiin mukaan. Myöhemmin tunnistetaan että Antti oli sittenkin isä. En kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisitteko itse pitäneet lapsen miehen kanssa joka tykkää vähän köyriä toisten miesten kanssa (ja todennäköisesti enemmän kuin naisten)?

Vierailija
4/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oisitteko itse pitäneet lapsen miehen kanssa joka tykkää vähän köyriä toisten miesten kanssa (ja todennäköisesti enemmän kuin naisten)?

Ai että olisiko lapsen isän biseksuaalisuus ongelma? Ei tietenkään olisi, tule nyt hyvä ihminen pois sieltä pimeältä keskiajalta, sairasta tehdä ongelma muiden seksuaalisesta suuntautumisesta.

Vierailija
5/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole kyse siitä vaan naisen törkeästä valehtelusta

Vierailija
6/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos on nykyään homo.

Eiköhän se ole Antin omien lausuntojen perusteella ("sukupuolella ei ole väliä") aivan selvää, että hän ei ole hetero eikä homo, vaan todennäköisesti bi- tai panseksuaali.

Vierailija
7/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala. Isä on vieressä eikä tiedä että oma lapsi on tapettavana.

Vierailija
8/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaiset kirjat ovat ihan paskoja. Miksi pitää retostella vanhoja likaisia kuvioita kaiken kansan silmille.

Vierailija
10/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva näiden vanhojen exien sun muiden tuttavapiireineen lukea itseään koskevia asioita kirjasta. Minulla ainakin menee maku näiden tälläisten tunnustuskirjojen kirjoittajiin.

Vierailija
11/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sitä jotain keksiä että kirjoja saataisiin myytyä.Taitaa aika paljon olla huuhaata kirjassa.

Vierailija
12/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaiset valehtelijat saakin tulla paljastetuksi. Btw Antti olisi ilmeisesti halunnut pitää lapsen.

Vierailija
13/41 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täytynyt olla aika kylmäverinen nainen

Vierailija
14/41 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuisku antaa hyvin tuntomerkkejä tästä naisesta.

Vierailija
15/41 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä uskon että Antti Tuisku ei olisi ikinä pakottanut aborttiin. Johan sillä oli ensimmäinen ajatus että vau siistiä tms.

Vierailija
16/41 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että Antti on kysynyt saako asiasta kertoa kirjassa.

Vierailija
17/41 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen olo että nyt on pakko ostaa tuo kirja. Enkä somen mukaan ole ainoa.

Vierailija
18/41 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellainen olo että nyt on pakko ostaa tuo kirja. Enkä somen mukaan ole ainoa.

Eipä ole pienintäkään kiinnostusta ostaa homoseksuaalin elämänkertaa, joka ei kertaakaan myönnä olevansa homoseksuaali.

Jos ei tuon verran rehellisyyttä ja selkärankaa löydy, saa jäädä kirjakin hyllylle.

Vierailija
19/41 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että pohjimmiltaan Antti ei ole homo. Hän on vain traumatisoitunut tuosta abortista eikä pysty enää luottamaan naisiin. Jotain mennyt abortin myötä rikki, etenkin kun siihen liittyy valehtelua.

Vierailija
20/41 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että pohjimmiltaan Antti ei ole homo. Hän on vain traumatisoitunut tuosta abortista eikä pysty enää luottamaan naisiin. Jotain mennyt abortin myötä rikki, etenkin kun siihen liittyy valehtelua.

Aa okei, trauman takia siis omaa hyvin stereotyyppisen homomiehen eleet ja ilmeet? Vähän eheytyshoitoja niin kyllä siitä hetero vielä saadaan?

Huoh miten ihmiset on sokeita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi