Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko enemmän johtaja vai seuraaja, määräilijä vai määrättävä?

Vierailija
30.08.2018 |

Jos on pakko valita jompi kumpi?

Oletko enemmän johtaja vai seuraaja, määräilijä vai määrättävä?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oman tieni kulkija.

Sinkkumies

Vierailija
2/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin johtaja, mutta paremmin sopisi oman tiensä kulkija. En ole alistuja mutta en myöskään alistaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena alistuja. Minut kasvatettiin 50-luvun tyyliin alamaiseksi. Eron jälkeen löysin oman voimani, ja joudun varmaan valitsemaan alistajan ihan sen vuoksi, että tykkään olla johtaja.

Vierailija
4/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu av-laiset!

Kysymys on varmaan vaikea, koska laitoin mukaan ääripäät, mutta mieti:

- haluatko olla vetovastuussa töissä vai taka-alalla

- haluatko päästä päättämään asioista vai jätätkö mielelläsi päätösvaatuun muille?

- onko sinulle luontevampaa kertoa mitä tehdään kuin odottaa, että joku muu kertoo?

Vierailija
5/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu av-laiset!

- haluatko päästä päättämään asioista vai jätätkö mielelläsi päätösvaatuun muille?

- onko sinulle luontevampaa kertoa mitä tehdään kuin odottaa, että joku muu kertoo?

Ime letkua muka asiallisen kysymyksesi kanssa.

Sinkkumies

Vierailija
6/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan tykkäät olla takapää-alalla.

Sinkkumies

Vierailija
7/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuu av-laiset!

Sinkkumies

? Kysyn tätä tietystä syystä, teen hypoteesi parisuhteista. Tarvitsen enemmän otantaa.

Vierailija
8/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuu av-laiset!

Sinkkumies

? Kysyn tätä tietystä syystä, teen hypoteesi parisuhteista. Tarvitsen enemmän otantaa.

Haluaisitko siis itsellesi mielummin kupan vai tippurin?

Sinkkumies

(Teen tutkimusta ja tarvitsen otantaa)

9/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän alistuja eli sellainen, jolle on luontevampaa ja mukavampaa odottaa muiden kertovan, mitä tehdään kuin ottaa ohjat käsiin. Minut myös kasvatettiin olemaan aina kiltti ja epäitsekäs.

Tärkeissä moraalisissa kysymyksissä en kuitenkaan anna periksi, ja siksi joudun olemaan monissa suurissa asioissa oman tieni kulkija.

Vierailija
10/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen alistuja, nykyään en enää välitä. Kuljen omaa tietäni, en määräile enkä kuuntele turhia määräyksiä. Johtajaluonne en ole todellakaan, joten vastasin alistujan

Vierailija
11/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Olen enemmän alistuja eli sellainen, jolle on luontevampaa ja mukavampaa odottaa muiden kertovan, mitä tehdään kuin ottaa ohjat käsiin. Minut myös kasvatettiin olemaan aina kiltti ja epäitsekäs.

Tärkeissä moraalisissa kysymyksissä en kuitenkaan anna periksi, ja siksi joudun olemaan monissa suurissa asioissa oman tieni kulkija.

Ei nyt tietenkään kukaan täysi vässykkä ole. Samoin kuin ei harva nyt diktaattorikaan ole. Pitää ajatella, että jos on janalla, niin kummalla puolella keskiviivalla on, vaikka kyse olisi vain millistä.

Vierailija
12/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Ei nyt tietenkään kukaan täysi vässykkä ole. Samoin kuin ei harva nyt diktaattorikaan ole. Pitää ajatella, että jos on janalla, niin kummalla puolella keskiviivalla on, vaikka kyse olisi vain millistä.

Ei ole olemassa mitään keskiviivaa, paitsi tietty naisilla.

Sinkkumies

Vierailija
13/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan ohjat käsiin silloin kun asiat sitä tarvitsevat, kuten tämä ketju. 

Muuten voin olla ihan olematon nössö taka-allalla. Mutta mä en katsele selvinpäin kun ihmiset alkavat perseilemään. Silloin mä puutun asioihin.

Sinkkumies

14/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Ymmärrän, kyselyyn vastasin vaihtoehdon "myötäilijä, alistuja...".

Vierailija
15/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten voin olla ihan olematon nössö taka-allalla. Mutta mä en katsele selvinpäin kun ihmiset alkavat perseilemään. Silloin mä puutun asioihin.

Sinkkumies

Sen oun otat ohjat, niin minun ei tarvitse ylläpitää tätä ketjua ekalla sivulla, kun sinä teet sen puolestani.

Ps. Ymmärrätkö nyt johtajan merkityksen? Hänen ei tarvitse itse tehdä hommia, vaan joku muu tekee sen hän puolestaan 🤩

Vierailija
16/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sen oun otat ohjat, niin minun ei tarvitse ylläpitää tätä ketjua ekalla sivulla, kun sinä teet sen puolestani.

Ps. Ymmärrätkö nyt johtajan merkityksen? Hänen ei tarvitse itse tehdä hommia, vaan joku muu tekee sen hän puolestaan 🤩

Että sä kutsun tätä pellepalstaa johtamiseksi? 

Sinkkumies

Vierailija
17/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun johtui siitä, että mä mietin samaan aikaan mitä oikea johtaminen on.

Sinkkumies

Vierailija
18/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis pikkuinen ylpeä siitä, mitä et pystynyt toteuttamaan.

Ai niin, unohdit punaisen lankasi, joka nyt oli peräpäästäsi ylipäätään keksittyä.

Sinkkumies

Vierailija
19/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse karkuun ja sinusta ei ole mihinkään, eikä ikinä tule olemaankaan.  

Se että sinä olisit johtaja kun olet vääristelevä manipuloija, voit vain unelmoida!

Sinkkumies

Vierailija
20/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnistani johtaja ja otan asiat helposti omiin käsiini vaikka osaankin demokraattisesti jakaa taakkaa myös muille ja kuunnella heitä. Valitettavasti olen kotikasvatuksessa oppinut olemaan aina määrättävänä vaikka olen vuosia pyrkyt pääsemään opitusta tavasta eroon. Kotona ei saanut olla omaatahtoa vaan vanhempia olisi aina pitänyt totella kiltista ja hiljaa mikä johti useisiin riitoihin ja oli suurin syy miksi halusin muuttaa kotoa mahdollisimman pian pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi