Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko enemmän johtaja vai seuraaja, määräilijä vai määrättävä?

Vierailija
30.08.2018 |

Jos on pakko valita jompi kumpi?

Oletko enemmän johtaja vai seuraaja, määräilijä vai määrättävä?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraajamies, jolla on johtajanimike. Se on parempi yhdistelmä kuin se, että yrittäisi määräillä ja alistaa alaisiaan. Monet narsismiin taipuvaiset pitävät hienona johtaja-titteliään. Se kenties pönkittää huonoa itsetuntoa.. Minulle johtajanimike ei merkitse mitään, en siitä kertonut edes vanhemmilleni.

Vierailija
22/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnistani johtaja ja otan asiat helposti omiin käsiini vaikka osaankin demokraattisesti jakaa taakkaa myös muille ja kuunnella heitä. Valitettavasti olen kotikasvatuksessa oppinut olemaan aina määrättävänä vaikka olen vuosia pyrkyt pääsemään opitusta tavasta eroon. Kotona ei saanut olla omaatahtoa vaan vanhempia olisi aina pitänyt totella kiltista ja hiljaa mikä johti useisiin riitoihin ja oli suurin syy miksi halusin muuttaa kotoa mahdollisimman pian pois.

Sinussa ei ole mitään johtajaa.

Sinkkumies

(tykkäät enemmän märehtiä itsessäsi, sekä omassa menneisyydessäsi, ne ovat kaikki huonoja johtajan piirteitä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja, mikä johtaja, mutta ei silti alistaja. Alistaja ei ole hyvä johtaja. Näin töissä.

Koska töissä johdan isoja asioita ja teen jatkuvasti päätöksiä, kotona ei enää huvittaisi. Saisi miehellä olla enemmän munaa kuin mitä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi