Olen miljonääri, kysy jotain jos haluat
Vastailen. (Tarkkaa rikastumistapaani en kerro, mutta liittyy raaka-aineiden ostamisiin ja myymisiin.)
Kommentit (51)
Uitko kolikoissa kuten Roope Ankka?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on 0!
Muistaakseni yksi. En ole koskaan tarvinnut käytännössä, lukiomatematiikasta muistelen.
Vierailija kirjoitti:
Uitko kolikoissa kuten Roope Ankka?
En, mutta pidän kolikoista(kin). Erityisesti kahden euron kolikon suunnitelu on ollut onnistunut.
Onko mittasuhteet jo kadonneet? Esim kahden euron kahvi on tolkuttoman kallis, mutta tv-taso voi malsaa neljä tonnia. Muutaman miljonäärin tunne ja kaikilla mennyt suhteellisuuden taju.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on tarpeeksi?
Sellaiset pari-kolme miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko mittasuhteet jo kadonneet? Esim kahden euron kahvi on tolkuttoman kallis, mutta tv-taso voi malsaa neljä tonnia. Muutaman miljonäärin tunne ja kaikilla mennyt suhteellisuuden taju.
Täytyy tunnustaa, että osittain on mennyt, ehkä. Silmämääräisesti alle tonnin ostavista asioista en edes mieti hintaa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö usein vauvapalstalla?
Käyn.
Jaa no eipä mulla kyllä mitään kysyttävää ole.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no eipä mulla kyllä mitään kysyttävää ole.
Se on ihan ok.
Millä autolla ajat/ajaisit mieluiten?
Aijotko lahjoittaa rahaa Hurstin leipäjonoon?
Miltä tuntuu rikastua ilman suuria henkisiä ponnistuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vastailen. (Tarkkaa rikastumistapaani en kerro, mutta liittyy raaka-aineiden ostamisiin ja myymisiin.)
Voi sua ressukkaa! Oikea miljonääri ei vauva:fissä kirjoittele.
Se paljasti sinut heti.
n-22 kirjoitti:
Mennäänkö naimisiin?<3
Uskon yksiavioisuuteen.
Harmittaako koskaan tyhmien ja laiskojen ihmisten kateus kovalla työllä hankittua varallisuuttasi kohtaan? Tekeekö sinun joskus mieli lyödä kanssasi eri mieltä olevaa köyhempää henkilöä päin naamaa? Haaveiletko koskaan olevasi maailman yksinvaltias? Kuinka paljon olet maksanut tänävuonna tulo- ja pääomaveroja yhteensä Suomessa, entäpä ulkomailla?
Paljonko on 0!