Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri lähettää 6v-tyttönsä,

Vierailija
03.05.2006 |

meille leikkimään jatkuvasti, kysymättä sopiiko se. Pari kertaa olen lähettänyt kotiinsa, kun ollaan just lähdös kauppaan. Ei sitten mene tajuntaan se, että ei olla mikään avoin päiväkoti. Yllättäen kersalla on " hirveä" nälkä joka kerta. Äiti soittaa illalla, että tulisiko tyttö kotiin, eikä edes kiitä, lapsensa perään katsomisesta. Tanan luuska!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka lapsesi ovat mukavampaa seuraa kuin sinä?

Vierailija
2/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille änkeää 7v poika aina iltapäivisin. V***taa olla joku iltapäiväkerhotäti! Jos sovittais asioista ja sais edes pientä korvausta asia olis ok, olis omallakin lapsella seuraa, mutta tällainen ottaa todella pannuun, sympatiat sullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavampaa, kun järjestän lapsille ohjelmaa. Naapurissa äiti ei osallistu, siksi ei sinne juuri koskaan vieraita lapsia kutsukaan, tulee niin hirveä siivokin. Lapsi on kyllä ihan mukava, mutta kyllä alkeellisiin käytöstapoihin kuuluu se, että sovitaan reissut etukäteen.

Vierailija
4/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sovittais asioista ja sais edes pientä korvausta asia olis ok, olis omallakin lapsella seuraa, mutta tällainen ottaa todella pannuun, sympatiat sullekin!

[/quote]

Eli jos kaverit maksaa ni teille saa tulla leikkimään??? Eli jos saat maksun siitä, että lapsi tulee teille, ni se on ok, mutta muuten ei...? Olis omallakin lapsella seuraa...?

Laita sinä omasi voropäivgin niille kylään.

Vierailija
5/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä pari kertaa sanottu, että meillä syötiin just välipala. No, äiti soittaa sopivasti päivällisen jälkeen lastaan kotiin. En oikeasti haluaisi olla mitenkään epäkohtelias, mutta alkaa vähitellen sapettamaan ja sopivan " pahana päivänä" tulee varmasti lohkaistua jotain pahasti.

Vierailija
6/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin korvausta siit' kun tuo poika syö meillä JOKA päivä!! En nyt niin tyhmä ole että leikkimisestä ottaisin rahaa.....

Leipä-pari ja jogurtti 5x viikko on kuitenkin aika paljon näin köyhälle kotiäidille.

Vierailija
7/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että kun xxx ei yhtään tykkää, että tyttösi tulee tänne leikkimään, mutta tykkää tulla teille, mikähän siinä on? Eikös iltapäiväkerhot ole maksullisia? Vai luuleeko joku ihan oikeasti, että hänen pikkuprinsessansa on niin ihana, että hänen " hoitamisensa" on yhtä juhlaa?AP

Vierailija
8/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillekään voi joka päivä tulla kavereita, se on selvä. Kyllä aikuisen täytyy olla se, joka päättää.

Vierailija
9/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaakaan ei ole pakko antaa. Sano, että me ruvetaan nyt syömään, sinäkin voisit mennä nyt kotiin, teilläkin on varmaan ruoka.

Vierailija
10/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka purkaa turhautumisiansa, kiitos taas kerran ihanille " mammoille" , hyvistä vinkeistä.

Vierailija
11/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos lapsella on nälkä niin sanot että menee kotiin syömään. Ei siis mitenkään vittuilumielessä, tämä on minusta aivan normaali käytäntö naapureiden kesken ja muutenkin.

Meillä on naapureiden kanssa niin että se joka hakee toista, pyytää tämän kylään, eli itse ei koskaan mennä vaan toisen luo leikkimään. Kesällä kun ollaan paljon ulkona niin on vähän eri. Pientä naposteltavaa tarjoan kyllä mutta ihan tosi te jotka puolustelette naapuria niin miettikää nyt ite jos teille joka päivä tulee joku ylimääränen syömään.

Mulla on kolme lasta täällä jo omasta takaa kaitsettavana enkä mä nyt aina tarvi mitään erityistä syytä etten halua meille vielä neljättä kaitsettavaa ja ruokittavaa.

Vierailija
12/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin ei joka päivä jne. asteta touhulle rajat, mutta älä tee sitä mitä minulle tehtiin (olin myös tlläisen äidin jälkeläinen). Minun kaveriden vanhemmat alkoivat minua syrjimään ja moet kaverit eivät pian saaneet leikkiä minun kanssa. Olin pitkään tälläisissä paitsioissa enkä tiennyt yhtän mistä on kysymys : (

Nyt aikuisena ja äitinä tiedän mikä oli homman nimi.

Eli aseta rajat,älä eristä lasta.

Vierailija
13/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lasten kaverit " asuu" meillä! Ja saa täällä syödäkkin, ei jaksa valittaa tollasesta.

Tärkeintä, että lapsella on kavereita ja musta on kiva kun ne on meillä eikä jossain muualla...

Vierailija
14/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmat on ainoita, noteerattavia? Kyllä se on niin, että pienetkin asiat tuntuvat tärkeiltä ja jos jokin harmittaa, niin tämä on hyvä keino saada ne purettua ja saa täältä usein hyviä vinkkejäkin=)

Vierailija
15/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua moinen harmittaa, koska haluan, että asioista sovitaan etukäteen, meillä kun on muitakin harrastuksia ja ohjelmaa. AP

Vierailija
16/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne naamatusten aikuisten kanssa mutta siihenhän ei kaikista ole . Myös lapsille voi kauniisti puhua asioista eikä heti haukkua kersoiks ym.

Vierailija
17/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kirjoitinkin että ei MUA ainakaan haittaa...

Toisillehan teiden varsilla olevat koirien kakatkin on maailman loppu ja toisille taas ei.

Vierailija
18/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hei, meillä on nyt meidän perheen ruoka-aika, ja alkaa olla myöhäkin, niin että nyt on hyvä aika sun lähteä kotiin ja meidän Maija tule syömään. Hei hei."

Vierailija
19/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no älä sitten valita muiden ongelmistakaan. Ja miksi yleensä luet niitä, jos ei kiinnosta? Tämä on aihe vapaa ja tämä asia sattui nyt tällä kertaa harmittamaan. " Kersa" ei ole loukkaava, niinkuin pentu tai kakara. Ja jos satut mitään lukemastasi ymmärtämään, niin tajusit, että naapurinkersan äiti tässä otti kupoliin.

Vierailija
20/29 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt " maailmanloppu" ? Ehei, pikku murhe vain ja sitäpaitsi ne koiranpaskakasat ovat todella ällöttäviä, etenkin jos lapsi sattuu sellaiseen astumaan.