Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen " huono" sängyssä,jollei ole kiinnostunut suihin-otosta?

Vierailija
03.05.2006 |

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epäilemättä onkin sitä, mutta kuitenkin: joillekin miehille seksi ja suikkiinotto on tärkeä asia. Itse olen jättänyt - tai paremminkin en halunnut jatkaa suhdetta - naisen, joka oli muuten ihan lupaava tapaus, mutta ei halunnut ottaa suihin, eikä myöskään jostain syystä antaa takaapäin. Koitin keskustella asiasta, mutta mitään selvää syytä ei ko. estoihin koskaan selvinnyt.

Mietin, olenko valmis elämään naisen kanssa ilman suikkiinottoa ja takaapäin rakastelua. Totesin, että en halua. Oli rankka päätös lähteä noilla perusteilla nostelemaan, mutta rehellisesti kerroin hänelle oikean syyn. Arvatkaa vain sainko osakseni ymmärrystä?

Vierailija
42/42 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi muuten sängyssä ihanasti ja esileikkinä hyväilee mua, sivelee joka puolelta sekä suutelee pitkään ja hellästi. Lisäksi joko ennen tai jälkeen varsinaisen yhdynnän hän hieroo mulle muutaman orgasmin, kun en muuten saa. Asentoja vaihtelemme usein ja keksimme uusia. Itse haluan seksiä erityisen kovasti myös kuukautisten aikaan, eikä häntä se ällötä, kuten ex-miestäni.

Jostain syystä hän ei halua antaa mulle suuseksiä ja kyllä joskus mietin, että miksi ei. Todennäköisesti hänellä on vain tosi tarkka makuaisti ja pimpan maku ei ylipäätään miellytä (on esim. ruoka-ainesten kanssa erittäin tarkka, kaikki pitää olla parasta laatua, enkä mä itse huomaa niissä mitään eroja). Enpä usko, että hän jättää vain minulta ottamatta, kun muut ovat sitä tehneet innokkaasti.

Ja mielestäni on vielä ihan eri asia kielellä lipsutella pientä klitorista, kuin tunkea syvälle kurkkuunsa koko suun täyttävä, pahimmassa tapauksessa hieman haiskahtava elin. Eli kaikki sympatia naisille, jotka ei sitä halua syystä tai toisesta tehdä (itse tykkään kyllä nykyisin ottaa suihin, mutta ennen en voinut sitä sietää).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla