Onko nainen " huono" sängyssä,jollei ole kiinnostunut suihin-otosta?
Kommentit (42)
nuole minua, joten pystyn hyvin kuvittelemaan, että sellainen nainenkin on huono. Onhan suuseksi eräs nautinnollisimmista seksimuodoista. Yritin elää kerran suhteessa, jossa näin olennainen osa seksistä jäi pois -mies ei nuollut koskaan minua- mutta kuukausien aikana pahamieli asiasta kasvoi sellaisiin mittasuhteisiin, että oli paras lopettaa koko suhde. Jos mies ei nuole, hänellä on jotain sukuelimiäni vastaan, jopa pitää niitä vatsenmielisinä, järkeilin. En ole katunut eroa.
miehelle suuseksia koska han ei siita niin kovasti tykkaa.. olen varmaan antanut sita hanelle pari kertaa, muutaman kerran leikitellyt siina se. suhteen alkuaikoina han halusi sita, mutta nykyaan han ei halua vaikka ehdottaisinkin. ja hyva niin, koska en tykkaa ottaa mallia suuhuni. minusta se on vastenmielista.
mies ei myoskaan anna suuseksia minulle, koska minusta se on jotenkin vaivalloista.. pitaa kayda pesulla jne. eika se niin ihmeellista ole. tykkaan mielummin kunnon ronskista panosta joka tapahtuu luonnollisesti himon vallassa hetkella milla hetkella ilman pesuja jne. ;)
ei mieheni pida minua huonona sangyssa tuon takia.. enka mina pida hanta. meista kumpikin nauttii seksin muista osa-aloista kuin suihinotosta. :)
Sen jankuttaminen " että en ota suihin, kun en pidä" on sama kuin sanoisi
" en harrasta seksiä kun en pidä" . Tollaista naista en ikinä huolisi. Terapiaan mars!
Vierailija:
Sen jankuttaminen " että en ota suihin, kun en pidä" on sama kuin sanoisi
" en harrasta seksiä kun en pidä" . Tollaista naista en ikinä huolisi. Terapiaan mars!
Siis mitä? Eihän seksiä pidäkään harrastaa, jollei siitä pidä! Kunnioittakaa toistenne ja omia kehojanne ihmiset. Toki mielestäni suuseksin kokeilu toisen miellyttämiseksi on ihan asiallista, parisuhteeseen kuuluu antaminen ja ottaminen. Mutta pitäisi yhtälailla kaikkien olla valmiita esim. S/M -juttuihin vain toista miellyttääkseen? Ei todellakaan! Missä raja?
Sekään perustelu ei käy että " mihin kaikkeen sitä pitää parisuhteen nimissä suostua" . Ei tässä puhuta nyt edes mistään SM-jutuista. Jos haluaa kehittää parisuhdettaan, niin pitää mennä terapiaan, jos sulla on joku limakammo tai vastaava. Minä en olisi päivääkään parisuhteessa, jossa en saa suuseksiä.
Rakentava tapa suhtautua asiaan olisi kehittää itseään näissä asioissa ja opetella muutenkin paremmaksi seksissä (=tyydyttämään partnerinsa paremmin). Parisuhteen ongelmat johtuvat melkein aina siitä, että ihmiset ovat liian itsekeskeisiä.
jos itse tykkäät suuseksistä niin tiedät kuinka hyvältä se tuntuu ja että mieskin ehkä haluis sitä. vai mitä?
itsekin olen ollut vuosia ottavana osapuolena (olen siis nainen) ja nyt vasta oon alkanu tykkäämään antaa sitä myös miehelle. ja viimeks otin jopa " lastin" suuhuni :P ei se oo niin paha, mitä mielikuvitus antaa ymmärtää.
mukavaa ja kiihottavaa touhua!!
Itse otan mielelläni suihin ja tykkään suuseksistä saavana osapuolena, mutta en minä menisi tekemään mistään seksin muodosta tai osa-alueesta sellaista ehdotonta kysymystä, että jos et tee niin tai näin, olet huono. Tosin jos mies ei halua nuolla minua, siinä menee oleellinen mahdollisuuteni saada seksissä orgasmeja, koska yhdynnässä en niitä juuri saa, joten sitten mies saisi vaivata päätään aika lailla, mitä keksii siihen tilalle...mutta yhtään vastaavaa miestä, joka saisi vain suuseksissä, en ole tavannut. En ole myöskään tavannut yhtään miestä, joka inhoaisi suuseksiä, mutta sen sijaan useitakin, joille se ei vaan ole mikään kaikista mahtavin juttu. Esim. ympärileikattu mulkku voi olla myös niin herkkä, että vähäinenkin hampaiden kosketus aristaa, ja aika vaikea on ottaa pieneen suuhun isoa mulkkua niin, ettei hampaat hipaisisikaan. Ihmiset on erilaisia, koittakaa nyt vaan hyväksyä se, vaikka tekeekin mieli tuomita kaikki toisin toimivat!
Mä aloin tykätä suuseksistä vasta nykyisen mieheni kanssa. Ex-miehen kanssa se oli todellista pakkopullaa, jota sosiaalisen pakon edessä joskus tein. Se oli välillä tylsää, välillä ahdistavaa, välillä iljettävää. Ei johtunut mun estoistani, huonosta hygieniasta tms, vaan meidän sairaasta suhteestamme.
Nykyisen miehen vehkeestä tykkään ihan hulluna, myös suussa. Ei se ole mitenkään erikoinen peli sinänsä, mutta on kiinni luotettavassa miehessä, jonka kanssa voi elää tasavertaista elämää. Kyllä se sängyn ulkopuolinen elämä kovasti heijastuu seksiin, vaikka aina ei kaikkea tajuakaan kuin vasta jälkikäteen.
Miten kukaan mies sietää hetkeäkään naista, joka kieltäytyy harrastamasta suuseksiä? Se on niin olennainen osa miehen tyydytystä, että itse lähtisin ovesta saman tien jos en sitä saisi. Kaikenlaisia tossukoita sitä löytyykin.
Olen mies ja pidän kyllä suuseksin saamisesta (ja antamisesta), mutta ei, ei se ole niin tärkeätä kuitenkaan. Kyllä seksistä voi nauttia todella monin tavoin ja suuseksi on vain yksi vaihtoehto. Ilmankin pärjään hyvin, jos muuten menee kivasti.
Sellainen huomio, että en ole yhdenkään naisen kanssa jäänyt ilman suuseksiä.... Tarkoitan esim. sitä, että suuseksin ei todellakaan tarvitse kuulua jokaisen rakastelukerran repertuaariin. Siinä voi pitää pitkänkin tauon, niin sitten seuraavalla kerralla se on sitäkin kivempaa. Mutta kyllä, jos olisin ihastunut/rakastunut naiseen, joka ei sitä haluaisi tehdä, niin en sen takia naista vaihtaisi!
Olen siis nössö????? Taidat itse olla lievä idiootti!
on paitsi eri tavoin säälittävä, myös niin kaavoihin kangistunut ja yksisilmäinen, ettei voi ymmärtää, että joku kokee seksin eri tavalla kuin hän itse. Juuri tuollaisiin " miehiin" en toivo koskaan törmääväni missään merkeissä, kun taas 42 vaikuttaa kaikin puolin täyspäiseltä uroolta.
nainen, joka tykkää suuseksistä, muttei jaksa näitä " mun tapa on ainoo oikee" -paasaajia
Eipä minustakaa suuseksi saavana osapuolena ole kiihottavaa.
On olemassa erilaisia ihmisiä. Uskokaa jo.
Ja uskon myös, että noin 90% miehistä ei pidä suuseksiä niin elintärkeänä asiana, että yksin suuseksi määrittelisi, kenen kanssa paneskellaan ja perustetaan perhe.
Ahdasmielisiä ja ehdottomia yhden asian ihmisiä on aika harvassa.
Meillä on " joka toinen pvä" suihinotto päivä, muuten pannaan. Mut sama ukko käy jo vituttaan. Tahtos jotain uutta ja villiä;)