Milloin aloitte mielestänne näyttää vanhalta (nuoruuden hehku kadonnut)?
Siis kun itse olen vasta 29 ja olen huomannut muutoksen omassa ulkonäössä 25 ikävuoden jälkeen. Jotenkin siis en vaan näytä hehkeältä ja kauniilta kuten monet muut nuoret naiset tuntuu näyttävän. Mulla ei ole omia lapsia eli ei siis yövalvomisiakaan synnytyksiä yms. mutta muuten on ollut tosi raskas elämä ja mietin johtuuko tää siitä. Mites muut samanikäiset? Ja vanhemmatkin saa kommentoida! On vaan tosi hämmentävää nähdä itsensä peilistä ja tyyppi joka sieltä katsoo tuntuu ihan eri ihmiseltä kuin joksi olen itseni aiemmin niin pitkään ulkoisesti mieltänyt. Peilikuva ei vastaa enää nuorta minää ja piirteet muuttuu
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän jotkut naiset hehkuvat vähän vanhempanakin kuten esim. Brigitte Macron https://anna.fi/wp-content/uploads/2017/07/brigittemacron-1024x650.jpg
.
Hehkuu, joo, oranssia valoa.
42-vuotiaana sain hyvin vaativan kuopuksemme, olin väsynyt ja jossain siinä vauvavaiheessa aloin miettiä, että mitä ihmettä mulla on näkökentän ylälaidassa. Sitten tajusin, että silmäluomeni ovat alkaneet roikkua :D Pari vuotta siitä on nyt kulunut eikä tilanne ole onneksi ratkaisevasti pahentunut :)
Noin 44v tapahtui käänne huonompaan.
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppisenä kun menopaussi alkoi. Se todella saa ihon roikkumaan, mutta ei haittaa. Ei sitä tarvitsekaan olla ikuisesti nuoren näköinen, ihminen on luotu vanhenemaan.
Turha alapeukuttaa, hyväksy, että Juice lausui vinhan totuuden sanoessaan, että elämä on kuolemista. Yritä silti elää täysillä joka päivä, rypyillä tai ilman.
Mulla ei ole vielä vaihdevuosia, ja olen yli 50. Poskiperät vähän roikkuu, mutta ei häiritse. Roikkuu ne monella miehelläkin ja hoikat vanhat ihmiset on usein ihan rusinoita.