Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin aloitte mielestänne näyttää vanhalta (nuoruuden hehku kadonnut)?

Vierailija
29.08.2018 |

Siis kun itse olen vasta 29 ja olen huomannut muutoksen omassa ulkonäössä 25 ikävuoden jälkeen. Jotenkin siis en vaan näytä hehkeältä ja kauniilta kuten monet muut nuoret naiset tuntuu näyttävän. Mulla ei ole omia lapsia eli ei siis yövalvomisiakaan synnytyksiä yms. mutta muuten on ollut tosi raskas elämä ja mietin johtuuko tää siitä. Mites muut samanikäiset? Ja vanhemmatkin saa kommentoida! On vaan tosi hämmentävää nähdä itsensä peilistä ja tyyppi joka sieltä katsoo tuntuu ihan eri ihmiseltä kuin joksi olen itseni aiemmin niin pitkään ulkoisesti mieltänyt. Peilikuva ei vastaa enää nuorta minää ja piirteet muuttuu

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mitään hehkua oo ikinä ollutkaan, vanhana syntynyt :D

Itse olen aina ollut tällainen mummomaisen näköinen ja pikkuvanha roikkunaama, jolla on ihan selvät nasolabiaalijuonteet ja roikkuvat/olemattomat poskipäät. Leukani pienuuden takia minulla on leuan alla heltta. Silmäluomeni ovat hyvin raskaat, joten näytän aina väsyneeltä ja surulliselta. Nyt ymmärrän, miksi pääasiassa itseäni vanhemmat miehet kiinnostuvat minusta, he luulevat minua paljon vanhemmaksi kuin mitä olen. Ei voi mitään, näillä mennään mitä on luoja antanut. Eipähän tarvitse näyttää papereita kaupasta alkoholijuomia ostaessani.

Vierailija
42/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole tullut ryppyjä eikä juuri roikkumistakaan. Oon 41. Oon kuullut, että vaihdevuosien aikaan tulee totaalirupsahdus. Sitä odotellessa sitten 😀

Noin minäkin olen kuullut. Rupsahdusta odotellessa. :D Olen 40 ja iästä muistuttaa lähinnä harmaat jotka saa tosin värjäämällä piiloon. Hehkua löytyy, mutta erilaista kuin 25-vuotiailla. Tunnen kuitenkin energialtani itseni ikäistäni nuoremmaksi. Ehkä tähän vaikuttaa se, että olen halunnut pysyä lapsettomana. Eli elämästä on yksi suuri stressi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33 enkä ainakaan vielä ole huomannut moista. Toivottavasti en vielä vuosiin. Lapsia alkoi siunaantua 20 vuotiaana ja heitä kolme, eivät ole tehneet vanhan ja väsyneen näköiseksi.

Itse et ehkä huomaa, mutta kyllä muut huomaavat. Ap on oikeilla jäljillä, että siinä 25 vuoden kieppeillä se tietty nuoren ihmisen freesiys ja hehku häviää kasvoilta ja tämä kyllä tapahtuu kaikille. Kasvot muuttuvat aikuisen kasvoiksi. Toki voi olla vielä kaunis, mutta eron kyllä huomaa. Tietynlainen kypsyys näkyy ja kavot eivät ole enää nuoren ihmisen vaan aikuisen kasvot.

Vierailija
44/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden hehku kadonnut..? Siis akne paranee vähän, finnit saa jotenkin jo peittoon värivoiteella eikä naama kiillä kuin hehkulamppu? Good riddance vaan.

Nuoruuden hehkun voittaa 100-0 aikuisuuden itsevarmuus.

Vierailija
45/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä aamuna 42 ikävuoden jälkeen huomasin, että leukaperien viereen oli ilmaantunut pussit. Se oli varma merkki siitä, että nuoruus ja hehku olivat kadonneet. 

Vierailija
46/65 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40- vuotiaana olin vielä ihan nätti ja hoikka nainen. Siitä se alamäki sitten alkoi.

Vierailija
47/65 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kolmenkympin kynnyksellä sitä alkaa huomaamaan että suunta on alaspäin. Hiusraja alkaa jo vähän karkaamaan, naama näyttää jotenkin väsyneeltä ja kroppa yrittää muuttua iskä-vartaloksi. Ei enää naiset katsele niin kuin muutama vuosi sitten. :D

Mutta vielä enemmän sen nuoruuden huomaa katoavan muista asioista kuin ulkonäöstä. Ei meinaa jaksaa valvoa enää pitkään, saati sitten lähteä bailaamaan. Ja jos käy kunnolla juhlimassa, niin krapulat ovatkin nykyisin aivan helvetillisiä.

M29

Vierailija
48/65 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole tullut ryppyjä eikä juuri roikkumistakaan. Oon 41. Oon kuullut, että vaihdevuosien aikaan tulee totaalirupsahdus. Sitä odotellessa sitten 😀

Minäkin olen siloposkinen 40+. Vielä vuosi sitten minulta udeltiin josko tekisin lapsia ja kuinka monta(?). Aika hämmentävää, mutta kysyjä oletti minun olevan reippaasti nuorempi.

Vierailija
49/65 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia kun katsoo niin oma rupsahdus alkoi aika pian 25v täytettyäni. Täytän kohta 28 ja aika kulahtanut akka alan olla.

Vierailija
50/65 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ajatuksin...

Vierailija
51/65 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna... hiukset lähtee päästä kilpparin takia ja olen lihonut pari kiloa ihan saamattomuuttani. n47

Vierailija
52/65 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 29-vuotiaana. Paperit kysytään vielä mutta itse huomaan valtavan eron kasvoissa kun vertaa kuvia pari vuotta taaksepäin. Silloin olin nuoren naisen näköinen. Nyt kasvot ovat aikuisen naisen. Voi johtua myös työelämän stressistä ja siitä että täytyy olla vakava että otetaan vakavasti eikä pidetä tyttönä joka ei tajua mitään. Se ettei voi olla hassutteleva ja rento on kyllä ärsyttävää koska olen oikeasti luonteeltani sellainen, mutta aikuisten maailmassa on pakko olla kova ettei pidetä tyhmänä. Kyllästyin siihen kun ulkonäön ja hassun olemuksen takia aina aliarvioitiin.

Tyylini voi hämätä nuoremmaksi, pitkät hiukset, rennot vaatteet ja olen pieni kokoinen.

Vierailija
53/65 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vvt alkoivat painaa päälle.

Naama alkoi valua alaspäin, hormonikato turvitti keskivartalon (entinen tiimalasikroppa).

Eli n 50-vuotiaana.

Kyllä vatuttaa!

Vierailija
54/65 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän jotkut naiset hehkuvat vähän vanhempanakin kuten esim. Brigitte Macron https://anna.fi/wp-content/uploads/2017/07/brigittemacron-1024x650.jpg

Mikä tuo poimu nenän alla on? En ole koskaan nähnyt tuollaista kenelläkään.

Vierailija
55/65 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 29-vuotiaana. Paperit kysytään vielä mutta itse huomaan valtavan eron kasvoissa kun vertaa kuvia pari vuotta taaksepäin. Silloin olin nuoren naisen näköinen. Nyt kasvot ovat aikuisen naisen. Voi johtua myös työelämän stressistä ja siitä että täytyy olla vakava että otetaan vakavasti eikä pidetä tyttönä joka ei tajua mitään. Se ettei voi olla hassutteleva ja rento on kyllä ärsyttävää koska olen oikeasti luonteeltani sellainen, mutta aikuisten maailmassa on pakko olla kova ettei pidetä tyhmänä. Kyllästyin siihen kun ulkonäön ja hassun olemuksen takia aina aliarvioitiin.

Tyylini voi hämätä nuoremmaksi, pitkät hiukset, rennot vaatteet ja olen pieni kokoinen.

Minä olen 59-vuotias ja vieläkin joskus kysytään papereita esim. Alkossa.

Vierailija
56/65 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla nuoruuden hehku katoaa 35 - 40 v välillä.

Vierailija
57/65 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Vastaus katosi.

Mutta vvt oli iso tekijä. Eli n. 50v

Vatun vaihdevyodet - nainen joutuu kärsimään koko elämänsä 😑

Vierailija
58/65 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun 29-vuotiaat puhuu jostain rupsahtamisesta. Mä olin 29v elämäni kunnossa myös ulkoisesti! Paljon paremmassa kuin esim 20-25 vuotiaana jolloin en tehnyt mitään kuntoni eteen, söin pääasiassa sipsejä, oli "pakko" pitää pitkää tukkaa vaikkei se minulle sovi. Nyt 42veenä voikin jo puhua.

Vierailija
59/65 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisenä kun menopaussi alkoi. Se todella saa ihon roikkumaan, mutta ei haittaa. Ei sitä tarvitsekaan olla ikuisesti nuoren näköinen, ihminen on luotu vanhenemaan.

Vierailija
60/65 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v, ei vielä vaihdevuosia, en enää hehku. Milloin se katosi? En osaa sanoa. Muutos on tapahtunut hyvin hitaasti. Mutta pelottaa mitä vaihdevuodet vielä tulee tekemään.