Suomen kaunein koti 2018
Uusi kausi alkoi juuri nyt! Kommentoidaan koteja tänne :) 2 uutta tuomaria tällä kaudella.
Kommentit (345)
Voi jeesus näitä tuomareita. kiva kiva kiva kiva, hieno hieno hieno hieno, kato kato kato kato,no ompas...
Aina samat fraasit. Vaihtakaa, jos eivät muuta osaa kuin antaa tyhjille kämpille halkopinoineen kymppejä ja sanallinen anti köyhää.
Kiva kun yhteen kämppään raahattu kuutio klapeja.
Haluan nähdä äidin ilmeen kun lapset ottavat ne leikkeihinsä.
Järkyttävä valinta voittajaksi
Peelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä jaksossa todella tylsiä koteja. Kodista tekee kauniin kerroksellisuus. Viime jaksossa sitä jopa oli, nyt ei yhtään.
Mitä hienoa oli viime viikon jakson viimeisessä kodissa, joka sai yhteensä 30 pistettä? Joku höperö kerännyt talon täyteen krääsää niin sekö on hienoa? Tuon tuomareiden homman voisi hoitaa yhtä hyvin kolme simpanssia. En ole simpanssien asiantuntija mutta uskoisin heidänkin pitävän turhan tavaran täyteisistä viidakkoa muistuttavista kodeista.
Se ei ollutkaan mun suosikki. Se Punkaharjun jumppasali taas oli huikea ja se retrokoti myös. Niissä oli ihania uusia ja vanhoja elementtejä, jotka sopivat yhteen. Myös värimaailma oli hieno.
Olin koiraa pissittämässä, niin että en nähnyt jakson loppua. Kuka voitti? Halkopinokämppäkö? Sumari vihaa järvimaisemaa.
Kakolan vankilakin oli viihtyisämpi kuin se Saunalahden luukku.
Kauhea tuo voittaja. Luulin vitsiksi sieltä täältä haalittua muutamaa kalustetta, rumaa laatoitusta ja puupinoa. Puhumattakaan ryppyisistä vuodevaatteista. Sitten nämä antavat kymppejä???
Vierailija kirjoitti:
Peelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä jaksossa todella tylsiä koteja. Kodista tekee kauniin kerroksellisuus. Viime jaksossa sitä jopa oli, nyt ei yhtään.
Mitä hienoa oli viime viikon jakson viimeisessä kodissa, joka sai yhteensä 30 pistettä? Joku höperö kerännyt talon täyteen krääsää niin sekö on hienoa? Tuon tuomareiden homman voisi hoitaa yhtä hyvin kolme simpanssia. En ole simpanssien asiantuntija mutta uskoisin heidänkin pitävän turhan tavaran täyteisistä viidakkoa muistuttavista kodeista.
Se ei ollutkaan mun suosikki. Se Punkaharjun jumppasali taas oli huikea ja se retrokoti myös. Niissä oli ihania uusia ja vanhoja elementtejä, jotka sopivat yhteen. Myös värimaailma oli hieno.
No mitä ihmettä nyt? Nehän oli aivan hirveitä kaikki. En ymmärrä miten sen jakson kodit ovat edes päässeet ohjelmaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
6 lasta kerrostalossa. 😬
6 henkinen perhe, ei 6 lasta! 101 neliötä. Onhan se iso kerrostaloasunto.
Tämän illan voittaja olisi voinut osallistua kilpailuun Suomen tylsin koti. Tuli mieleen sairaalamiljöö, lasten huoneetkin täysin steriilejä samaten vanhempien makuuhuone. Ei iskennyt eikä uponnut. Tylsä, steriili ja mielikuvitukseton.
Mitä tuon voittaneen kämpän ihmiset tekevät tuossa avovankila-asunnossa. Istuvat kädet ristissä ja katselevat halkopinoa?
Vierailija kirjoitti:
Selosta tyhmälle KERROKSELLISUUS
Itse ymmärrän kerroksellisuuden sisustuksessa eriaikakausien ja erityylisuuntien huonekaluina, sisustustavaroina ja -elementteinä.
Oliko siellä takka? Miksi siellä oli halkoja?
Minua häiritsi ne telkkarin ympärille väkerretyt pikkutaulut. Jotenkin tosi kökkö viritelmä. Ja ne lastenhuoneet... siis aikuistenoikeesti, eikö ois voinut olla edes harmaita muumilakanoita?
Melkoisen kammottava tuo voittanut koti, näytti kellarivarastolta. Oli aikamoista camppiä kun tuomarit aivan tohkeissaan kehuivat hienoksi sitä ahdasta makuuhuonetta, jossa ei ollut muuta kuin petaamaton sänky ryppyisine vuodevaatteineen. Tää on hieno😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selosta tyhmälle KERROKSELLISUUS
Itse ymmärrän kerroksellisuuden sisustuksessa eriaikakausien ja erityylisuuntien huonekaluina, sisustustavaroina ja -elementteinä.
Kerroksellisuus tarkoittaa myös sitä että siellä kodissa näkyy asukkaan historia. Että kaikkea ei ole vain ostaa pöhäytetty kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko siellä takka? Miksi siellä oli halkoja?
Minua häiritsi ne telkkarin ympärille väkerretyt pikkutaulut. Jotenkin tosi kökkö viritelmä. Ja ne lastenhuoneet... siis aikuistenoikeesti, eikö ois voinut olla edes harmaita muumilakanoita?
Siksi että viihtyisivät enemmän etävanhemman luona.
Peelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä nyt? Nehän oli aivan hirveitä kaikki. En ymmärrä miten sen jakson kodit ovat edes päässeet ohjelmaan mukaan.
Onko sulla se vitivalkoinen lasikuutio Saimaan rannalla, kun nuin riepoo? 😆
Vierailija kirjoitti:
Peelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla se vitivalkoinen lasikuutio Saimaan rannalla, kun nuin riepoo? 😆
Miten niin riepoo? Kerroin vain mielipiteeni, kuten moni muukin on tehnyt. Osuinko esimerkiksi simpanssikommentillani johonkin herkkään tutkimattomaan kohtaan sinussa?
Osa sarjan taloista uskomattoman ihania. Ne joissa mielikuvitusta käytetty sisustuksessa.
Se 10, 10, 10
Ei L*oja.
Jos toi halkopinovoittajakämppä olisi asunnottomille tarkoitettu tila = jonkinlainen katto pään päälle, niin varmasti joku asukas tai henkilökuntalainen voivottelisivat paikan ankeaa ilmettä ja siitä nousisi haloo.
Ylläripylläri, että harmaa varasto voitti. Toi Sumari on kyllä nolo mummeli. Nainen yrittää epätoivoisesti olla nuorekas ja supertrendikäs, niinpä olin heti tuon Saunalahden betonihallin nähtyäni satavarma, että Sumari täräyttää sille välittömästi täyden kympin.