Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään nymfomaania tai seksiriippuvaista paikalla?

Vierailija
03.05.2006 |

Siis henkilöä jolle olisi tehty lääkärissä/psykologilla ko. diagnoosi. Miten oireilitte? Mistä tajusitte että jotain on tehtävä? Miten lähditte hakemaan hoitoa? Otettiinko sinut vakavasti? Oletko/olitko parisuhteessa? Kaikesta tiedosta kiitos jo etukäteen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta helvetti sentään, tuntuu että yli 40 v. naiset ajattelevat ja haluavat seksiä enemmän kuin murrosikäiset ja kiimaiset pojat. Eikä tälläiselle yli 40 v. miehellä enää ole ihan päällimäisenä joka kerta tavatessa harrastaa seksiä. Noita seksihulluja on tullut tavattua jo peränjälkeen useita, eikä todellakaan jaksa hotsittaa jatkuva seksi.

Vierailija
2/11 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti olen sellainen, vaikkei mulla diagnoosia olekaan... :( Ja miestä taas ei seksi vois vähempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut pelottamaan etten ole ihan normaali.

Vierailija
4/11 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta puolestasi. Minulle ainakin maistuu seksi hyvin vaikka ikää saman verran

Vierailija
5/11 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan ole minusta pelkkään seksiin, sitä kun haluaisi muutakin parisuhteesta. Pelkkä seksiseura ei siis kiinnosta, se kuuluu sitten siihen jatkoon kun selviää voiko toista muuten sietää, sitten aletaan tuota puolta ihmettelemään. Eipä pitäisi 6 sitten olla ainakaan seksistä puutetta, jos vaan muuten nuo +40 naiset sinut kelpuuttavat. Minua varten ei tuo seksipainotteinen elämä sovi - haluan siis muutakin elämältäni. Seksi ei riitä, eikä pitäisi kenellekään täysipäiselle riittää elämän sisällöksi, sen pitäisi olla se sokerikuorrutus siihen lisäksi.

Vierailija
6/11 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nymfomaani (kuin ajoittain ;) enkä haluton nainen. Olen aivan samaa mieltä tämän kirjoituksen kanssa. Parisuhteessa pitää olla muutakin kuin seksi. Ei mullekaan riitä elämänsisällöksi ja harrastukseksi seksi vaikka se mahtavaa ja tärkeää onkin. Ja sitä paremmalta se sitten tuntuukin, jos joskus sattuu vaikka tulemaan hieman pidempi väli harrastamisessa. Seksistä menee maku jos sitä harrastaa jatkuvasti, ja sitten ei mikään enää riitä. (tästäkin kokemusta)

Vierailija:

ei vaan ole minusta pelkkään seksiin, sitä kun haluaisi muutakin parisuhteesta. Pelkkä seksiseura ei siis kiinnosta, se kuuluu sitten siihen jatkoon kun selviää voiko toista muuten sietää, sitten aletaan tuota puolta ihmettelemään. Eipä pitäisi 6 sitten olla ainakaan seksistä puutetta, jos vaan muuten nuo +40 naiset sinut kelpuuttavat. Minua varten ei tuo seksipainotteinen elämä sovi - haluan siis muutakin elämältäni. Seksi ei riitä, eikä pitäisi kenellekään täysipäiselle riittää elämän sisällöksi, sen pitäisi olla se sokerikuorrutus siihen lisäksi.

Vierailija
7/11 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksistä!

Vierailija
8/11 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuus nautinnossakin

Ja laatu korvaa määrän

vaikka voihan sitä joskus hullutella vaikka kokoviikonlopun!!

-mici-

Vierailija
9/11 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mikä teistä miehistä sitten on liikaa? Millainen nainen on liian aktiivinen tai hyökkäävä sängyssä?

Kuinka usein " normaali" ihminen masturboi?

Kuinka usein harrastaa seksiä?

Millaista on normaali seksi?

Onko seksi seksiriippuvaisen/nymfon kanssa erilaista? (nainen aloitteellisempi, aktiivisempi, rajumpi, huonompi, parempi...?) Kuvailkaa omia kokemuksianne!

Olen ihan hukassa itseni kanssa, mutta en tiedä mistä voisin hakea neuvoja tai tarvinko edes apua. Tuntuu vaan että päivästä ei riitä aikaa enää muulle kuin seksille tai seksin ajattelulle... :(

Vierailija
10/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi alkaa liikaa häiritä ajatuksia ja elämää eli jos muu elämä tuntuu pitkällä aikavälillä kärsivän, niin silloin kannattaa hakea apua jos ei itse pärjäile asian kanssa. Itse ajattelisin, että on normaalia toisinaan tällaisetkin kaudet, mutta pitkällä aikavälillä elämässä pitää olla muutakin sisältöä kuin seksi.

On varmasti ihan miehestä riippuvaa mitä pitää liiallisena. Meitä kun on niin erilaisia. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä... jotkut miehet tykkää hyvin aktiivisesta naisesta, toiset vähemmän aktiivisesta.

Ei ole olemassa mitään määritelmää ' normaalille' masturbointitiheydelle tai seksin harrastamiselle tai tavalle harrastaa seksiä. Kaikki on yksilöllistä. Raja menee minusta siinä, jos seksi häiritsee muuta elämää tai itse kokee asian ongelmaksi.

Ratkaisevaa on myös, että pariskunta on kohtalaisen yhteensopiva näissäkin asioissa.

Jos tuo on sulla kausittaista, niin sun pitää vaan odottaa sen ohi menemistä ja kuluttaa tavallaan ne tunteet loppuun. Jos se on jatkuvaa, niin pitää löytää erittäin aktiivinen kumppani joka myös arvostaa aktiivisuuttasi. Kannattaa myös koittaa välillä keskittää ajatuksia muihin elämänalueisiin jos pystyy. Seksiriippuvaisille on myös tukiryhmiä jos asia häiritsee elämää.

N30

Vierailija
11/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa ja meillä on lapsia, mutta esim vauvan koliikista johtunut väsymys ei saanut himoja laantumaan. Olen miettinyt sitäkin, että voihan tämä olla joku ikään liittyvä juttukin joka menee aikanaan ohi kun ikää tulee lisää. (nyt olen 24v)

Periaatteessa tämä ei ole mikään valtava ongelma, joskin en uskalla puhua kenellekään seksistä sillä minua pidetään hieman pervona enkä halua mitään huoran mainetta. Miestäni en ole koskaan pettänyt, eli siinä suhteessa tämä ei ole ongelma.

Arkea tämä haittaa ehkä eniten silloin kun on kiire. Minulle tulee lähes pidättelemätön tarve naida tai runkata kun pitäisi nopeasti lähteä jonnekin. Lisäksi joskus tulee todella raivostunut olo jos en saa seksissä orgasmia ja hermostun miehelle jos hän laukeaa liian nopeasti tai tekee jotain " väärin" .

Toisaalta tahtoisin puhua jonkun kanssa tästä aiheesta, mutta en kerta kaikkiaan uskalla tai kehtaa.

t: ap