julkkiksia, joista teillä nousee karvat pystyyn?
Siis että tulee sellanen tunne, että se ihminen ei ole ihan ehkä terve tai niin hyvä ihminen kun pintaa raaputtaisi. Herättää epäilyksiä. Karmii ilman että tiedät miksi, vaisto vain sanoo että ihmisessä on jotain mätää.
Kommentit (716)
Vierailija kirjoitti:
Anni Sinnemäki
Maija Vilkkumaa
Vilkkumaan Maijasta mietin täs yksi päivä, että millä suhteilla on päässyt julkisuuteen, kun musiikkinsa on vähän niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni Sinnemäki
Maija VilkkumaaVilkkumaan Maijasta mietin täs yksi päivä, että millä suhteilla on päässyt julkisuuteen, kun musiikkinsa on vähän niin ja näin.
Kyllähän Maija Vilkkumaa teki vuosituhannen vaihteen molemmin puolin monta ihan terävää albumia.
Anna Kontula vaikuttaa lievästi sanoen kummalliselta, ihan kuin vahvasti lääkitty ja jatkuvassa psykoosissa, jutut omituisia, melkeinpä kuvottavia, monotoninen ääni, silmät seisoo mollukkoina päässä.. Hrrrr. En haluaisi kohdata tota pimeällä kujalla.
Vierailija kirjoitti:
Anna Kontula vaikuttaa lievästi sanoen kummalliselta, ihan kuin vahvasti lääkitty ja jatkuvassa psykoosissa, jutut omituisia, melkeinpä kuvottavia, monotoninen ääni, silmät seisoo mollukkoina päässä.. Hrrrr. En haluaisi kohdata tota pimeällä kujalla.
Joo, Kontula vaikuttaa suoraan sanoen tasapainottomalta. Hänen poliittiset aloitteensa eivät myöskään vähennä tuota mielikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni Sinnemäki
Maija VilkkumaaVilkkumaan Maijasta mietin täs yksi päivä, että millä suhteilla on päässyt julkisuuteen, kun musiikkinsa on vähän niin ja näin.
Kyllähän Maija Vilkkumaa teki vuosituhannen vaihteen molemmin puolin monta ihan terävää albumia.
Ja kuu on juustoa.
Olen 5-kymppinen ihminen ja tapaan julkisuuden henkilöitä työni vuoksi viikoittain, jopa useita päivittäin.
On muusikkoa, näyttelijää, poliitikkoa...
Ja ei, en ole maksullinen nainen enkä mies.
Julkisuuden henkilöt ovat ihmisiä siinä, missä me muutkin tavikset.
On hyviä ja huonoja päiviä ja hetkiä.
Tottakai se ärsyttää, jos joku kuvittelee olevansa minun yläpuolellani enkä meinaa saada työtäni tehdyksi koppavuuden, itsepäisyyden tai silkan v-maisuuden takia.
Välillä työni on erittäin raskasta juuri tuon vuoksi, mutta huumorilla on kolmisen kymmentä vuotta selvitty.
Joskus julkimoa täytyy käsitellä kuin lasta.
Onneksi ei usein.
Missään nimessä en halua nimetä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu
Mitäs hämärää Abreusta muka huokuu. Kaikki luettelevat vain inhoamiaan julkkuja, luetelkaa sellasia jotka vaikuttaa karmivilta jotenkin. Abreussa ei ainakaan ole mitään karmivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen tasavallan istuva presidentti.
Sikäli joo, että on kova kokoomuslainen, vaikka markkinoi itseään koko kansan presidenttinä. Hyväksyi kiky-hirveyden. Haukkui aikanaan ministereitä jos bänämä yrittivät saada rahaa esim.terveydenhoitoon...
Olen kuullut että vastusti aikoinaan myös avioliitossa tapahtuvan raiskauksen kriminalisoimista?
Näin on. Jennin pitää olla aina valmiina....
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Vaikuttaa kylmältä valkohailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Saara Aallossa on teistä niin vialla?
Mielestäni vaikuttaa sympaattiselta ja aidolta omalta (erikoiselta) itseltään, hyvällä tavalla.Niinpä. En itse mitenkään seuraa tai fanita häntä lahjakkuudesta huolimatta, mutta ei hänessä mielestäni ole todellakaan mitään epäilyttävää tai karmivaa. Michael Monroekin on kuvannut Saaraa mm sanoilla aito, puhdas, enkelimäinen ja ihana. Ja Michael Monroe on itsekin todella ystävällisen ja mukavan oloinen mies, jolla luultavasti on hyvä ihmistuntemus.
Monreohan se niin puhdas onkin, vanha narkkis..
Vierailija kirjoitti:
Laulaja Vilkkumaa ja Katri-Helena, yök!!!!Jälkimmäisen kohdannut joitakin kertoja asiakaspalvelutilanteessa. Ylimielinen. Kiitosta hyvästä asiakaspalvelusta ei häneltä kuullut. Käyttäytyi kuningatarmaisesti muita huomioimatta!!!! Samanlainen oli hänen edesmennyt miehensä Kalaoja! Vielä kerran iso YÖK!
Katri-Helenasta olen kuullut samaa jo 1990-luvun alkupuolella monestakin suunnasta. Ei kuulemma ole mikään helppo ihminen ja pitää itseään muita parempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikäli joo, että on kova kokoomuslainen, vaikka markkinoi itseään koko kansan presidenttinä. Hyväksyi kiky-hirveyden. Haukkui aikanaan ministereitä jos bänämä yrittivät saada rahaa esim.terveydenhoitoon...
Olen kuullut että vastusti aikoinaan myös avioliitossa tapahtuvan raiskauksen kriminalisoimista?
Kannatti aikoinaan kirjston käyttöä maksulliseksi. Ennen kuin tuli pressaksi kanntatti Natoa muta nyt ei muista että kannatti koska Venäjä totta kai ilmoittanut hänelle tiettyjä faktoja
Minttu Räikkönen. Olen palveluammatissa ja moniin julkkiksiin työssäni törmännyt, mutta yhtä töykeää ja itseriittoista ihmistä kuin Minttu tulee harvoin vastaan. Esiintyy kuin maailman omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Alatalo on mun mielestä aina ollut tosi creepy. Saara Aalto, Pete Parkkonen ja Ali Jahangiri menee samaan kastiin.
Mikko Alataloon törmäsin kerran sattumalta noin 20 vuotta sitten Tukholmassa. Hän oli kuin mustan hahmon ritari Tuonelasta, aivan järkyttävän negatiivisen ja aggressiivisen oloinen mies! Hyi olkoon!
Toinen kylmiä väreitä aiheuttanut ihminen oli Spede Pasanen, joka tuli ihan viereeni eräässä yökerhossa Helsingissä 1990-luvulla. Hän etsi silloista tyttöystäväänsä sieltä (se Maria, joka on nykyisin kynttilätehtailija) ja olisi varmaan murhannut kenet tahansa, joka olisi erehtynyt sanomaan hänelle yhtään mitään. Koska minulla oli jonkin verran samaa näköä kuin siinä Mariassa, niin hän ilmeisesti tuli tsekkaamaan suht. pimeässä ravintolassa, että olinko minä hänen etsimänsä henkilö. No en ollut, mutta sen ihmisen ilmettä ja olemusta en unohda koskaan. Olisin varmaan saanut turpiini välittömästi, jos olisin ollut se Maria. Aivan jäätävän hullun oloinen ukko! Sekä Alatalon että Speden kohdalla karisi kyllä median luomat mielikuvat mukavista ja rennoista miehistä sen sileän tien.
Mikko Alatalo on minustakin kamala, saa sellasen mielikuvan että on todella ilkeä ja ahne mies, ja kaikinpuolin vastenmielinen.
En ihmettele vaikka sillä ois minkälaisia luurankoja kaapissa, voisi olla minkälajin hirviö tahansa mun mielikuvissa.
Erika Vikman on niin julkisuudenkipeä ettei mitään rajaa. Siinä naisessa on jotain todella luotaantyöntävää.
Stylisti Minttu Vesala on jotenkin pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Minttu Räikkönen. Olen palveluammatissa ja moniin julkkiksiin työssäni törmännyt, mutta yhtä töykeää ja itseriittoista ihmistä kuin Minttu tulee harvoin vastaan. Esiintyy kuin maailman omistaja.
Niin se raha muuttaa ihmistä. Mutta ei se rahakaan aina onnea tuo. Minttua ympäröi paha karma, sano minun sanoneen.
Laura Huhtasaari, jo kauan ennen tätä plagiointikohua. Se teennäisen hymyn ja täysin kylmien silmien yhdistelmä aiheuttaa kylmät väreet, eikä hyvässä mielessä. Siinä ihmisessä on jotain pelottavaa.