julkkiksia, joista teillä nousee karvat pystyyn?
Siis että tulee sellanen tunne, että se ihminen ei ole ihan ehkä terve tai niin hyvä ihminen kun pintaa raaputtaisi. Herättää epäilyksiä. Karmii ilman että tiedät miksi, vaisto vain sanoo että ihmisessä on jotain mätää.
Kommentit (716)
Vaikuttaa siltä, että moni luettelee ihmisiä jotka heitä ärsyttävät tai jotka ovat niin erilaisia kuin itse, että eivät ymmärrä heidän ihan luonnollista käyttäytymistä. Ja sitten jotkut suoltavat ulos ahdasmielisyyttään, heikkolahjaisuuttaan ja fobiaansa erilaisuutta kohtaan... Luulin, että tässä etsittiin ihmisiä, joista voisi uskoa paljastuvan vähintään jotain sellaista, kuin esim. Axl Smithistä.
Miksi Tuomas Enbuskea inhotaan tällä palstalla? Minusta hän vaikuttaa älykkäältä ja hauskalta, ja on viihdyttävä. Hän heittää myös usein ihanaa itseironiaa, mikä yleensä on terveen ja normaalilla itsetunnolla varustetun ihmisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo
Rockmuusikoilla ei yleensä ole mitenkään puhtoinen julkisuuskuva, mutta itse uskon Villen olevan toista maata. Hän vaikuttaa ihanalta, ja on usein todella ystävällisen oloinen mm faneille. Haastatteluissa hän on kohtelias ja nöyrä. Ihastuttava mies! Enpä olisi uskonut näkeväni Valon nimeä tällaisessa ketjussa kenenkään kirjoittamana.
Jaajo. Vaisto sanoo että tällä tyypillä on samankaltaisia ajatuksia ja asenteita naisista mitä Axelillakin. Eikös Jaajo ole myös Akselin kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Suomen tasavallan istuva presidentti.
Sikäli joo, että on kova kokoomuslainen, vaikka markkinoi itseään koko kansan presidenttinä. Hyväksyi kiky-hirveyden. Haukkui aikanaan ministereitä jos bänämä yrittivät saada rahaa esim.terveydenhoitoon...
Halla-aho ei ole tästä maailmasta.
Täällä luetelluista mm Saara Aalto, Li Andersson ja Ville Valo eivät todellakaan saa selkäpiitä karmimaan, päin vastoin! Enkä usko Antti Tuiskussakaan olevan mitään vikaa. Korkeintaan herkkä luonne, jota julkisuus voi välillä sekoittaa.
Alizad.
Kuvotusten kuvotus. Hän on osaltaan syy siihen, miksi olen vähitellen muuttumassa manumyönteisestä mamukriittiseksi.
Kun ihminen vain ei integroidu.
Teemu Selänne. Myös vaimonsa Sirpa. Mitä lienee puhtoisten kulissien takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen tasavallan istuva presidentti.
Sikäli joo, että on kova kokoomuslainen, vaikka markkinoi itseään koko kansan presidenttinä. Hyväksyi kiky-hirveyden. Haukkui aikanaan ministereitä jos bänämä yrittivät saada rahaa esim.terveydenhoitoon...
Olen kuullut että vastusti aikoinaan myös avioliitossa tapahtuvan raiskauksen kriminalisoimista?
Se joku pariskunta, jossa mies urheilija ja nainen bloggaaja. Metti ja Mikael jotain (en muista sukunimeä). Veitolan vieraillessa heillä se jäykkyys ja kiiltokuvamaisuus oli hyvin luontaantyöntävää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tuomas Enbuskea inhotaan tällä palstalla? Minusta hän vaikuttaa älykkäältä ja hauskalta, ja on viihdyttävä. Hän heittää myös usein ihanaa itseironiaa, mikä yleensä on terveen ja normaalilla itsetunnolla varustetun ihmisen merkki.
Pseudoälykäs ja epävarma ovat ne ensimmäiset sanat, jotka tulevat mieleen kun Enbuske mainitaan.
Päivi Räsänen. Ristiriitainen, oudot mielipiteet ja se täydellisen kuvan antaminen itsestä ja elämästään Veitolan Yökylä-ohjelmassa. Kaikki ei ole kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pseudoälykäs ja epävarma ovat ne ensimmäiset sanat, jotka tulevat mieleen kun Enbuske mainitaan.
Eikö Enbuske ole Mensan jäsenkin? Niin se itse ainakin usein kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo
Rockmuusikoilla ei yleensä ole mitenkään puhtoinen julkisuuskuva, mutta itse uskon Villen olevan toista maata. Hän vaikuttaa ihanalta, ja on usein todella ystävällisen oloinen mm faneille. Haastatteluissa hän on kohtelias ja nöyrä. Ihastuttava mies! Enpä olisi uskonut näkeväni Valon nimeä tällaisessa ketjussa kenenkään kirjoittamana.
Minäkin uskon, että Ville on huumorintajuinen ja kiva ihminen.
Samaa mieltä Aira Samulinista mutta mielipiteeni Korisevasta muuttui oltuani tekemisissä ko. ihmisen kanssa, on oikeasti tosi kiva persoona (positiivisella tavalla). Ehkä mä olen se jolle hän sitten nauraa suu korvissa, mutta oli ympärilleen aika samanlainen.