Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva ei tykkää mun leikeistä :(

Vierailija
29.08.2018 |

Mielestäni on hulvatonta pärisyttää sen mahaa, maiskuttaa naamaa ja kutitella. Nauran ihan kuollakseni, mutta vauva vain katsoo minua tyyliin "ei vittu..." Tosi turhauttavaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on hulvatonta pärisyttää sen mahaa, maiskuttaa naamaa ja kutitella. Nauran ihan kuollakseni, mutta vauva vain katsoo minua tyyliin "ei vittu..." Tosi turhauttavaa.

:D Asia vauva :D 

Vierailija
2/20 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta nauroin. 

Kokeile vaikka nostaa sitä vauvaa? Jos se siitä tykkäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka jumppaa sen jalkoja, siis nostele niitä tai "leivo pullaa" niillä ihanilla vauvaläskeillä :)

Vierailija
4/20 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta mäkin nauroin :D Jospa ne yhteiset leikit siitä vielä löytyy. Osta sille 1-vuotislahjaksi vaikka rubiikin kuutio. :D

5/20 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä huumorintajuton? Ehkä vauva on tullut isäänsä.

Tai ehkä vauva on niin älykäs, että ei arvosta slapstick-huumoria. Brittiläistyylisen kuivan älykkään huumorin aika ei ole vielä...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/20 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä kakara, anna se pois. Mieti millainen siitä tulee isona. Aika kauhea mielikuva...

Vierailija
7/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mä jotenkin niin nään tän tilanteen päässäni, "äiti älä kehtaa, joku voi nähdä"...

Vierailija
8/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas yritin laulaa esikoiselle. Se perhana alkoi aina itkemään. Ja osaan kyllä laulaa (vuosikausien kuoroharrastus).

Vierailija
9/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaisi pelta shakkia.

Vierailija
10/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei auta muu kuin yrittää huumorin eri lajityyppejä. Yksi mun vauvoista piti äärimmäisen huvittavana sitä, että revin suikaleita sanomalehdestä. Toinen nauroi pyllyä pestessä.

Vierailija
11/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasi on vanha sielu. Ja vakavahenkinen. :)

Vierailija
12/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas yritin laulaa esikoiselle. Se perhana alkoi aina itkemään. Ja osaan kyllä laulaa (vuosikausien kuoroharrastus).

Tästä tuli mieleen kun kuuntelin raskausaikana joka päivä valaiden "laulua" koska musta se on ihanaa ja rauhoittavaa, ajattelin että vauvakin sitten synnyttyään tykkää ja voidaan yhdessä rentoutua. 

No eiköhän se synnyttyään vihannut koko valaiden ujellusta, alkoi aina vänisemään ja kiemurtelemaan kun laitoin soimaan :D luovutin aika nopeasti. 

Vierailija
13/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen kun kuuntelin raskausaikana joka päivä valaiden "laulua" koska musta se on ihanaa ja rauhoittavaa, ajattelin että vauvakin sitten synnyttyään tykkää ja voidaan yhdessä rentoutua. 

No eiköhän se synnyttyään vihannut koko valaiden ujellusta, alkoi aina vänisemään ja kiemurtelemaan kun laitoin soimaan :D luovutin aika nopeasti. 

Mä taas tein laulamisen yrityksistä koko ensin suvulle huumoria ja luovutin vasta sitten. Outoja otuksia nuo vauvat, ei ole käyttöopasta. 

Vierailija
14/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva diplomi-insinööri.

Kai se hyvä, tavallaan.

Vierailija
15/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas koitin saada vauvan hymyilemään, tuloksetta. 

Sitten kun yhtenä iltana en muistanut koko asiaa, sieltä se leveä hymy ja nauru sitten tulikin. :D

Vierailija
16/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko hassuttelut aitoja vai luotuja? Vauva aistii sen.

Vierailija
17/20 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas koitin saada vauvan hymyilemään, tuloksetta. 

Sitten kun yhtenä iltana en muistanut koko asiaa, sieltä se leveä hymy ja nauru sitten tulikin. :D

Jos se oli niin keskittynyt ihmettelemään sun ilveilyitäsi, että hymyt ja naurut unohtui :).

Vauvan nauru on kyllä niin parasta :D.

Vierailija
18/20 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/20 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, sattumalta näköjään oma vanhahko keskustelu nostettu. Onneksi nyt on löytynyt jo yhteinen sävel, kun lapsi on lähemmäs 1,5-vuotias.

Vierailija
20/20 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli mainio aamun piristys. Vauvat tykkää tai on tykkäämättä ihan random asioista. Omani piti saksaa ja ruotsia hulvattomina. Nauroi aina makeasti päin naamaa, kun äiti höpötti outoja. Kai se meinasi, että mutsi sekosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi