Mistä voisi saada apua?
En oikeasti jaksa tätä elämää, jos en löydä uutta suuntaa :( Oon ollu käytännössä jo kohta kolme vuotta kotona tekemättä mitään enkä tiedä miten pääsen tästä eteenpäin.
Kommentit (11)
Työvoimapalvelutkin näyttää olevan jollain piiitkällä kesälomalla eikä mulla ole edes voimassaolevaa suunnitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Työvoimapalvelutkin näyttää olevan jollain piiitkällä kesälomalla eikä mulla ole edes voimassaolevaa suunnitelmaa.
Joskus luulin, että tuolta saisi apua työllistymisen edistymiseen, mutta yrittivät värvätä ilmaiseen orjatyöhön jollekin kommunisti-järjestölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus luulin, että tuolta saisi apua työllistymisen edistymiseen, mutta yrittivät värvätä ilmaiseen orjatyöhön jollekin kommunisti-järjestölle.
Lähinnä haluaisin tietää, että mitä kaikkea mulla on lupa tehdä. Muuta en tuolta toimistolta edes odota.
Ap
Ap, mulla ei ole mitään suuntaa eikä suunnitelmaa ollut vuosikymmeniin. Minut on tuupattu eläkkeelle, joten ketään ei kiinnosta. :(
Kokeile jotain vapaaehtoistoimintaa edes hetken, saat ihmiskontakteja ja lähdet toviksi ulos kodistasi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mulla ei ole mitään suuntaa eikä suunnitelmaa ollut vuosikymmeniin. Minut on tuupattu eläkkeelle, joten ketään ei kiinnosta. :(
Mutta sulla on nyt varma toimeentulo ja halutessasi voit opiskella tai tehdä keikkatöitä eläkkeen päälle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jotain vapaaehtoistoimintaa edes hetken, saat ihmiskontakteja ja lähdet toviksi ulos kodistasi.
En halua ottaa riskiä työttömyystuen menettämisestä.
Ap
Varaa aika diakonille. Ei tarvitse kuulua kirkkoon.
Aika normaalia. Ei tyhjästä voikaan nyhjästä, jos sopivaa ei ole saatavilla, paitsi ulkomailla. Ellei itse tee tai kokeile jotain. Ehkä voit keksiä muuta elämään, ei vanha kaava tai kirjoita toiveesi paperille. Onko se sun toive vai jonkun muun toive miten elät.
Apua