Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olimme miehen kanssa ostamassa minulle autoa, myyjä sanoi minulle "ota sä tuolta vaikka kahvia ja käy istumaan" ja alkoi esitellä miehelle autoja

Vierailija
29.08.2018 |

Mitä varten ne vielä tänä herran vuonna valitsee myyjiksi tuollaisia keskiajalle jämähtäneitä setäihmisiä? Selkeästi sanoin heti, että etsimme minulle autoa ja sitten minun olisi pitänyt sievästi istua kahvikuppi kädessä sivussa että mies tekee päätökset. Menimme toiseen liikkeeseen jossa minua kohdeltiin kuten normaalia ihmistä.

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö voi olla. Meillä taas autokaupoilla setä suuntasi sanansa myös minulle aivan tasapuolisesti, vaikka miehelle autoa ostettiin. 

Vierailija
2/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle kävi myös noin. Rouva ilmoitti samantien että "kiitos mutta tämä liike on nyt nähty", meni toiseen liikkeeseen ja osti sieltä auton. Oli kuulemma ekan liikkeen myyjä vielä huudellut perään ja soittanutkin, jolloin oli kertonut että kaupat tuli siinä naapurissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä keksittyjä autokauppajuttuja..

Vierailija
4/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, näitä juttuja taas. Aina näitä mukamas sattuu autoliikkeessä, tuossa mieskultin viimeisessä linnakkeessa. Ja poikkeuksetta se tomera Nainen pääsee näpäyttämään ylimielistä Miesmyyjää.

Keksikää jo uusia satuja.

Vierailija
5/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehellsi olisi ollut tilannetajua, hän olisi sanonut kiitos ja mennyt istumaan kahville.

Vierailija
6/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta, ei millään autoliikkeellä oo varaa tehdä noin, kun asiakkaista iso osa on naisia. Yleensä naisasiakkaita palvellaan jopa vähän enemmän mielellään kuin miehiä.

Vierailija
7/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulle kävi myös noin. Rouva ilmoitti samantien että "kiitos mutta tämä liike on nyt nähty", meni toiseen liikkeeseen ja osti sieltä auton. Oli kuulemma ekan liikkeen myyjä vielä huudellut perään ja soittanutkin, jolloin oli kertonut että kaupat tuli siinä naapurissa :D

Saiko hän juuri sen auton jota haki? 

Vierailija
8/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi kun huomautit asiasta? Luuletko että asenteet muuttuu, jos ei osata vaatia sitä palvelua?

Vierailija
9/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ja sillä siisti.

Vierailija
10/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hän mielummin typisti itsensä lapsen tasolle ja kiukutteli kuin pikku lapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit kun olisi ottanut sitä todellista vastuuta tilanteesta. Turha uhriutua, että herrasmiehiä ei ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua. Asenteet ei muutu raportoimalla niistä ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalle.

Vierailija
11/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vuosikymmenien aikana likemattomia kertoja autokaupoissa mieheni kanssa. Ostoaikeissa, harkintavaiheessa, katselemassa autoja muuten vaan, eikä minua ole milloinkaan, ikinä, koskaan vähättelty, puhuttu ohi, katsottu ylen eikä mitään muutakaan, mistä voisin loukkaantua.

Aina olen siis saanut tasaveroista kohtelua mieheni kanssa, joten ihmettelen, millaisia naisia kohdellaan  aloittajan kuvailemalla tavalla.

Vierailija
12/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miljonäärituttuni taas meni verkkareissa autokauppaan ja kun ei palveltu niin haki uuden mersun naapurikaupasta ja kävi ilkkumassa sen jälkeen.

Ei ihan kaikkea kannata uskoa.

Vierailija
13/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran serkun miehen saunakaverin vävy meni 70-luvulla ostamaan Mersua suoraan töistä työhaalarit päällä. Mersumyyjä oli siinä nyrpistellyt että ne on sitten aika kalliita ja ei pääse koeajolle jos ei oo ostamassa, jne. Henkilö tästä tuohtui ja näytti salkkunsa joka oli täynnä 1000mk seteleitä! Sitten hän marssi suoraan viereiseen ladakauppaan ja osti uuden Ladan.

Ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
14/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onneksi saanut autokaupoissa oikeasti hyvää palvelua. Joskus olen tosin itse käyttänyt tinkimiseen menetelmää, että 'pitää vielä miettiä, minä tykkäisin, mutta mieheni on sitä mieltä että...' ja johan saakin lisää alennusta, vaikka olen oikeasti ostamassa kokonaan omaa autoa kokonaan omilla rahoilla...

Vierailija
15/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö itsenäinen nykynainen osaa yksin ostaa autoa?

Vierailija
16/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Olin ensimmäistä kertaa autokaupoilla jo 80-luvun alussa ja mukanani oli muistaakseni kaksikin miestä, mutta ei minua käsketty kahville, vaan kohdeltiin hyvänä asiakkaana ja potentiaalisena ostajana. Ja näin on tapahtunut joka kerta, kun olen ollut vaihtamassa autoa. Pari kolme viimeistä kertaa olen hoidellut hommat ihan omin nokkineni ja palvelu on ollut loistavaa. Ainoat, jotka ovat olleet nyreissään, ovat olleet ne kaksilahkeiset, jotka silloin nuorempana olivat mukana auton ostossa. Kahvit on toki tarjottu joka kerta oikein kakun kera, mutta vasta sitten kun hommat on saatu pakettiin.

Vierailija
17/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisin ottanut kahvini ja istunut juomaan. Kyllä mies minun makuni tietää 😊

Vierailija
18/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten vielä tänä herran vuonna nainen tarvitsee miehen mukaan sinne autokauppaan?

Vierailija
19/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta, ei millään autoliikkeellä oo varaa tehdä noin, kun asiakkaista iso osa on naisia. Yleensä naisasiakkaita palvellaan jopa vähän enemmän mielellään kuin miehiä.

Juurikin näin. Itseasiassa miesmyyjät vievät varsin mielellään koeajelulle vaikka kaupoista ei olisi tietoakaan.

Vierailija
20/155 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta automyyjä kysyi ensimmäiseksi,kun menin ostamaan käytettyä autoa:"Noooooo,minkäs värinen sen pitäisi olla.