Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kanssa Egyptiin

Vierailija
28.08.2018 |

Taas on se aika vuodesta kun mietin talven matkaa. Oma ajatus on kääntynyt Egyptiin, Makadi Bayhin, siellä vaikuttaa olevan kaikki mahdollisuus nauttia rennosta lomasta niin että kaikille lapsille on jotain tekemistä (lapset 2-14v). Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä paikasta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri siitä paikalla mutta luin englantilaisesta lehdestä että jossain hotellissa oli 2kuollut ruokamyrkytykseen ja 45 muuta sairastunutta . Yleensä on ripulitaudit yleistä siellä , huono hygienia. Aikaa epåvakaa turvallisuuden kannata. En itse menisi Egypten yleensäkään.

Vierailija
2/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi Egyptiin mistään hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu

Vierailija
4/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana.

EI.

Vierailija
5/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti ei ole suositeltava pienille lapsille juuri turistiripulin ja muiden vatsatautien suuren riskin takia.

Vierailija
6/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käynyt Egyptissä ja se riitti. Toiste en menisi vaikka maksettaisiin. Likainen maa jossa aggressiivisia paikallisia hihassa kiinni joka nurkalla. Bonuksena vielä kaikki p****taudit päälle. En suosittele.

Vierailija
7/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes harkitsisi.

Vierailija
8/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Egyptiin edes järjestetään mitään matkoja. Jos sinne joku haluaa, pääsisi kyllä ihan itsekseenkin ilman matkanjärjestäjiä. Egyptin turvallisuus- ja hygieniatilanne on yksinkertaisesti sietämätön. Enkä haluaisi edes samaan koneeseen parin sadan muun ripuloivan ihmisen kanssa.

Vierailija
9/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, ainakaan kaksivuotiaan kanssa. Likainen paikka, jossa ripulitaudit jyllää.

Lisäksi ärsyttävät kauppamiehet ja ulina.

Vierailija
10/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie lapsia sinne. Turvatonta meininkiä. Kadut varmasti.

Vierailija
11/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on mielenkiintoinen, mutta turvaton. T. Matkaopas

Vierailija
12/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit kävivät muutama vuosi sitten Egyptissä, molemmat sairastuivat matkalla vatsatautiin ja loma meni pilalle. Nainen pääsi helpommalla, miehellä edelleen vaivaa. Sai sieltä tutkimusten mukaan ainakin salmonellan. Nyt on kehittynyt reaktiivinen niveltulehdus, jonka osa salmonellaan sairastuneista saa ns. jälkitautina.

En menisi tuonne mistään hinnasta.

Vierailija
13/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt, ja matkatoverini sai turistiripulin ja vietti kaksi päivää hotellihuoneessa sairastamassa. Oli suorastaan ihme että itse vältyin siltä. Lisäksi saimme molemmat omituisia paukamia jalkoihin. Jälkikäteen mietin että siellä hotellissa oli varmaan luteita. En menisi sinne enää ikinä, vaikka maksettaisi.

Vierailija
14/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani Egyptissä käyneet ovat sanoneet samaa: Eivät lähtisi toista kertaa.

Vierailija
16/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Egyptissä lomilla yhteensä neljä kertaa eikä kertaakaan ole tullut mitään tauteja. Toisella lapsista tosin oli kerran mahatauti ja onhan se bakteerikanta erilainen. Toisaalta jos menee suosiolla neljän, mutta mieluummin viiden tähden hotelliin (hinta on silti hyvin edullinen), eikä poistu juuri hotellialueelta, lasten kanssa meillä on aina ollut kivaa. Makadi Bayssa olin yhden lapsen kanssa silloin kun oli se vallankumous, hotelli muistaakseni Saraya Suites, ja kiva loma oli sekin. Ruoka oli siinä hotellissa melko tylsää, mutta lapsikin oli nirso, joten ei hänelle olisi mikään gourmet todennäköisesti edes maistunut. Tuo hotelli oli melko perusneljätähteä, joten ei ollut valittamista, mutta esim. TUIn valikoimasta löytyy El Gouna Mövenpick Resort, joka on paljon parempi.

Vierailija
17/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille lapsilleni en tekisi tuota...

Vierailija
18/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt taas oot paikan keksiny.

Vierailija
19/19 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden uutisen perusteella tämä hysteria ja koko kaunis maa lynkataan. Juuri tulin Alexandriasta, jossa eletään aivan tavallista elämää. Siskon perheessä on noroa, joka tuli suomalaisesta päiväkodista. Voi huokaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä