Onko kukaan teettänyt pihaa?
Oletteko olleet tyytyväisiä? Kuinka tarkan sopimuksen teitte ja onko tarkoitukseen olemassa sopimusmallia? Ja ennen kaikkea, mistä olette löytäneet tekijän? Haluaisin teettää pihan (suunnitelma on) siten, että yksi firma/mies /nainen vastaa koko hommasta.... Eli tilaa maa-ainekset, konetyön ja tekee muut tarvittavat työt kuten kasvualustojen kaivuut yms yms yms. Kasvit voisin itse istuttaa. En jaksa enää pihaa tämän rakentamisen jälkeen joka sekin taitaa olla loputon työ. Voimani ovat vähissä ja vilkas pieni poika tarvitsee ne loppuvoimat mitä äidillä on. Isi ei ole mikään tee-se-itse mies joten hän on nyt vähän poissa laskuista:)
Asumme Länsi-Uudellamaalla, vinkkejä vastaanotetaan.
Kuinka tarkan sopimuksen teitte ja onko tarkoitukseen olemassa sopimusmallia?
OTIN ENSIN YHTEYDEN PUHELIMITSE FIRMAAN, IHAN VAAN PAIKALLISLEHDEN ILMOITUKSEN PERUSTEELLA. FIRMAN OMISTAJA OLI TUTTU ENTUUDESTAAN JA ASIOIMINEN HÄNEN KANSSAAN OLI HYVIN HELPPOA JA MUTKATONTA.
Ja ennen kaikkea, mistä olette löytäneet tekijän? Haluaisin teettää pihan (suunnitelma on) siten, että yksi firma/mies /nainen vastaa koko hommasta.... Eli tilaa maa-ainekset, konetyön ja tekee muut tarvittavat työt kuten kasvualustojen kaivuut yms yms yms. Kasvit voisin itse istuttaa.
JUURI NÄIN MEILLÄ HOMMA TOIMI. TÄMÄ PUUTARHURI HOITI KAIKEN. TEKI ENSIN PAPERILLE SUUNNITELMAN, JONKA HYVÄKSYIMME. ITSE SAIMME TIETYSTI PÄÄTTÄÄ KAIKKI KASVIT JNE. HN HOITI SITTEN KAIKEN MUUN.
En jaksa enää pihaa tämän rakentamisen jälkeen joka sekin taitaa olla loputon työ. Voimani ovat vähissä ja vilkas pieni poika tarvitsee ne loppuvoimat mitä äidillä on. Isi ei ole mikään tee-se-itse mies joten hän on nyt vähän poissa laskuista:)
Asumme Länsi-Uudellamaalla, vinkkejä vastaanotetaan.
TÄMÄ FIRMA ON NAANTALISSA, MUTTA LUULISIN, ETTÄ URAKOI TEILLÄKIN PÄIN, KOSKAPA ITSE EMME ASU KOVIN KAUKANA TEISTÄ. SP-OSOITE ON HAVUPIHA@NETTI.FI JA LISÄÄ YHTEYSTIETOJA LÖYDÄT VAIKKAPA GOOGLETTAMALLA HAVUPIHA JUKKA UOTILA