Sain tänää tietää, että minulla on enää max 10 vuotta elinaikaa. Todennäköisesti ei sitäkään
Ikää 46v.
Olen mies mittani ovat 170cm/100kg.
Mulla on kakkostyypin diabetes ja sydänsairaus.
Lääkärin lausunto oli, että en elää enää 10 vuotta pidempää.
Kroppa ei luultavimmin enää jaksa. Se on todennäköisesti sydänkohtaus tai aivoinfarkti.
Olo on sanaton..
Alkaa loppu häämöttää mulla. Onneksi en ole ollut koko ikänäni töissä vaan nauttinut työttömyyspäivistä täysillä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri oikeasti noin sanoo, mitä en varsinaisesti usko, kyseessä on vain yritys herätellä ja sanoa, että tällä menolla näin voi käydä. Noin nuorena on helppo muuttaa elintapojaan.
Helppoa? Mulle ei ainakaan ole ollut helppoa. Olen elänyt kuin viimeistä päivää reilut 10v ja nyt pitää muuttaa elämää reippaasti, eikä se tunnu helpolta.
Alkoholin olen vasta saanut lopetettua. Edelleen syön huonosti ja poltan tupakkaa. Liikkuminen kuulostaa kamalalta, vaikka sitä nuorena harrastinkin. Rahattomuus tekee tästä myös haasteellista.
Mutta antakaa vinkkejä, kuinka onnistua helposti?
Rahattomuus lakkaa olemasta ongelma, kun se kaikki ei mene viinaan ja tupakkaan.
Lenkkikengät saa muutamalla kympillä ja ulkoilma on ihan ilmaista.
Näin huonoa vinkkiä en ole aiemmin nähnytkään. Mutta kiva, että yritit. Parempaan olisit varmasti pystynyt, jos olisit oikeasti halunnut. Turhaa louskutella, jos ei kerran kiinnosta, siirry toiseen ketjuun.
Eipä tuosta puutu kuin säännöllinen unirytmi ja terveellinen ruokavalio.
Sitten on pitkän elämän eväät kasassa.
Appiukon piti kuolla ms-tautiinsa jo vuosia sitten. Elää pahalla sisulla edelleen.
Eeh tarkoitti siis JOS et laihduta,ei muuten.
Aika huono trolli. Nainenkin olet.
Yhdelle kaverille sanottiin lääkärissä, että kuule, jos sä jättäisit noi kaljat ja viinit pois niin voisit elää vielä jopa viisi vuotta. No kaveri rupes juomaan sit vaan kirkkaita, ja elää tällä hetkellä jo 15.
Ei voi sanoa muuta, kuin... älä nyt helkkari vie viimeisiä aikojasi tuhlaa AVllä naisten haukuttvana