Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte kutsua vieraita kylään?

Vierailija
28.08.2018 |

Ihana olisi tavata ystäviä - mutta miten jaksatte kutsua heitä kotiin kylään? Itse esimerkiksi nyt aivan puhki viime viikonlopun jälkeen; lauantai aamulla ruokakauppaan (sinne meni noin 200 eur), sitten palataan kotiin valmistamaan ruokaa. Siivotaan koko asunto ja tehdään sitä ruokaa, aina klo 5 saakka. Kun vieraat saapuu, olet jo siinä vaiheessa aivan väsynyt. Mutta ihana nähdä heitä kyllä. Illan emännöit; korjaat pöydän ja vaihdat kattausta (alkuruoka, pääruoka, kahvit). Vieraat viipyvät pitkään; kiva tietty, että viihtyvät. Pääset nukkumaan klo 2 yöllä, lapset herää klo 8 aamulla. Seuraavan päivän siivoatte taas; edellisillan tiskit ja muut. Koko sunnuntai menee väsymyksessä. Minä en ihan oikeasti jaksa näitä - kertokaa, miten te muut toimitte tai jaksatte (jos jaksatte)?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta tutulta. Mun kaverit käy yleensä yksi kerrallaan tai lastensa kanssa. Viipyvät pari tuntia. Kauempaa tulevien kanssa syödään jotain, lähellä asuville riittää yleensä kahvit ja saatan leipoa jotain. Ennen vierailua siivoan max vartin.

Miksi siitä vierailusta pitää tehdä tuollainen show?

Vierailija
42/43 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en jaksa vieraita kuin korkeintaan pari tuntia. Tunnin jälkeen jo kyllästyn ja odotan, että lähtisivät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva syntyi tarjosin pelkän piirakan ja nälkä vieraille jäi. Mutta kyllä tiedän mitä tarkoitat. Oli raskasta ilman lasta. Nyt lapsen kanssa en voi edes kuvitella.

Ja on astioita ( kultakoristelu) joita ei voi laittaa tietokoneeseen tai kristallilasit.

Suurin osa suomalaisista ei ymmärrä, ku tarjoavat vain kahvia ja koti on sinnepäi. ( pesussiisti= kalsarit siivottu lattialta).Sinulla on muita vaikutteita jos teet täyden kattauksen. Jos sen polun on valinnut pitää vain jaksaa.