Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukokuiset 2019

28.08.2018 |

Ei näkyny olevan vielä tätä ketjua, ehkä mää oon ainoa hätähousu joka just plussattuaan kaipaa jo kuukausiryhmää. :D

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eiii, onpa harmi! :( Löysin yhden toisen, mutta siellä kaikki keskustelu oli siirtynyt whatsappiin, jossa on mahdoton käydä keskusteluja aiheittain ja silloin kun itselle sopii. Oisko täällä vielä halukkaita, jos perustaisi uuden FB-tyhmän? Ois kiva sellainen suht aktiivinen ryhmä, mutta ei mikään yli sadan hengen, vaan vähän pienempi. Jos kiinnostaa, niin mulle voi laittaa meiliä aiemmin mainitsemaani sähköpostiosoitteeseen.

42/63 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä haluaisin kans FB ryhmään!

LA 15.5.2019❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/63 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi toukokuisen odottaja! Jos omaa ryhmää wappi/fb/mikä vaan löytyy niin mukana ehdottomasti. Vielä ihan ymmyrkäisinä ollaan tästä toukokuun ylläristä, tarkoitus oli palata työelämään eikä jatkaa vauvavuosia. Kuitenkin ihan superiloisina ollaan ja olisi ihana päästä hehkuttamaan muillekin tätä.

Vierailija
44/63 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Liityn joukkoon:) laskettu aika 13.5 ja ensimmäinen raskaus :)

Vierailija
45/63 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mites onko noita fb ryhmiä löytyny vai pitäskö ruveta itse perustamaan..?

Vierailija
46/63 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi laittaa meiliä FB-ryhmän osalta. Löytyy tuosta ylempää.

47/63 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt vielä ryhmää fbeessä. Pitäisikö tehdä ihan julkinen ryhmä jollain peitenimellä ja vaihtaa se sitten kun porukka on sen löytänyt?

Vierailija
48/63 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis noita salaisia ryhmiä löydy fb haulla? (sori tyhmä kysymys ehkä..)

49/63 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa hyvä kysymys 😅 en oo varma!

50/63 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moimoi kirjoitti:

Eikö siis noita salaisia ryhmiä löydy fb haulla? (sori tyhmä kysymys ehkä..)

Ei löydy ainakaan mun mielestä. Tuolla vauva2019 ryhmässä on tiedosto jonka kautta löytää eri kuukausien vauvaryhmät. Toi ryhmä missä ite oon, niin sinne on nyt tullu lisää tilaa eli joku 7 henkeä mahtuu vielä ryhmään. Jäsenmäärän kattona on 120hlö.

Vierailija
51/63 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukkaa tulee näihin ryhmiin yleensä pikkuhiljaa, kun raskaus etenee ja keskenmenon riski pienenee, joten julkisessa ryhmässä ei vois kirjoitella mitään pitkään aikaan. Uusi salainen ryhmä on kuitenkin perustettu, ja sinne pääsee mukaan, kun laittaa sähköpostia osoitteeseen the_bridezilla@outlook.com niin laitan paluuviestinä liittymislinkin.

Vierailija
52/63 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä uutta ryhmää ei löydy haulla eikä kukaan ulkopuolinen näe jäseniä eikä kirjoituksia.

53/63 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toikin ryhmä salainen missä mä oon. :D Ei kukaan ryhmän ulkopuolinen tiedä keitä siellä on. Myöskään vauva 2019-ryhmän jäsenet ei näy kellekään ulkopuolisille.

54/63 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän nyt vielä, että siis noi isommat kuukausiryhmät on ihan samalla tavalla salaisia kuin tuo sinun tekemäsi farfalla. Sen ymmärrän kyllä että jotkut haluaa ennemmin pienen ryhmän ja se 120hlö on varmasti aivan liikaa monelle. Mutta tuota ryhmää ei löydä kukaan muu yhtään sen enempää kuin sinun ryhmääsi, niin sen pelossa ei tartte olla liittymättä ainakaan jos muuten haluaisi ryhmään tulla. Vauva2019 ryhmä ei ole salainen, vaan suljettu, ja siinä on se ero että ryhmä löytyy haulla, mutta kukaan muu kuin jäsen ei näe muita jäseniä tai sisältöä. Eli aivan rauhassa voi liittyä, ilman pelkoa raskauden paljastumisesta.

Vierailija
55/63 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ryhmän perustaminen ollut juurikin sen takia että joillakin on tuttuja tuolla vauva 2019 ryhmässä ja ei halunneet sitä kautta liittyä, ja toinen että nämä muut ryhmät jo täynnä.. :)

56/63 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ymmärrettävää tuokin, että jos siellä on tuttuja. Mä sanoin tuolla aiemmin että ainakin siihen "meidän" ryhmään on tullut lisää tilaa, kun monilla odottajilla on tilanteet eläny tässä parin kk aikana. Ja toinenkin toukokuisten ryhmä on perustettu, sen jäsenmäärästä en tiedä kun en ite siellä ole.

Vierailija
57/63 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itse en halua mihinkään jätti-isoon ryhmään liittyä, koska en ole kertonut raskaudesta vielä edes äidilleni, ja mitä isompi ryhmä, sitä isompi riski, että sinne sattuu joku tuttu tai tutun tuttu, jonka kautta tieto alkaa leviämään. Kuitenkin aika epävarmoilla viikoilla tässä vielä ollaan. Tuohon uuteen ryhmään pääsee ilman, että tarvitsee ensin liittyä tuonne reilun 2000 jäsenen ryhmään. :)

58/63 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetut ryhmät näyttää fb:n sivupalkissa ehdotuksena että haluatko liittyä koska kaverisi x on liittynyt. Mulla on tästä omakohtaista kokemusta.

59/63 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23745 kirjoitti:

Suljetut ryhmät näyttää fb:n sivupalkissa ehdotuksena että haluatko liittyä koska kaverisi x on liittynyt. Mulla on tästä omakohtaista kokemusta.

Se olikin mahollista aiemmin kun noi isojen ryhmien jäsenlistat näky muillekin, mutta nyt ei enää näy. En tiiä missä vaiheessa se on muuttunut. Myös tietenkin oman profiilin yksityisyysasetukset vaikuttaa.

60/63 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että se on muuttunut! Hyvä niin, oli kurjaa kun kaverit pystyi tuota kautta näkemään.