Seuraa 
Liittynyt29.7.2015

Ei näkyny olevan vielä tätä ketjua, ehkä mää oon ainoa hätähousu joka just plussattuaan kaipaa jo kuukausiryhmää. :D

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija00
Seuraa 
Liittynyt29.7.2015

Käyttäjä21051 kirjoitti:
Moikka!

Mulla tänään näytti testi plussaa iiiihhh.

Toisen lapsen laskettuaika olisi siis noin 15.5!

Kiinnostaisi fb-ryhmä tai muu vertaistuki ✌️

Just löysin itse fb:stä vauva 2019-ryhmän kautta toukokuisten ryhmän. 2019 jäsenet ei näy julkisesti muille, ja toukokuisten ryhmä on salainen

Sipatti
Seuraa 
Liittynyt26.7.2018

Täällä yksi juuri plussannut. Ekaa kertaa ikinä raskaustesti näytti positiivista! LA varmaankin 10.5. Oon todella häkeltynyt ja onnellinen, nyt vaan toivon että munasolu on kiinnittynyt oikeaan paikkaan ja pysyy mukana loppuun asti :)

Dana27
Seuraa 
Liittynyt30.8.2018

Ja niin meillä olisi ensimmäinen lapsi. Hyvin toivottu hän on, ja on pelätty saadaanko edes, mulla on endometrioosi... Mutta luomuna saanut alkunsa kuitenkin!

Tulee ihan ihmeellisiä epäuskon hetkiä välillä että MINÄ RASKAANA OIKEASTI?!?! :D

Vierailija00
Seuraa 
Liittynyt29.7.2015

Käyttäjä21051 kirjoitti:
Mä en halua vielä liittyä Vauva 2019 ryhmään koska siellä on liikaa tuttuja :D Toukokuisten ryhmään voisin mennäkin, mutten taida löytää sellaista

Hitsi kun en viiti sen ryhmän ylläpitäjänkään nimeä tänne kirjottaa jota pyytää kaveriks, että pääsis siihen ryhmään. :D Mä aattelin sen niin että kun sen 2019 ryhmän kuvauksessa lukee että se on myös lapsesta haaveileville, mutta eihän tietty kaikki halua että muut tietää yrityksestä.

Käyttäjä21051
Seuraa 
Liittynyt30.8.2018

Vierailija00 kirjoitti:
Käyttäjä21051 kirjoitti:
Mä en halua vielä liittyä Vauva 2019 ryhmään koska siellä on liikaa tuttuja :D Toukokuisten ryhmään voisin mennäkin, mutten taida löytää sellaista

Hitsi kun en viiti sen ryhmän ylläpitäjänkään nimeä tänne kirjottaa jota pyytää kaveriks, että pääsis siihen ryhmään. :D Mä aattelin sen niin että kun sen 2019 ryhmän kuvauksessa lukee että se on myös lapsesta haaveileville, mutta eihän tietty kaikki halua että muut tietää yrityksestä.

Ärsyttää kun jo liittyessä yp kyselee yrittääkö vai onko raskaana :D

Täytyy odottaa kärsivällisesti jos vaikka varhaisultran jälkeen uskaltaisi liittymä ja sit pääsisi toukokuisiinkin. Toivottavasti silloin mahtuu vielä mukaan!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat