Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies jäi kotiin pettämisen jälkeen ja vaatii että elämän on oltava täydellistä

Vierailija
28.08.2018 |

Kun oli parempaakin tarjolla, mutta hän jäi lasten ja sen takia, että tuli luvattua vihkivalassa että yhdessä pysytään. Kuitenkin kaiken pitää olla täydellistä, muuten iskee kauhea katkeruus. Minun pitää tehdä kaikesta täydellistä, jotta hänen jäämisensä ei ollut turhaa.
Se on kauhea taakka kantaa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kakkonen on siis mies?

No ei kai sillä ole merkitystä. Sinun pitää nyt kasvattaa selkäranka ja ottaa itse ero tuosta narsistista. Lasten tähden ellet muuten saa kiskaistua itseäsi irti.

Ei sillä merkitystä niin, näkevät vaan joka päivä ja soittelevat.

Perheen isä ei kuulemma voi jättää perhettään ja vaimoaan lasten takia. Kamalaa..

Tuli vähän ajatuskatko kun samalla touhuan muuta, eli siis ei kehtaa/voi jättää meitä miehen takia. Häpeä? Kunnia? En tiedä, mutta kamala elämä mulla.

Vierailija
42/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän ensimmäinen keksitty sikamiesjuttu jo ennen kahdeksaa. Ollaanpa sitä aikaisin hereillä Feministien toimistossa.

Et syytäkään kokoomusta tällä kertaa. Se on vaihtelua se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kakkonen on siis mies?

No ei kai sillä ole merkitystä. Sinun pitää nyt kasvattaa selkäranka ja ottaa itse ero tuosta narsistista. Lasten tähden ellet muuten saa kiskaistua itseäsi irti.

Ei sillä merkitystä niin, näkevät vaan joka päivä ja soittelevat.

Perheen isä ei kuulemma voi jättää perhettään ja vaimoaan lasten takia. Kamalaa..

Ei vaan kakkosen sukupuolella ei ole merkitystä, koska tilanteeseesi on joka tapauksessa vain yksi ratkaisu ja se on pikainen ja täydellinen ero sinun aloitteestasi.

Harvoin on kukaan kirjoittaja onnistunut ärsyttämään mua noin, miten joku voikin alentua niin kynnysmatoksi.

En tiedä. Joskus elämä vaan tuntuu olevan täydellinen umpikuja.

Vierailija
44/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä tekosyy saada hotellipalvelut omaan kotiin. Hotellivieraalta kyllä edellytetään moitteetonta käytöstä ja täysinäistä lompakkoa, vaadi sinäkin.

Vierailija
45/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provo, niin kannattaa nyt ehdottomasti erota.

Ei ole mitään järkeä olla suhteessa, jossa ei ole rakkautta. Katkeroidutte vain. Eikö kannattaisi pyrkiä elämään tämä ainoa elämänsä niin onnellisena kuin mahdollista?

Vierailija
46/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä olla suhteessa, jossa ei ole rakkautta. Katkeroidutte vain. Eikö kannattaisi pyrkiä elämään tämä ainoa elämänsä niin onnellisena kuin mahdollista?

Niinpä. Jos vaan mä nyt lähden, niin mikä kakka myrsky siitä alkaa..

Vierailija
47/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kovin suuri, varsinkaan verrattuna siihen että sitä paskaa pitää nyt arjessa koko ajan sietää.

Vierailija
48/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä teet mitä vaan, jos joku uhkaa p myrskyllä. Hyvä tietää.

Lahjoitapa omaisuutesi heti tänne minulle, tai muuten nousee kakka myrsky.

Vierailija
49/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä, se on vaan jännää kuinka paljon ihminen pystyy vaan pistämään asioita sivuun ja pois mielestään.

Se on vaan tässä niin erikoista, että tosissaan odottaa tältä meidän yhteiselolta ihan mahdottomia, kun kerran on uhrannut jotain.

Vierailija
50/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oli parempaakin tarjolla, mutta hän jäi lasten ja sen takia, että tuli luvattua vihkivalassa että yhdessä pysytään. Kuitenkin kaiken pitää olla täydellistä, muuten iskee kauhea katkeruus. Minun pitää tehdä kaikesta täydellistä, jotta hänen jäämisensä ei ollut turhaa.

Se on kauhea taakka kantaa.

Ensin se pettää ja sitten syyllistää ja kiristää?

Ja sinä olet niin tampio että annat hänen tehdä noin?

Eihän tuo ole miehen puolelta rakkautta.Olet typerä nainen.

Vierailija
51/51 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit sitten aloituksen omasta tyhmyydestäsi ja saamattomuudestasi, ja meidän muiden pitäisi sitten sitä ihmetellä ja puhua sinulle järkeä? Juu ei. Itse olet osasi valinnut ja joka päivä valitset uudelleen siinä pysyä. Älä viitsi valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi