Kun mies jäi kotiin pettämisen jälkeen ja vaatii että elämän on oltava täydellistä
Kun oli parempaakin tarjolla, mutta hän jäi lasten ja sen takia, että tuli luvattua vihkivalassa että yhdessä pysytään. Kuitenkin kaiken pitää olla täydellistä, muuten iskee kauhea katkeruus. Minun pitää tehdä kaikesta täydellistä, jotta hänen jäämisensä ei ollut turhaa.
Se on kauhea taakka kantaa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin otsikon nähtyäni, että sinä olisit se petturiosapuoli. Ei petturilla ole oikeutta vaatia petetyltä tuollaista. Hänen pitäisi hyvittää tekonsa.
Jos pettäminen annetaan anteeksi ja päätetään jatkaa yhdessä kenenkään ei pitäisi joutua hyvittämään yhtään mitään!
Anteeksi antaminen, yhdessä jatkaminen ja todellinen sopu vaativat kyllä käytännössä jonkin verran "hyvittämistä": vastaantulemista pettäneeltä, vastuun ottamista, rehellisyyttä ja valmiutta keskustella loukatun osapuolen kanssa. Mistään tällaisesta ei ap:n viesti valitettavasti kerro vaan päinvastoin. Tai no, anteeksianto on joskus itsestä kiinni, mutta yhdessä jatkaminen molemmista.
Parisuhteessa ei ole koskaan vain yhtä loukattua osapuolta. Molempien tunteet pitää pystyä käsittelemään ja puhumaan läpi. Yhdessä jatkaminen vaatii sitä ymmärrystä myös väärin tekijään kohtaan.
hyvä tyttö, katse maahan ja takaisin keittiiön niinkuin kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pistä se mies tekemään kaikesta täydellistä. Vässykkä mies koittaa vaan nalkuttamalla saada sinusta sen joka kasvattaa munat ja uskaltaa lopettaa suhteen että mies vois valehdella itselleen että HÄN yritti ja HÄN oli valmis jäämään mutta paska alka otti eron ja rikkoi perheen...
Oikeasti, kannattaisi jättää tuollainen ihminen.. Hän ei vain todennäköisesti kelvannut tuolle pettämiskumppanilleen ja jäi kunnes löytää taas uuden, ja taas uuden, ja taas uuden..
💓 SINÄ ANSAITSET PAREMPAA 💓
Ai, tunnetko aloittajan hyvinkin? Pettäminen on yleensä seuraus todellisista syistä parisuhteen ongelmista. Parisuhde on kahden kauppa, jossa tulisikin aina pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan miettiä olisikohan kummmassakin vikaa. Nyt pitäisi pystyä uhohtamaan se seuraus ja keskittyä niihin todellisiin syihin. Ei tuosta muuten yli päästä.
No en mä kyllä voi sanoa että meidän elämä olisi jotenkin yli hankalaa tai mieheltä olisi vaadittu liikoja. Mieluummin näen että olen päästänyt liian helpolla, koska jokainen pienikin takaisku ajaa hänet johonkin pimeään. Lapsen kiukku, liian vähän tilillä rahaa, ei onnistu jonkun asian tekeminen juuri sinä päivänä ja juuri niinkuin mies on suunnitellut.. Hyvin pieniä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin otsikon nähtyäni, että sinä olisit se petturiosapuoli. Ei petturilla ole oikeutta vaatia petetyltä tuollaista. Hänen pitäisi hyvittää tekonsa.
Jos pettäminen annetaan anteeksi ja päätetään jatkaa yhdessä kenenkään ei pitäisi joutua hyvittämään yhtään mitään!
Anteeksi antaminen, yhdessä jatkaminen ja todellinen sopu vaativat kyllä käytännössä jonkin verran "hyvittämistä": vastaantulemista pettäneeltä, vastuun ottamista, rehellisyyttä ja valmiutta keskustella loukatun osapuolen kanssa. Mistään tällaisesta ei ap:n viesti valitettavasti kerro vaan päinvastoin. Tai no, anteeksianto on joskus itsestä kiinni, mutta yhdessä jatkaminen molemmista.
Parisuhteessa ei ole koskaan vain yhtä loukattua osapuolta. Molempien tunteet pitää pystyä käsittelemään ja puhumaan läpi. Yhdessä jatkaminen vaatii sitä ymmärrystä myös väärin tekijään kohtaan.
Mä en ole pyytänyt että hänen olisi välttämättä pitänyt jäädä. Jos olisin pyydellyt, ymmärtäisin, mutta nyt mulla on taas vain yksi syy lisää miksi täytyy pitää tuo draamaqueen tyytyväisenä.
Mitä hän tekee ollakseen itse täydellinen puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän tekee ollakseen itse täydellinen puoliso?
Kiusaa mua.
Eilenkin tulin kaupasta ja lapset roikkui mun jaloissa ja kitisi ja oli innoissaan. No mies sai kauhean kohtauksen kun en heti tullessani huomioinut häntä.
"Kato nyt, sä et edes katso muhun päin, et huomioi mitenkään, mä oon kuin ilmaa sulle, miksi sä oot aina niin vihainen mulle"
Tämmöisiä, joo sori piltit, äiti huomioi nyt isiä ettei isille tuu paha mieli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalaisen hyvin keksitty 4/5. Hyvä uusi näkökulma tuo, että mies vaatii sinua olemaan jäämisen arvoinen. Miinusta siitä, ettet luetellut mitä kaikkia kotitöitä teet yksin.
Jokin syy siihen pettämiseen oli...mies on saattanut joutua popsimaan psyykelääkkeitä ap käyttäessä tähän henkistäväkivaltaa, jne. Nämä ovat hippasen monimutkaisempia asioita kuin, että paha paha mies silkkaa pahuttaan petti kilttiä ja ahkeraa naista.
Ei ole popsinut mitään. On aina osannut vaatia huomiota ja minua tekemään tahtonsa mukaan.
Ja se jonka kanssa petti, ei muuten ollut nainen, vaan mies työkaveri. Että näin. Soittelevat vieläkin päivittäin.
Ikävintä on oikeasti kuunnella noita puolen tunnin puheluita joita käy sen miehen kanssa. Kumpikin on pahoillaan etteivät voi olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävintä on oikeasti kuunnella noita puolen tunnin puheluita joita käy sen miehen kanssa. Kumpikin on pahoillaan etteivät voi olla yhdessä.
Anna sen mennä. Ethän sä pysty mieheksi muuttumaan mutta lapset viikko-viikko.
Älä jatka. Mies jo petti, joten hän osoitti olevansa ala-arvoinen liero.
Hänen pitäisi hävetä ja kohdella sinua ja lapsia poikkeuksellisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sen mennä. Ethän sä pysty mieheksi muuttumaan mutta lapset viikko-viikko.
En mä halua olla lapsistani viikkoa erossa, eikä mieskään. Siksi näin. Hän rakastaa toista, mutta me yritetään. Kamalinta on katkeruus ja jäätävät odotukset. Ja toisaalta minä koitan paikkailla, koska vihainen ja ärtynyt mies on kamalaa katseltavaa. Antaisin vaikka kuun taivaalta hänelle, jotta olisi onnellinen.
Miehen kakkonen on siis mies?
No ei kai sillä ole merkitystä. Sinun pitää nyt kasvattaa selkäranka ja ottaa itse ero tuosta narsistista. Lasten tähden ellet muuten saa kiskaistua itseäsi irti.
No. Nyt sinä aapee olet ilmeisesti saisrastunut läheisriippuvuuteen.
Hae itsellesi apua mahdollisimman pian.
Lääkäriin. Kerro siellä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Älä jatka. Mies jo petti, joten hän osoitti olevansa ala-arvoinen liero.
Hänen pitäisi hävetä ja kohdella sinua ja lapsia poikkeuksellisen hyvin.
Hän ikävä kyllä näkee asian täysin toisin.
Vierailija kirjoitti:
No. Nyt sinä aapee olet ilmeisesti saisrastunut läheisriippuvuuteen.
Hae itsellesi apua mahdollisimman pian.
Lääkäriin. Kerro siellä tilanne.
Täytyypä tutustua asiaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sillä ole merkitystä. Sinun pitää nyt kasvattaa selkäranka ja ottaa itse ero tuosta narsistista. Lasten tähden ellet muuten saa kiskaistua itseäsi irti.
Ei sillä merkitystä niin, näkevät vaan joka päivä ja soittelevat.
Perheen isä ei kuulemma voi jättää perhettään ja vaimoaan lasten takia. Kamalaa..
Mitä h*lvettiä. Onko nää ihmiset täällä tosissaan!?
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*lvettiä. Onko nää ihmiset täällä tosissaan!?
Miten niin? Onko sulla joku eri näkökulma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä merkitystä niin, näkevät vaan joka päivä ja soittelevat.
Perheen isä ei kuulemma voi jättää perhettään ja vaimoaan lasten takia. Kamalaa..
Ei vaan kakkosen sukupuolella ei ole merkitystä, koska tilanteeseesi on joka tapauksessa vain yksi ratkaisu ja se on pikainen ja täydellinen ero sinun aloitteestasi.
Harvoin on kukaan kirjoittaja onnistunut ärsyttämään mua noin, miten joku voikin alentua niin kynnysmatoksi.
Hän näkee että on antanut mahdollisuuden meille.