Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei juurikaan piitannut minun tarpeistani kuuteen vuoteen, nyt ihmettelee

Vierailija
27.08.2018 |

kun minä en enää ole kiinnostunut seurastaan tai jutuistaan, kun hän ilmeisesti on nyt vasta kasvamassa jokseenkin tähän lapsiperhearkeen jne..

Kun ei odota mitään; ei voi pettyä, sen olen vuosien varrella oppinut.

Enkä usko että tätä tilannetta saa enää korjattuakaan... ? Kokemuksia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään esimerkkiä miten jätti piittaamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan lukuisia. Esim. minun väsymys ei ole ollut koskaan mitään. Olispa ollut esim. joku aamu kun mies olisi omatoimisesti ja sanomatta heränyt lasten kanssa ja antanut minun nukkua. Ei.

Tai jos miehellä oli vaikka synttärit niin minut oli ok jättää aina lapsenpiiaksi, mitäs sitä nyt omaa vaimoa kemuihin kutsumaan.

Aika monta vuotta odotin että mies joskus hankkisi lapsille hoitajan ja veisi minut johonkin (kyllähän minäkin tein niin hänelle). Mutta ei. Koskaan.

No nyt haluaisi sitä sun tätä mutta minulta on tunteet jo kuollut. Olen liitossa vain koska en halua eroa lapsistani.

Vierailija
4/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itsehän et ole vastuussa mistään. Odptat aina, että toinen tekee!! Vaikka itsestään sinulle kivan aviomiehen!!

Vierailija
5/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, itsehän et ole vastuussa mistään. Odptat aina, että toinen tekee!! Vaikka itsestään sinulle kivan aviomiehen!!

Nimenomaan en odota enää yhtään mitään. Ja se toimi ihan ok pari vuotta. Mutta nyt mies on alkanut odottamaan asioita minulta ja se pilaa kyllä homman koska en niitä hänelle kykene enää antamaan. 

Vierailija
6/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko/viikko.

T: Juristi

Vierailija
7/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan en odota enää yhtään mitään. Ja se toimi ihan ok pari vuotta. Mutta nyt mies on alkanut odottamaan asioita minulta ja se pilaa kyllä homman koska en niitä hänelle kykene enää antamaan. 

Millälailla se pilaa homman? Harmittaako, jos mies ei haluakaan elää liitossa sen jälkeen, kun ei saa mitä tahtoo?

Vierailija
8/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millälailla se pilaa homman? Harmittaako, jos mies ei haluakaan elää liitossa sen jälkeen, kun ei saa mitä tahtoo?

No eroonhan se johtaa. Tässä kohtaa haittaa siten että joudun jatkuvasti torjumaan miehen ja mies siitä loukkaantuu (joka ei ole minun pyrkimys, mutta kun en vaan pysty niin en pysty vastaamaan enää hänen tarpeisiinsa), kun lasten vuoksi en itse eropäätökseen ihan vielä kykene. 

Vierailija
9/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan lukuisia. Esim. minun väsymys ei ole ollut koskaan mitään. Olispa ollut esim. joku aamu kun mies olisi omatoimisesti ja sanomatta heränyt lasten kanssa ja antanut minun nukkua. Ei.

Tai jos miehellä oli vaikka synttärit niin minut oli ok jättää aina lapsenpiiaksi, mitäs sitä nyt omaa vaimoa kemuihin kutsumaan.

Aika monta vuotta odotin että mies joskus hankkisi lapsille hoitajan ja veisi minut johonkin (kyllähän minäkin tein niin hänelle). Mutta ei. Koskaan.

No nyt haluaisi sitä sun tätä mutta minulta on tunteet jo kuollut. Olen liitossa vain koska en halua eroa lapsistani.

Tää kuulosti kyllä siltä, ettet ole siis kuuteen vuoteen sanonut mitään. Ollut vaan marttyyri ja miettinyt " et en kyllä sano mitään, itse pitää tajuta." Tosi lapsellinen asenne.

Vierailija
10/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Miltäköhän miehen versio tapahtumista kuulostaa.

Vierailija
11/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä piittasit miehen tarpeista?

Tai ihan turha kai kysyä. Valehtelet tähän kuitenkin jtn.

Vierailija
12/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pariin vuoteen et ole vastannut miehen tarpeisiin ja nyt valitat tänne, että mies on alkanut loukkaantumaan. Ei kai sentään.

Vierailija
13/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuulosti kyllä siltä, ettet ole siis kuuteen vuoteen sanonut mitään. Ollut vaan marttyyri ja miettinyt " et en kyllä sano mitään, itse pitää tajuta." Tosi lapsellinen asenne.

Ei pidä paikkaansa. Monesti sanonut ja aina mies luvannut "tehdä muutoksia". Jos ei lapsia olisi ollut olisin kyllä kytkintä nostanut aikoja sitten.

No ehkä seuraava saa siitä hyvän miehen sitten.

Vierailija
14/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua! Odotan vain, että lapset kasvavat ja lähtevät pesästä.  En todellakaan jää kodinhengettäreksi enää sen jälkeen miehelleni. Olen tehnyt tämän kaiken lasten vuoksi, en mieheni. Hän on laskelmoinut kaikki nämä vuodet miten pääsee, kuin koira veräjästä perheen arjesta. Kovat ajat edessä hänelle, kun joutuu likaamaan kätensä kotitöihin. Ehkä joku toinen äiti ottaa hoteisiinsa mun mieheni kun alan elämään omaa elämääni vihdoinkin. Miehet on useimmat varsin lyhytnäköisiä näissä asioissa. Rakkauden voi todellakin kuluttaa pois huonolla kohtelulla.  

Vierailija
15/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap vaikuta tarpeeksi henkisesti kypsältä parisuhteeseen. Rankaiset miestäsi siitä, ettei hän ole lukenut ajatuksiasi?

Oletko sinä ollut unelmakumppani? Mitkä sinun huonot puolesi ovat?

Vierailija
16/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pariin vuoteen et ole vastannut miehen tarpeisiin ja nyt valitat tänne, että mies on alkanut loukkaantumaan. Ei kai sentään.

Ei. Vaan myöskään mies ei ole kaivannut minulta mitään tähän saakka. Paitsi siis siivoojaa ja lapsenlikkaa. Nyt yhtäkkiä pitäis köllötellä kainalossa ja lähteä yhdessä johonkin. Juu ei kiitos. Vähän myöhäistä.

Vierailija
17/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua! Odotan vain, että lapset kasvavat ja lähtevät pesästä.  En todellakaan jää kodinhengettäreksi enää sen jälkeen miehelleni. Olen tehnyt tämän kaiken lasten vuoksi, en mieheni. Hän on laskelmoinut kaikki nämä vuodet miten pääsee, kuin koira veräjästä perheen arjesta. Kovat ajat edessä hänelle, kun joutuu likaamaan kätensä kotitöihin. Ehkä joku toinen äiti ottaa hoteisiinsa mun mieheni kun alan elämään omaa elämääni vihdoinkin. Miehet on useimmat varsin lyhytnäköisiä näissä asioissa. Rakkauden voi todellakin kuluttaa pois huonolla kohtelulla.  

Ihan nyt sanon sinulle nainen toiselle naiselle...mulla oli kanssa noita harhakuvitelmia, kun erottiin. NYT mies huomaa miten paljon minä tein. EI takuulla osaa pitää huolta huushollista. No kyllä osasi. Se olin minä, joka olin pulassa monessa asiassa, kun en voinut niitä miehelle lykätä. Lopulta oli vaihdettava omakotitalo kerrostaloon. En vain selvinnyt vanha talon kanssa ilman miestä.

Vierailija
18/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan myöskään mies ei ole kaivannut minulta mitään tähän saakka. Paitsi siis siivoojaa ja lapsenlikkaa. Nyt yhtäkkiä pitäis köllötellä kainalossa ja lähteä yhdessä johonkin. Juu ei kiitos. Vähän myöhäistä.

Eli mies huomannut teidän ajautuneen erilleen ( syytä molemmissa) ja koittaa korjata tilannetta. Hieno homma! Ero on todella raskas lapsille. Ja sinä kiukuttelet?

Eli mies hi

Vierailija
19/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet alkanut äidiksi miehellesi?

Vierailija
20/39 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ap vaikuta tarpeeksi henkisesti kypsältä parisuhteeseen. Rankaiset miestäsi siitä, ettei hän ole lukenut ajatuksiasi?

Oletko sinä ollut unelmakumppani? Mitkä sinun huonot puolesi ovat?

Asiat on sanottu miehelle moneen otteeseen.

Enkä rankaise. Pikemminkin tuntuu pahalta se etten enää pysty tuntemaan niitä tunteita, mitä hän nyt ehkä vihdoin odottaa. Minä kuoletin ne silloin kun yksin istuin iltoja lapsia nukuttamassa; miehen mennessä menojaan... olen aina tehnyt selväksi mitä haluan, mutta en ole ryhtynyt rajoittamaan miehen menoja tms - ja hän kyllä otti siitä hyödyn irti.

Parisuhteessakin voi niin oppia pärjäämään yksin. Enpä olisi ikinä uskonut.