Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä loppuraskauden aikana

Vierailija
03.05.2006 |

Hei,

Tarviiko varoa yhdynnässä kohdunsuuta, toisin sanoen kuinka syvälle on turvallista ottaa penis, ettei se töki vauvaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla lääkäriltä mitään kysytty, eihän tollasta kehtaa mennä oikein kysymäänkään. Voiko ne oikeesti kieltää vai. Ei nainen aina määrää tahtia, meillä korkeintaan ratsastusasennossa nainen määrää tahdin enimmäkseen. onko sulla kokemusta asiasta?

Vierailija
2/5 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa, me ei ainakaan olla sen enempää varottu. Meillä harveni nuo rakastelut muutenkin aika olemattomiin loppuraskauden aikana kun masu oli iso ja hankala. luulen että miehen se pitää tuntea, jos jokin " tökkii" vastaan : ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tilanne niin vaatii, ei tarvi mennä kysymään. Jos kielto käy niin sillon on yleensä muutenkin jo paikat siinä kunnossa että maataan vaan levynä viltin alla ettei piltti tuu etuajassa...

Vierailija
4/5 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kun on ensimmäinen tulossa niin ei oikein tiedä asioista ja tulee kysyttyä kaikenlaista. ollaaan ihan molemmatkin tätä pohtineet. Ja jopa " mittailleetkin" vähäsen.

Vierailija
5/5 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös siinä kohdunsuulla ole limatulppa eli mikäli nyt olen käsittänyt oikein, eihän se penis voi edes osua vauvaan?!

en ole ainakaan IKINÄ kuullut moisesta ja meilläkään ei osunut ni ei se sitten varmasti muillakaan..;)

kyllä sen itse tuntee jos joku tuntuu pahalta, sitten vain niin ei tee.

mutta muuten kai ei ole mitään rajoitteita jos lääkäri ei ole mitään sanonut.

meiltä kysyttiin synnytyksen alkaessa olemmeko olleet yhdynnässä viimeisen 24h:n aikana. mietimme nopeasti ja vastasimme ettei (25 tuntia oli jo kulunut;)

onnea odotukseen ja nauttikaa toisistanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi