Onko joku palstailija käyny disney worldissa?
Onko hintansa (kallis!!!) väärti? Muuta huomioitavaa?
Kommentit (13)
Ok, eli sitä mitä voi odottaakin ko paikalta. Muita kokemuksia?
Mä olen ollut itse lapsena mutta omia 6-ja 8-vuotiaita en ole vielä vienyt.
Lapselle (olinkohan jotain 10 tai 11) se oli aivan huippukiva paikka ja ikimuistoinen kokemus.
Mikähän vuodenaika olisi sellainen ettei ole kaikista pahin turistiaika? Olen kuullut näistä 2h laitejonoista ja ettei aika meinaa riittää. Onko hotellit kävelymatkan päässä puistosta?
Mitä kaikkea siellä sitten on? Ja on varmaan paljon jonottamista? Mihin vuodenaikaan kävitte? Nuo parin päivän liputkin on jotain 700-800 € nelihenkiseltä perheeltä.
Ollaan käyty worldeissä ja landissa.
Mahtavia kokemuksia. Kannattaa varata aikaa 2-3 päivää, muuten saa juosta jonosta toiseen eikä ehdi nauttia itse miljööstä.
Kallistahan se on . Pariisissa nuorin oli ekalla kerralla 6, Orlandossa 7. Hyvin meni ja oli riittävästi laitteita mihin pääsi.
Erikoisaamiaiset ja ruokailut ovat myös mahtavia elämyksiä.
1984 Floridassa. Space Mountain teki lähtemättömän vaikutuksen.
Juu Ranskassa olen käynyt disneylandissa. Oli siisti mesta. Starwars robotteja, hurjia laitteita etc.
Disney hahmoja käveli siellä huvipuistossa aku ankoista kaunottareen ja hirviöön.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia kokemuksia. Kannattaa varata aikaa 2-3 päivää, muuten saa juosta jonosta toiseen eikä ehdi nauttia itse miljööstä.
Kallistahan se on . Pariisissa nuorin oli ekalla kerralla 6, Orlandossa 7. Hyvin meni ja oli riittävästi laitteita mihin pääsi.
Ei sinne käsittääkseni edes saa yhden päivän lippuja.. mutta näköjään positiivisia kokemuksia! Ainoo vaan, et jonottaminen ei yhtään houkuttele! :D
Ap
On todellakin hintansa väärti! Aikaa kannattaa varata ainakin kaksi päivää, on niin iso paikka. Itse kun kävin, käytössä oli jokaisella yksi "free pass" joka meillä jäi käyttämättä koska emme tajunneet mikä se on ja miten se toimii! Eli siis yhteen laitteeseen pääsee ilman jonotusta, kun käyt etukäteen ilmoittutumassa, ja sitten sinulle annetaan aika (tyyliin klo 16.30) jolloin menet sinne laitteeseen ja pääset suoraan sisään. En tiedä onko tämä vielä käytössä, yli 10 vuotta aikaa kun itse tuli käytyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne käsittääkseni edes saa yhden päivän lippuja.. mutta näköjään positiivisia kokemuksia! Ainoo vaan, et jonottaminen ei yhtään houkuttele! :D
Ap
Jonottaminen oli kyllä TODELLA ärsyttävää, mutta ne laitteet on niin hienosti tehtyjä, että se oli aina sen arvoista. :D Kun ulos tuli niin ei enää muistanut että oli pari tuntia mennyt jonottaessa.
Kävin Orlandossa 11-vuotiaana. Olihan se hieno paikka ja paljon siellä on nähtävää. En muista, että mitään älytöntä jonottamista olisi silloin ollut, mutta onhan ne jenkeissä huvipuistoissa vähän erilaisia ne jonot kuin Tivoli Sariolassa.
Keskellä ei mitään, todella kaupallinen ja meluisa paikka. Kannattaa varata hyvät kengät, enkä menisi sinne alle 8-vuotiaiden lasten kanssa.