Tunnistatko jos joku on ihastunut sinuun?
Mistä huomaat/huomasit? Miten erottaa onko toinen vain ystävällinen?
Kommentit (27)
Luultavasti en, sillä olen mies, joten jos nainen on minulle ystävällinen, puhuu paljon, hymyilee, katsoo silmiin (pitkään) tai vihjaa jotain naismaisen epäselvästi, niin en joko huomaa sitä tai ymmärrä.
Jos jollain on jotain kysyttävää tai sanottavaa niin MIKSI sitä ei koskaan voi SUORAAN SANOA/Kertoa.
Niin kuin täälläkin on jo useasti todettu, monet miehet eivät huomaa tai osaa tulkita naisten epäselviä vinkkejä jne. Vain Jänskäheput ja pelimiehet osaa.
Joko en tunnista tai kukaan ei ole ihastunut minuun.
Ilmeisestikään en. Silloin kun luulen, että joku voisi vähän olla tykästynyt minuun, niin onkin ollut vain ystävällinen (kuten muillekin), ja sitten kun olen luullut, että on ollut vain ystävällinen, niin ollaankin tultu puhumaan pehmoisia.
Ei muhun ihastu kukaan. Vai ihastuisitko sinä Samvais Gamgin näköiseen mieheen?
Luulen niin. Harva varattu tosin tekee jotain, vaikka olisi todella ihastunut.
Mutta toisaalta nuo voivat olla ”vain” hyvän tyypinkin seurassa ilmeneviä eleitä ja fiiliksiä? Mulla ainakin nousee helposti mieliala, kun tapaan jonkun tosi hauskan tyypin, jonka kanssa kaikki klikkaa - kaveritasolla. Totta kai hakeudun seuraan ja saatan jopa jakaa merkitseviä katseita, mutta kaikki on silti kaveriutta - tai ehkä sellaista syvempää ystävyyden tasoa, tajutaan enemmän kuin muut ja ollaan tiimi, mutta asiaan ei liity mitään romanttista tai seksuaalista. Ja näitä tyyppejä voi olla niin miehissä kuin naisissakin.
Edelleenkään: ei voi tietää. Joten kysy.