Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko jos joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
26.08.2018 |

Mistä huomaat/huomasit? Miten erottaa onko toinen vain ystävällinen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää se on vaikeeta naisten kanssa, kun moni on ystävällinen luonne. Mistä ihmeestä voi saada vahvistusta lähestyä, kun nainen on kiva kaikille? Hän hymyilee, juttelee, nauraa, katsoo silmiin, kaikkien seurassa.

Seuraa hakeutuuko hän enemmän sun seuraasi, katsooko sua pidempään kuin on tavallista?

Ihastunut on energinen, positiivisesti virittynyt, mutta mitä enemmän tosissaan, sitä hermostuneempi saman aikaisesti.

Mutta toisaalta nuo voivat olla ”vain” hyvän tyypinkin seurassa ilmeneviä eleitä ja fiiliksiä? Mulla ainakin nousee helposti mieliala, kun tapaan jonkun tosi hauskan tyypin, jonka kanssa kaikki klikkaa - kaveritasolla. Totta kai hakeudun seuraan ja saatan jopa jakaa merkitseviä katseita, mutta kaikki on silti kaveriutta - tai ehkä sellaista syvempää ystävyyden tasoa, tajutaan enemmän kuin muut ja ollaan tiimi, mutta asiaan ei liity mitään romanttista tai seksuaalista. Ja näitä tyyppejä voi olla niin miehissä kuin naisissakin.

Edelleenkään: ei voi tietää. Joten kysy.

Vierailija
22/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en, sillä olen mies, joten jos nainen on minulle ystävällinen, puhuu paljon, hymyilee, katsoo silmiin (pitkään) tai vihjaa jotain naismaisen epäselvästi, niin en joko huomaa sitä tai ymmärrä.

Jos jollain on jotain kysyttävää tai sanottavaa niin MIKSI sitä ei koskaan voi SUORAAN SANOA/Kertoa.

Niin kuin täälläkin on jo useasti todettu, monet miehet eivät huomaa tai osaa tulkita naisten epäselviä vinkkejä jne. Vain Jänskäheput ja pelimiehet osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko en tunnista tai kukaan ei ole ihastunut minuun.

Vierailija
24/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisestikään en. Silloin kun luulen, että joku voisi vähän olla tykästynyt minuun, niin onkin ollut vain ystävällinen (kuten muillekin), ja sitten kun olen luullut, että on ollut vain ystävällinen, niin ollaankin tultu puhumaan pehmoisia.

Vierailija
25/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muhun ihastu kukaan. Vai ihastuisitko sinä Samvais Gamgin näköiseen mieheen?

Vierailija
26/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aina menee pieleen,

Vierailija
27/27 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen niin. Harva varattu tosin tekee jotain, vaikka olisi todella ihastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi