Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko jos joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
26.08.2018 |

Mistä huomaat/huomasit? Miten erottaa onko toinen vain ystävällinen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.. Yleensä saan tietää jonkun kaverin kautta, jos joku on ihastunut. En jostain syystä huomaa tai osaa lukea merkkejä..

Vierailija
2/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Olen hyvin intuitiivinen ihminen. Aina olen tiennyt jo ennen kuin toinen on puhunut tunteistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastapuoli on hyvin ystävällinen kaikille, on joskus vaikea erottaa milloin on normiystävällinen, milloin ihastunut.

Kerran olin tuntenut 10 vuotta työn merkeissä, ja vasta lähtiessäni tajusin toisen olleen ihastunut koko sen ajan.

Vierailija
4/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tätä asiaa olen miettinyt pari päivää. Kun olen luullut jonkun olevan minusta kiinnostunut, ei ole ollutkaan. Kun taas en todellakaan ole olettanut jonkun olevan kiinnostunut niin juuri silloin näin on ollut. Että en siis tunnista näitä tapauksia yhtään :(

Vierailija
5/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuun ole kukaan ihastunut ikinä.

Vierailija
6/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa. Aina toisinaan luulen että joku on ihastunut, etenkin jos olen itse ihastunut häneen myös, mutta eipä se sitten todellisuudessa olekaan ihastunut. Kukaan ei ole ihastunut minuun koskaan, vaikka olen jo yli 30. Tosin eipä sitä tarvi kyllä ihmetellä tällä naamalla.

Vierailija
7/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, ettei pysty erottamaan mistään. Ihmiset käyttäytyy niin yksilökohtaisesti ihastuessaan, kuten täälläkin jossain vanhassa ketjussa puhuttiin - osa flirttaa ja osa juoksee jopa karkuun. Omallakin kohdalla on kokemusta siitä, että olen kuullut itseeni kohdistuneista ihastuksista vasta vuosia myöhemmin, kun tilanne on ollut jo täysin ohi. Tunnustukset ovat tulleet ihan puun takaa, en muista koskaan nähneeni ensimmäistäkään vihjettä asiasta.

Miehet muuten usein luulee, että kaikki peruskohteliaisuus naisten puolelta on kiinnostusta. EI OLE. Jos hymyilen sulle tai jopa katson silmiin jutellessa, ymmärrä, etten pokaile sua! Teen naisille, lapsille ja vanhuksille ihan samalla lailla, se kuuluu käytöstapoihin ja keskustelukulttuuriin.

Vierailija
8/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, joskus en. Joku mainitsi olevansa intuitiivinen, minä myös tunnistan ihastumiset jotenkin vaistonvaraisesti, en mitenkään tietyistä "merkeistä". Mitään merkkejä en tiedä, se on se olo joka toisen seurassa on, tunne jonka tuntee.

Vierailija
9/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää se on vaikeeta naisten kanssa, kun moni on ystävällinen luonne. Mistä ihmeestä voi saada vahvistusta lähestyä, kun nainen on kiva kaikille? Hän hymyilee, juttelee, nauraa, katsoo silmiin, kaikkien seurassa.

Vierailija
10/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuun ole kukaan ihastunut ikinä.

Ihan varmasti on! :)

Vierailija
11/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sitä ei voi olla tunnistamatta.

Koulussa kävi niin että nainen alkoi jatkuvasti hakeutumaan seuraan ja tekemään tikusta asiaa.

Kerran jopa pyysi että lähdetään samaa matkaa kotiin! Kerran sanoi ihan itsestään että on muuten sinkkuna.

Ainoa ongelma vain että en ollut tippaakaan kiinnostunut vaikka sinkku olin itsekin.

Vierailija
12/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää se on vaikeeta naisten kanssa, kun moni on ystävällinen luonne. Mistä ihmeestä voi saada vahvistusta lähestyä, kun nainen on kiva kaikille? Hän hymyilee, juttelee, nauraa, katsoo silmiin, kaikkien seurassa.

Suoraan kysymällä varminta. Se on aina riski, mutta elämä on.

Vierailija
13/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että mies pyytää viettämään aikaa ja viestittelee paljon.

Vierailija
14/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Sinkkumies

Vierailija
15/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni olen iloinen ja puhelias ja joskus jotkut pitävät minua flirttinä vaikkei tarkoitus ole olla kuin ystävällinen ja kohtelias. Joskus tästä on seurannut turhaa draamaa kun toinen onkin sitten ihastunut.

Vierailija
16/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa hakeutuuko hän enemmän sun seuraasi, katsooko sua pidempään kuin on tavallista?

Ihastunut on energinen, positiivisesti virittynyt, mutta mitä enemmän tosissaan, sitä hermostuneempi saman aikaisesti.

Vierailija
17/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista.

Kaikki kolme pitkää suhdettani saivat alkunsa siten, että nainen kertoi

suorasukaisesti minulle, mikä on tilanne - eli iski minut.

Yksi odotti yli vuoden ennen kuin lopulta päätti toimia, selvin päin

ja kasvotusten.

m45

Vierailija
18/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senverran monta väärää hälytystä tullut, joten en enää viitsi luottaa vaistoihini ja ihmiset nyt usein muutenkin vaan töllöttelee ja tekee vastaavia "kiinnostumisen merkkejä" vaikka yksinkertaisesti ovat vaan töllötteleviä juntteja.

Vierailija
19/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisen huomaa siitä, kun nainen muuttaa perusilmeensä söpöksi, korjaavat kädellä hiustensa asentoa ja liikehtivät harkitummin.

Vierailija
20/27 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin huomaan tosta et viestiä pukkaa koko ajan tai ehdotuksia tehä jotain. Kai sitä samoin kun itelläkin ihastus on koko ajan ajatuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi