Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kysyi minulta deittipalstalla: "Onko ketään julkkista, jota et voi sietää?"

Vierailija
26.08.2018 |

Vastasin, että ei ole, kun en ketään julkkista henkilökohtaisesti tunne. Tämän jälkeen mies kysyi: "Eli kestät kaikkia?" Vastasin sitten, että "Tuskinpa nyt ihan kaikkia kestäisin, jos useampia tuntisin".

Minkälainen ihminen oikeasti inhoaa julkkiksia näiden julkisuuskuvan perusteella? Kyllä minun pitää tuntea ihminen henkilökohtaisesti, että voin sanoa, pidänkö hänestä vai en.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä osaisin valita inhokit ja lempparit ja kiinnostaisi tietää toisen vastaavat. Tuohan on hyvä keino saada toisesta paljon tietoa. Paljastaa paljon siitä toisesta että mitä vastaa.

Taidankin käyttää tuota.

Sinusta paljasti, että et ole kauhean hyvä keskustelemaan.

Ei paljasta apn keksutelutaitoja vaan ainostaan sen että teillä on eri mielenkiinnonkohteet.

Vierailija
22/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä osaisin valita inhokit ja lempparit ja kiinnostaisi tietää toisen vastaavat. Tuohan on hyvä keino saada toisesta paljon tietoa. Paljastaa paljon siitä toisesta että mitä vastaa.

Taidankin käyttää tuota.

:D:D: Sinun mielestäsi siis ihminen on huono keskustelija, jos hän ei innostu haukkumaan muita ihmisiä sen perusteella, mitä tietää heistä julkisuuden kautta, ja vain ja ainoastaan julkisuuden kautta? Ei voi olla todellista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää millaiset kysymykset ap kelpuuttaa? Itse deittipalstoilla olleena pidän miehen kysymystä erilaisena, kiinnostavana ja - kuten jo muutama kommentoija totesikin - hyvin paljastavana. Taisit ap missata ihan kelpo deitin.

Jos oli kelpo deitti, niin kyllä hänelle varmasti muita ottajia löytyy.

Ap

Vierailija
24/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidankin käyttää tuota.

Minä taas koin, ettemme olleet samalla aaltopituudella. Minun silmissäni mielenkiintoinen mies ei kysyisi tuollaista kysymystä. Kyllä sen aika nopeasti huomaa jo muutaman sananvaihdon jälkeen, tuleeko toisen kanssa juttuun vai ei.

Ap

Onneksi tuo tuli heti selväksi, ja mies pääsi etsimään normaalia kumppania. Kuullosta todella kuivalta nipottajalta, joka kuvittelee olevansa jotain.

Vierailija
25/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun tuo kysymys ei vedonnut, en voi sille mitään. Uskon että johtui vain siitä, ettei henkilö olisi ollut minuun makuuni livenäkään. Nettideittailussa on tärkeintä nimenomaan tehdä toiseen lähtemätön vaikutus sillä, mitä ja miten kirjoittaa.

Ap

Vierailija
26/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidankin käyttää tuota.

Minä taas koin, ettemme olleet samalla aaltopituudella. Minun silmissäni mielenkiintoinen mies ei kysyisi tuollaista kysymystä. Kyllä sen aika nopeasti huomaa jo muutaman sananvaihdon jälkeen, tuleeko toisen kanssa juttuun vai ei.

Ap

Onneksi tuo tuli heti selväksi, ja mies pääsi etsimään normaalia kumppania. Kuullosta todella kuivalta nipottajalta, joka kuvittelee olevansa jotain.

Jos koet asian näin, se todennäköisesti tarkoittaa vain sitä, että olemme ihmisinä liian erilaisia. Eihän kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet koe samoin kuin sinä.

Ap

Vierailija
27/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidankin käyttää tuota.

Ap

Kuiva nipottaja jos ei kiinnosta julkkisjuorut ja muiden haukkuminen. Ok.

Vierailija
28/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää millaiset kysymykset ap kelpuuttaa? Itse deittipalstoilla olleena pidän miehen kysymystä erilaisena, kiinnostavana ja - kuten jo muutama kommentoija totesikin - hyvin paljastavana. Taisit ap missata ihan kelpo deitin.

Minua olisi kiinnostanut korkeintaan se, mikä on miehen motiivi kysyä tuota ja keitä julkkiksia hän itse inhoaa ja miksi.

Mutta sanamuoto "ketä et voi sietää" on jo sen verran voimakas ilmaisu, että en hirveästi innostuisi. Ja jos mies vetäisi tosi pitkälle meneviä johtopäätöksiä jostain henkilöstä pelkän julkisuuskuvan perusteella, niin kiinnostus vähenisi edelleen.

Vierailija
29/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua olisi kiinnostanut korkeintaan se, mikä on miehen motiivi kysyä tuota ja keitä julkkiksia hän itse inhoaa ja miksi.

Mutta sanamuoto "ketä et voi sietää" on jo sen verran voimakas ilmaisu, että en hirveästi innostuisi. Ja jos mies vetäisi tosi pitkälle meneviä johtopäätöksiä jostain henkilöstä pelkän julkisuuskuvan perusteella, niin kiinnostus vähenisi edelleen.

Edellinen vastaaja on siis eri kuin ap. :)

Vierailija
30/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelusta olisikin voinut syntyä kiinnostava, jos AP olisi lähtenyt leikkiin mukaan. Mutta tosikoille ja veitikoille on aivan eri pelikentät ja -välineet.

Vierailija
31/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään haluaisi tuoreen tuttavuuden kanssa kokea yhteenkuuluvuutta tai taittaa peistä voimakkaiden negatiivisten tunteiden kautta, varsinkaan henkilöihin liittyvien. En halua elää siten, että olisin jatkuvasti tuohtunut jostain. Ymmärrän senkin, jos joku valitsee toisin. Parisuhteilu on niitä henkilökohtaisia valintoja, siinä päätetään, mirä haluaa katsella jokapäiväisessä elämässään.

Skippaisin minäkin.

Vierailija
32/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus on tosiaan väärä lähtökohta. Jos olisi kysynyt arvostusta, olisi saanut aikaan hyvän keskustelun, joka olisi paljastanut todella paljon. Onko julkkikset joista toinen puhuu jotain lööppijulkkiksia vai oikeita vaikuttajia, ja kulttuurivaikuttajistakin puhuttaessa näkee paljon, sopiiko arvot yhteen.