Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi minulta deittipalstalla: "Onko ketään julkkista, jota et voi sietää?"

Vierailija
26.08.2018 |

Vastasin, että ei ole, kun en ketään julkkista henkilökohtaisesti tunne. Tämän jälkeen mies kysyi: "Eli kestät kaikkia?" Vastasin sitten, että "Tuskinpa nyt ihan kaikkia kestäisin, jos useampia tuntisin".

Minkälainen ihminen oikeasti inhoaa julkkiksia näiden julkisuuskuvan perusteella? Kyllä minun pitää tuntea ihminen henkilökohtaisesti, että voin sanoa, pidänkö hänestä vai en.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli soijapoika ja odotti että vastaat vihaavasti trumppia?

Vierailija
2/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä minulla ainakin on moniakin julkkiksia, joita en voisi sietää. En nyt tietenkään keksi tähän juuri yhtään, mutta kyllä monen kohdalla tulee sellainen "aargh"-tunne, kun he avaavat suunta. Harvoin se julkisuuskuva nyt niin täysin näytelty on, ettei ne selkeimmät kammottavuudet olisi ihan totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Vastaus saattaa kertoa vastaajasta enemmän kuin äkkiä arvaisikaan. 

Vierailija
4/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on itse julkkis? Ja olis ehkä vaikka jopa Axl?

Vierailija
5/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Vastaus saattaa kertoa vastaajasta enemmän kuin äkkiä arvaisikaan. 

Juuri näin. Minua kyllä ärsyttäisi jos minulta kysyttäisiin tuollaista koska se osoittaa että kysyjä joko on tyhmä tai haluaa selvittää olenko itse tyhmä. Vain tollo alkaa vuodattaa julkkis-antipatioitaan mielikuvien perusteella vaikka kaikilla niitä varmasti jossakin määrin on. Jeesusteleminenkin on toisaalta melkein ällöttävämpää kuin omien ongelmien projisointi julkkiksiin .

Vierailija
6/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä viha sana on liian vahva, mutten voi sietää tiettyjä julkiksia ja ihan nimenomaan sen julkisuuskuvan myötä. Ehkä he olisivatkin irl ihan siedettäviä.

Esim Tauski, Matti Nykänen...

Vierailija
7/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt herranjestas. Kyllä nyt tartutaan oljenkorsiin, että päästään haukkumaan miehiä. Olipa aloitus.

Toivottavasti mies kirjoittaa juuri jollain miesasiamies-palstalla. " Deittisivustolla taas juttukumppanina nainen, joka ei itse esitä mitään kysymyksiä, odottaa, että minä kannattelen keskustelua. Kaiken lisäksi sillä vielä tosi mielikuvituksettomat vastaukset".

Vierailija
8/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Minua kyllä ärsyttäisi jos minulta kysyttäisiin tuollaista koska se osoittaa että kysyjä joko on tyhmä tai haluaa selvittää olenko itse tyhmä. Vain tollo alkaa vuodattaa julkkis-antipatioitaan mielikuvien perusteella vaikka kaikilla niitä varmasti jossakin määrin on. Jeesusteleminenkin on toisaalta melkein ällöttävämpää kuin omien ongelmien projisointi julkkiksiin .

Ellei sitten kysyjä pusty keskustelemaan asiasta sillä tasolla että syntyy mielenkiintoista ajatustevaihtoa. Tarkemmin ajatellen kysymys voi olla erittäin hyvä. Sillä voi selvittää millä tasolla toisen ajatus pystyy liitämään :)

Vierailija
9/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää. Tollo. Tyhmä.

Oletko 13-vuotias? Ei aikuinen puhu noin.

Vierailija
10/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen Degeneres💩

Vierailija
11/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä itse olisin vastannut. Ehkä olisin näsäviisaan ärsyttävästi sanonut, että on ihmisiä joista en pidä, mutta ei verenpaineeni lähde siitä syystä nousuun enkä menetä yöuniani. Olisin saattanut jopa vastata, että hirveämmin välitä seurata "julkkisten" elämiä. 

Vaikka sanotaanko nyt näin, että muutaman poliitikon näkeminen uutisissa saa aikaan lähes vastustamattoman halun alkaa viiltää ranteita auki kaukosäätimellä. Mutta ei jonkun random-tyypin kanssa jaksa sellaiseen jutteluun mennä. 

Vierailija
12/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nyt herranjestas. Kyllä nyt tartutaan oljenkorsiin, että päästään haukkumaan miehiä. Olipa aloitus.

Toivottavasti mies kirjoittaa juuri jollain miesasiamies-palstalla. " Deittisivustolla taas juttukumppanina nainen, joka ei itse esitä mitään kysymyksiä, odottaa, että minä kannattelen keskustelua. Kaiken lisäksi sillä vielä tosi mielikuvituksettomat vastaukset".

On vain hienoa että ihmiset keskustelevat asioista, sukupuolesta riippumatta.

Ap

Vierailija
13/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli fiksusti kysytty. Pointsit miehelle! Ja ap:lle vastauksesta.

Vierailija
14/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan siltä tämän palstan kyselijältä.

Vierailija
15/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miksi sun piti sitten nostaa sukupuoli esiin jo otsikossa?

Vierailija
16/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin, että ei ole, kun en ketään julkkista henkilökohtaisesti tunne. Tämän jälkeen mies kysyi: "Eli kestät kaikkia?" Vastasin sitten, että "Tuskinpa nyt ihan kaikkia kestäisin, jos useampia tuntisin".

Minkälainen ihminen oikeasti inhoaa julkkiksia näiden julkisuuskuvan perusteella? Kyllä minun pitää tuntea ihminen henkilökohtaisesti, että voin sanoa, pidänkö hänestä vai en.

Voi jessus kuulostat narisijalta.

Tyyppi-parka varmaan vaan koitti saada keskustelua aikaan. Sun kanssa on näköjään, kuin verta koittais puristaa kivestä.

Vierailija
17/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä osaisin valita inhokit ja lempparit ja kiinnostaisi tietää toisen vastaavat. Tuohan on hyvä keino saada toisesta paljon tietoa. Paljastaa paljon siitä toisesta että mitä vastaa.

Taidankin käyttää tuota.

Sinusta paljasti, että et ole kauhean hyvä keskustelemaan.

Vierailija
18/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miksi sun piti sitten nostaa sukupuoli esiin jo otsikossa?

Anteeksi, olisi pitänyt kirjoittaa henkilö.

Ap

Vierailija
19/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä osaisin valita inhokit ja lempparit ja kiinnostaisi tietää toisen vastaavat. Tuohan on hyvä keino saada toisesta paljon tietoa. Paljastaa paljon siitä toisesta että mitä vastaa.

Taidankin käyttää tuota.

Sinusta paljasti, että et ole kauhean hyvä keskustelemaan.

Minä taas koin, ettemme olleet samalla aaltopituudella. Minun silmissäni mielenkiintoinen mies ei kysyisi tuollaista kysymystä. Kyllä sen aika nopeasti huomaa jo muutaman sananvaihdon jälkeen, tuleeko toisen kanssa juttuun vai ei.

Ap

Vierailija
20/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää millaiset kysymykset ap kelpuuttaa? Itse deittipalstoilla olleena pidän miehen kysymystä erilaisena, kiinnostavana ja - kuten jo muutama kommentoija totesikin - hyvin paljastavana. Taisit ap missata ihan kelpo deitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän